Google AdSense

Новини » 2 Січня 2019

Перші лоти аукціонів на ProZorro.Продажі засвідчили, що ринок пропонує за піввагон Укрзалізниці ціну більш ніж на 80% вищу від стартової і майже в 4 рази вищу за користування зерновозом. Це доводить безпідставність звинувачень у необґрунтованій вартості вагонної складової тарифу, що після дерегуляції встановлюється Укрзалізницею, – повідомив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

«Перші в історії Укрзалізниці відкриті торги на електронному майданчику ProZorro.Продажі продемонстрували, що ринкові ціни за користування вагонами компанії значно вищі тих, що їх у 2018 році почала встановлювати Укрзалізниця. Зокрема, за піввагон учасники торгів запропонували до 1500 грн при стартовій ціні 819 грн. Зростання більш ніж на 80%. За зерновоз ціна в ході аукціону зросла до 4050 грн при стартовій ціні 1055 грн. Збільшення майже в 4 рази. Це доводить, що Укрзалізницю безпідставно звинувачували у необґрунтованій вартості вагонної складової тарифу», – зауважив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці.

Як зазначив Андрій Рязанцев, відкриті аукціони у системі ProZorro – це другий етап дерегуляції вагонної складової тарифу. За його словами, аукціони на ProZorro.Продажі з продажу послуг з використання вагонів власності Укрзалізниці у перспективі дозволять мати чіткі маркери для визначення вартості перевезень у всьому рухомому складі Укрзалізниці на певну дату.

Серед переваг аукціонів з продажу послуг з використання вагонів власності Укрзалізниці Андрій Рязанцев назвав абсолютно рівний доступ до виставлених лотів усіх бажаючих, відсутність будь-якого ручного втручання в процес торгів та зобов‘язання Укрзалізниці подати вагон у чітко визначений термін. Також передбачена чітка фінансова відповідальність, як Укрзалізниці, у випадку ненадання вагонів у визначений термін, так і покупця, за невикористання поданого рухомого складу та за дії, що призвели до визнання торгів недійсними.

Відкриті електронні торги, за словами Андрія Рязанцева, дозволяють прозоро розподіляти парк вантажних вагонів та звільнити ринок вагонних перевезень від корупційних складових, які руйнують репутацію компанії.

Крім того, в компанії вже працюють над подальшим удосконаленням механізму продажу послуг з перевезення. «Подача порожнього вагону – це лише частина операції перевезення і, хоча є ключовою, не вирішує усіх проблем вантажовідправника. Вантаж потім має ще доїхати до пункту призначення. Ми плануємо виробити концепцію, щоб створити можливість продажу обсягів перевезень за період, що забезпечить учасникам ринку комфорт в плануванні та веденні бізнесу», – пояснив Андрій Рязанцев.

Наступні торги на електронному майданчику ProZorro.Продажі відбудуться 3 січня 2019 року. Загалом у найближчі місяці компанія планує виставляти на аукціони до 5% парку вантажних вагонів.

Укрзалізниця збільшила кількість додаткових поїздів на зимові свята. Зокрема, призначено додатковий поїзд № 285/276 Дніпро – Львів та відкрито продаж квитків на рейс поїзда № 219 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці, що відбудеться 30 грудня. Загалом на зимові свята призначено вже 39 додаткових поїздів на 311 рейсів.

Так, додатковий поїзд № 285/276 Дніпро – Львів здійснить рейси у напрямку Львова 29 грудня та 1, 3, 7 і 11 січня. У напрямку Дніпра – 30 грудня та 2, 4, 8 і 12 січня.  Із Дніпра поїзд вирушатиме о 18:00 та прибуватиме до Львова наступного дня о 12:49. Зі Львова поїзд вирушатиме о 14:13 та прибуватиме до Дніпра наступного дня о 8:26.

Поїзд № 219 Київ – Івано-Франківськ – Чернівці із Києва вирушить о 01:31 та прибуде до Івано-Франківська о 14:38, а до Чернівців – о 17:12.

Квитки на поїзди можна придбати в залізничних касах та в онлайн-системі продажу проїзних документів. Укрзалізниця звертається до пасажирів із проханням уважно планувати свої поїздки, розглядати альтернативні дати виїзду, а не лише останні дати напередодні вихідних, а також варіанти маршрутів, у тому числі подорож із пересадкою.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту