Google AdSense

Новини » 1 Січня 2019

Укрзалізниця дає старт новій індустріалізації України. Завдяки імпортозаміщенню запасних частин, що використовує галузь, економіка країни у 2019 році може отримати близько 1,6 млрд грн та 8 тис. додаткових робочих місць. Про це на своїй сторінці у Facebookповідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.


«Укрзалізниця має гостру потребу в заміщенні імпортних запчастин. Передусім -  виробництва Російської Федерації. Тому ми виходимо з пропозицією до національних виробників створити альтернативу продукції країни-агресора. Як приклад: у 2019 році компанії необхідно 230 позицій таких запчастин – це 575 тис. одиниць і 1,6 млрд грн для української економіки. До того ж більше 8 тисяч українців зможуть отримати роботу. Ринок уже багато років очікував від Укрзалізниці таких замовлень. І сьогодні ми пропонуємо дати старт новій індустріалізації України», - зазначив Євген Кравцов.

Минулого тижня у Федерації роботодавців Укрзалізниця вперше представила потенційним українським виробникам каталог із переліком та номенклатурою продукції, що потребує заміщення. Надалі він буде деталізуватися та розширюватися.

«Зараз ми ведемо перемовини з ProZorro.Продажі, аби була можливість укладати рамкові договори на 3 роки. Для вітчизняних підприємств це краще, ніж разові замовлення. Тоді власники будуть зацікавлені інвестувати в розвиток своїх виробничих баз і розумітимуть обсяг продукції на довгостроковий період», - резюмував Євген Кравцов.

Крім того, за словами Євгена Кравцова, наступного року Укрзалізниця готова додатково проінвестувати 13,5 млрд грн до рівня 2018 року. А це 8,1 млрд грн у капвкладення та 5,4 млрд грн у поточні ремонти.

«У 90 % випадків ці кошти підуть національному виробнику. Наша мета – зменшити вартість придбання продукції та зробити її доступною, адже чимало виробничих баз після розпаду СРСР лишилося за кордоном», – зазначив він. Тож, на думку керівника Укрзалізниці, програма імпортозаміщення розширить можливості національних виробників, а дерегуляція вагонної складової залізничного тарифу стимулюватиме суміжні галузі економіки до розвитку.

Із каталогом із переліком та номенклатурою продукції, що потребує заміщення, можна ознайомитися за посиланням.

Порядок проведення рейтинг-аналізу діяльності окремих вантажних станцій затверджено з метою систематизації та регламентації процесу визначення доцільності їх функціонування. Для створення оптимального порядку Укрзалізниця провела відкритий аналітично-переговорний процес з представниками бізнесу, за результатами якого і було розроблено цей порядок. Про це повідомив у своєму блозі на залізничному інформаційному порталі директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За його словами, розгалужена залізнична інфраструктура є одним з позитивних чинників, які в умовах стабільної економіки сприяють залученню інвестицій в Україну. Тому процес розробки нормативної бази був максимально виважений та враховує соціальний та оборонний аспект діяльності. «У новому порядку ми чітко дали визначення термінам «малодіяльна вантажна станція» та «малодіяльна збиткова вантажна станція». Також впроваджено механізм проведення аналізу вантажних станцій, визначені учасники процесу та умови включення до переліку малодіяльних вантажних станцій і шляхи відновлення повноцінного функціонування, зазначено порядок дій щодо закриття станцій, затверджено календарний план-графік проведення робіт у цьому напрямку, розроблені форми звітів та визначені терміни виконання», - зазначив Андрій Рязанцев.

Нагадаємо, що наразі оптимізація інфраструктури Укрзалізниці залишається одним з найбільш дієвих заходів для підвищення ефективності роботи компанії. Враховуючи, що майже половина залізничної інфраструктури є малодіяльною, та близько 65 % потяго-ділянок є розрахунково-збитковими, у 2017-2018 роках залізничники провели вивчення можливих шляхів оптимізації та підвищення дохідності малодіяльної інфраструктури.

Також на початку 2018 року було проведено аналіз діяльності вантажних станцій шляхом рейтингової оцінки. Всі розрахунки зроблено з урахуванням історичних даних з 2014 року, кон’юнктури ринку, зокрема прогнозних обсягів перевезень у 2018-2019 роках, перспективи розвитку, проведення модернізації з боку власників під’їзних колій та підприємств, діючих фронтів навантаження.

Окрім цього, за словами Андрія Рязанцева, даний порядок дає можливість усім учасникам перевізного процесу чітко розуміти та прогнозувати статус станції, що використовується, свої видатки на роботу з нею, процедуру оцінки малодіяльності та прозорість єдиних принципів. «Наступним кроком має бути аналогічна робота з малодіяльними потяго-ділянками. Відповідні роботи вже ведуться фахівцями Укрзалізниці», - резюмував він. Нагадаємо, що за попередніми підрахунками, на базі даних за 2017 рік до статусу малодіяльних потрапило 207 станцій. Документи щодо їх закриття були направлені в місцеві органи влади. Загальна сума збитків від їх функціонування у 2017 році сягнула 413 млн грн. Питома вага малодіяльних станцій у загальній кількості вантажних станцій становила близько 20% , при цьому навантажено і розвантажено ними лише 0,7% від загальної кількості вантажів.

Ознайомитися з Порядком проведення рейтинг-аналізу діяльності вантажних станцій можна тут.

З прийдешнім Новим роком! Нехай життя іскриться, як повний келих смачного шампанського. Нехай здоров'я міцним, як п'ятизірковий коньяк. Бажаю тобі у 2019 році, щоби "зелених" в гаманці було більше, ніж голок на новорічній ялинці. На душі хай буде тепло і затишно, як у мороз біля каміна. Благополуччя і радості майбутньому році!

З повагою адміністрація сайтів

"Хмельницький тролейбус" та "Депо Гречани"!

© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту