Google AdSense

Новини » Січень 2018

31 січня відбулося урочисте відправлення першого рейсу контейнерного поїзда зі станції Київ-Ліски до станції Чорноморська (ТІС) порт «Южний». Він курсуватиме щотижня в межах України за маршрутом ст. Чорноморська (ТІС) порт «Южний» – ст. Київ-Ліски – ст. Чорноморська (ТІС) порт «Южний». Проект спільно реалізують ПАТ «Укрзалізниця» в особі філії ЦТС «Ліски», MAERSK LINE та ТОВ «ТІС».

В урочистому відправленні поїзда взяли участь в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак, співвласник – генеральний директор компанії «ТІС» Андрій Ставніцер, генеральний директор ТОВ «Маєрск Україна ЛТД» Роман Колоянов, директор філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» Руслан Гусак та заступник начальника Київської міської митниці ДФС Іраклій Катамадзе.

За словами Євгена Кравцова, цей проект – зразок співпраці Укрзалізниці, приватного сектору та міжнародної компанії. Співпраця з одним із найбільших операторів контейнерних перевезень у світі – компанією Maersk – дозволяє не лише вдосконалити логістику та покращити сервіс для клієнтів, а й розширює можливості ПАТ «Укрзалізниця».

«Проект має великий потенціал, оскільки дозволяє забезпечити швидкість, надійність доставки вантажів та регулярність рейсів. Такі прямі перевезення за графіком дозволять залучити більше вантажопотоку», - зазначив керівник Укрзалізниці.

Євген Кравцов також розповів, що Укрзалізниця реалізує наступні проекти для розвитку контейнерних перевезень, зокрема, планує побудувати контейнерні термінали у Вінниці та на кордоні України з європейськими країнами. «Наше завдання – забезпечити швидку доставку вантажів, створити логістичні центри в регіонах України. Це європейський досвід, який ми будемо впроваджувати», - сказав Євген Кравцов.

Він також наголосив, що сьогодні уряд приймає рішення щодо вступу ПАТ «Укрзалізниця» як постійного члена до об’єднання юридичних осіб «Міжнародна асоціація «Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут».

За словами Андрія Ставніцера, ТІС вже реалізував – регулярний контейнерний поїзд Київ-ТІС курсує вже більше півроку. За його словами, перехід контейнерів із автомобільного транспорту на поїзди – загальносвітовий тренд.

Вони надають власникам вантажів можливості перевозити більше вантажу за один раз, а також не залежати від погодних умов і інших обмежень. За оцінками ТІС, новий поїзд зможе прибрати із трас до 12 000 вантажівок. Роман Колоянов назвав цей проект знаковою подією й висловив упевненість, що він буде успішним.

Поїзд відправлятиметься щотижня для забезпечення комплексного сервісу з доставки вантажів у контейнерах безпосередньо до одержувача за схемою «від дверей до дверей» у межах глобальної системи доставки вантажів компанії MAERSK. Поїзд відправлятиметься щотижня для забезпечення комплексного сервісу з доставки вантажів у контейнерах безпосередньо до одержувача за схемою «від дверей до дверей» у межах глобальної системи доставки вантажів компанії MAERSK.

Проект сприяє розвитку партнерських відносин, забезпечує схоронність вантажів, зменшує термін їх доставки. Час курсування контейнерного поїзда – 19 годин. У його складі під час першого рейсу – 56 контейнерів. Раніше контейнери доставляли з порту «Южний» різні експедитори, тепер курсуватиме контейнерний поїзд з регулярними рейсами, а вантажі доставлятимуться клієнтам у зручний для них час доби зі станції Київ-Ліски. Обсяги перевезених залізничним транспортом контейнерів територією України у 2017 році, порівняно з попереднім періодом, зросли на 10% –перевезено 291,9 тис. ДФЕ. Наразі це лише 1% від загальних обсягів перевезених вантажів залізничним транспортом. На постійній основі курсують контейнерні поїзди, у тому числі 3 транзитних, у яких за 2017 рік територією України перевезено 73,7 тис. ДФЕ – 25% від загального обсягу перевезених контейнерів.

Поїзд комбінованого транспорту «Вікінг» (+89%), «ZUBR» (+6%), Румунія – Тольятті – Румунія (+20%), Хрещатик (Одеса – Київ-Ліски) (+19%), Дніпровець (Одеса – Дніпро-Ліски) (+6%), Поділля (Одеса – Хмельницький) (+7%), Нікополь – Іллічівськ – Нікополь, Одеса – Харків-Ліски курсує з липня 2016 року (збільшення у 2,1 разу), Нижньодніпровськ – Одеса/Чорноморська (+61% до 2016 року). ПАТ «Укрзалізниця» проводить активну роботу для реалізації транзитного потенціалу та удосконалення логістичних ланцюгів. Триває робота над проектами Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут та Міжнародний транспортний маршрут Південь – Захід. ТМТМ спрямований на реалізацію ініціативи «Економічний пояс Шовкового шляху», за маршрутом країни Європи – Україна (Чоп/ Батьово/ Ізов – Поромна – Грузія (Поті/ Батумі – Гардабані) – Азербайджан (Беюк-Кясик – Алят) – Казахстан (Актау-Порт – Достик) – Китай з використанням поромних переправ Чорного (Іллічівськ – Поті/ Батумі) і Каспійського (Алят – Актау-Порт) морів. Міжнародний транспортний маршрут Південь – Захід проходить в напрямку країн Європи (Польща (ширококолійна залізниця (ЛХС) – Україна (Ізов – Поромна) – Грузія (Поті/ Батумі – Гардабані) – Азербайджан (Беюк-Кясик – Астара) – Іран (Астара) і далі в напрямку Індії з використанням поромних переправ Чорного моря (Іллічівськ – Поті/ Батумі).

Організація контейнерних поїздів на мережі залізниць України в сполученні: інтермодальні термінали філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця» – порти Чорноморського регіону – є потужним стимулом для української економіки. Така робота є свідченням сучасності та дієвості реформ, які проходять в ПАТ «Укрзалізниця».

КМУ прийняв рішення про участь ПАТ «Укрзалізниця» в об’єднанні юридичних осіб «Міжнародна асоціація «Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут» «Вступ ПАТ «Укрзалізниця» як постійного члена до об’єднання юридичних осіб «Міжнародна асоціація «Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут» є дуже важливим. ТМТМ проходить шовковим шляхом і відкриває додаткові можливості для залучення вантажопотоку з Азійського регіону до країн Європи», – повідомив в.о. голови правління товариства Євген Кравцов. ПАТ «Укрзалізниця» веде переговори з європейськими перевізниками щодо організації інтермодальних перевезень із залученням потужностей Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. На маршрут можливо переорієнтувати частину європейського вантажопотоку з дотриманням сталої конкурентної вартості і термінів доставки. Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут (ТМТМ) спрямований на реалізацію ініціативи «Економічний пояс Шовкового шляху» в напрямку Китай – Казахстан – Азербайджан – Грузія –Україна – країни Європи з використанням поромних переправ через порти Чорного та Каспійського морів. Триває робота щодо на залучення транзитних та зовнішньоторговельних вантажів на цей міжнародний маршрут, проведення ефективної тарифної політики, оптимізацію вартості інтегрованої послуги, створення єдиної технології перевізного процесу, забезпечення конкурентоздатності ТМТМ порівняно з альтернативними маршрутами, сприяння зменшенню адміністративних перешкод, пов’язаних з прикордонними та митними процедурами та переробкою вантажів і контейнерів у портах та на стикових станціях.
Це дозволить покращити експлуатаційну роботу основних сортувальних станцій регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» та перетворити вузлові підприємства на сучасні, комфортні й безпечні. Таке завдання поставив перед причетними службами та лінійними структурними підрозділами в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький під час виїзної наради з керівниками підприємств Конотопського залізничного вузла. «На залізниці діє спеціальна програма, розрахована на 2018 рік, - поінформував Роман Веприцький учасників наради. - Запровадження цієї програми, що комплексно охопить усі питання виробничої діяльності, охорони праці, безпеки й санітарії п’яти вузлових станцій, виведе їх роботу на принципово новий рівень». За словами очільника залізниці, особливістю програми є те, що вона передбачає максимальну уніфікацію вузлових станцій: задіяного тут технічного устаткування, освітлювальних мереж, систем гучномовного інформування та відеонагляду, кольорової гами будівель і споруд, тощо. Посилений акцент у програмі робиться також на неодмінному поліпшенні умов праці і виробничого побуту залізничників. Вже комісійно оглянуто Дарницький та Жмеринський залізничні вузли, решта - на черзі. Роман Веприцький провів інспектування станції Конотоп та вузлових підприємств, результатом якого стала низка заходів, що доповнять дорожню програму розвитку сортувальних станцій. Зокрема, до цієї програми буде включено оновлення станційних колій та стрілочних переводів, ліній електроживлення і пневмопошти; ремонт покрівель, фасадів та внутрішніх приміщень на вузлових підприємствах (у місцевому вагонному депо, на постах ЕЦ, пункті комерційного огляду та ін.); заміну застарілого компресорного устаткування, комп’ютерної та периферійної техніки; ревізію систем станційного освітлення та гучномовного зв’язку; питання зарежимлення території вузла, що має створити заслін охочим до залізничного майна та убезпечити сторонніх осіб на потенційно небезпечному об’єкті, а також забезпечення безпечних умов праці, зокрема складачів поїздів та оглядачів вагонів, і комфортних умов виробничого побуту залізничників (придбання мікрохвильових печей, електрочайників, оновлення душових, роздягалень, кімнат приймання їжі).

Десятивагонний состав було капітально відремонтовано в заводських умовах у рамках програми розвитку господарства приміських пасажирських перевезень, яку започатковано на Південно-Західній залізниці за дорученням в.о. голови ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова.

Ця програма передбачає повне забезпечення рухомим складом графікових приміських маршрутів, гнучке реагування на пікові зростання пасажиропотоку, забезпечення належного технічного і санітарного стану рухомого складу, підвищення якості обслуговування пасажирів.

Електропоїзд № 6085/6086 відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський приміського вокзалу щодня о 18:36, прибуття на станцію Біла Церква – 20:16, прибуття на станцію Росток о 20:25. У зворотньому напрямку відправлення електропоїзда № 6081/6082 з Білої Церкви о 6:25, прибуття до Києва о 8:16 годині.

У зворотньому напрямку відправлення електропоїзда № 6081/6082 з Білої Церкви о 6:25, прибуття до Києва о 8:16 годині.

Південно-Західна залізниця сподівається на належне відношення до відремонтованого рухомого складу з боку пасажирів!

Станом на 29 січня на Південно-Західній залізниці зафіксовано 16 випадків невиробничого травматизму, 9 із них закінчився смертю потерпілих.

Минулого року за аналогічний період було зафіксовано 11 випадків невиробничого травматизму, 8 з яких - смертельні. Лише за минулий тиждень було зафіксовано 5 випадків травмування людей на залізничних коліях, 3 із яких закінчились для людей смертю.

Із загальної кількості потерпілих протягом січня місяця 2018 року травмування дітей віком до 16 років, не зафіксовано. За аналогічний період минулого року зафіксовано 2 випадки травмування неповнолітніх. Окрім цього, було зафіксовано 1 випадок смертельного травмування швидкісним поїздом Інтерсіті+. Південно-Західна магістраль наголошує: залізниця – зона підвищеної небезпеки. Адже попередити наїзд рухомого складу, на жаль, практично неможливо. Тож, неуважність громадян при перебуванні на коліях становить неабияку загрозу для життя пішоходів і перешкоду для руху поїздів. Залізниця зі свого боку посилено проводить профілактичну та роз’яснювальну роботу серед громадян щодо правил безпечної поведінки на її об’єктах.

Зокрема працівники воєнізованої охорони на територіях станцій інспектують місця масового ходіння громадян по залізничних коліях станцій та перегонів з метою попередження наїздів рухомого складу на громадян; розміщують на станціях та вокзалах, у місцях продажу квитків, на пасажирських платформах, у поїздах пам’яток та оголошують по гучномовному зв’язку про небезпеку ходіння по коліях, нагадують про основні правила особистої безпеки пасажирів при користуванні залізничним транспортом.

Залізничники закликають пішоходів переходити колії лише в установлених місцях, користуючись пішохідними настилами, переїздами і переходами, в жодному разі не перелазити під вагонами, бо в будь-який момент поїзд може рушити, а також не залазити на вагони, оскільки це може призвести до ураження електричним струмом високої напруги.

Лише неухильне дотримання правил поведінки на залізничному транспорті дозволить зберегти життя і здоров’я громадян.

Сторінка 1 з 612345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту