Google AdSense

Новини » 3 Січня 2019

За 11 місяців 2018 року у вагонах-автомобілевозах Укрзалізниця перевезла 8361 автівку, що на 1003 (13,6%) більше ніж у відповідний період минулого року. В Укрзалізниці зауважують, що у 2018 році послугу з перевезення автомобілів пасажири найчастіше замовляли в поїздах, що курсують на популярних напрямках Дніпро – Львів, Дніпро – Київ та Львів – Харків.

Зокрема, такою послугою часто користуються туристи, які вирушаючи в певний регіон країни, планують там активний відпочинок. Спеціальні вагони Укрзалізниці для перевезення машин дозволяють доправити автомобіль до місця призначення за будь-якої погоди швидко і безпечно та зберегти при цьому його технічний ресурс, а власнику автівки – комфортно відпочити в дорозі.

«Запрошуємо пасажирів подорожувати залізницею із власним авто, особливо взимку, коли погодні умови не сприяють поїздкам автомагістралями. У поїзді ви можете відпочити, а коли дістанетеся до місця призначення, - продовжити мандрівку власним автомобілем», - зазначив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Подорожувати із автомобілем Укрзалізниця наразі пропонує пасажирам поїздів № 79/80 Дніпро – Київ, № 41/42 Дніпро – Львів, №63/64 Дніпро – Одеса, № 29/30 Київ – Ужгород, №49/50 Київ – Львів, №15/17 Харків – Львів, №16/18 Львів – Харків, №7/8 Харків – Одеса. Окрім цього, у літній період вагони-автомобілевози також курсують у складі поїздів №269/270 Харків – Одеса, №63/64 Харків – Київ, №107/108 Одеса – Львів.

Вартість перевезення автомобіля залежить від його ваги та дальності поїздки. Наприклад, у сполученні Київ – Дніпро – Київ вартість перевізної плати за 100 кг ваги автомобіля в одну сторону складає 77,04 грн, на напрямку Київ – Ужгород – Київ – 110,64 грн.

Оформлення автомобілів та отримання після перевезення здійснюється щоденно в багажних відділеннях вокзалів з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00. Перевезення автомобіля та оформлення проїзних документів для пасажирів, які супроводжують автомобіль, можливо оформити одночасно в обох напрямках. З додатковою інформацію щодо замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі можна ознайомитися на сайтіУкрзалізниці.

Керівник Укрзалізниці також додав, що останнім часом компанія запроваджує дедалі більше нових послуг у поїздах, які роблять подорожі пасажирів більш приємними, смачними і змістовними.

«У цьому році в окремих нічних поїздах запроваджено повноцінне гаряче харчування, ми отримуємо позитивні відгуки пасажирів і в перспективі плануємо поширювати цю послугу. Дбаючи про дозвілля пасажирів під час поїздок, також у цьому році ми почали пропонувати книжки у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, і ця послуга користується попитом. Також почали оснащувати вагони кавоматами, щоб і в дорозі наші пасажири мали змогу насолодитися запашною кавою. Цьогоріч запроваджена єдина ціна на всі напої в поїздах, і надана можливість пасажирам онлайн обирати вагон з кондиціюванням», - розповів Євген Кравцов.

Укрзалізниця у 2018 році збільшила обсяги капітальних ремонтів із подовженням терміну служби приміських електропоїздів. Компанія вже модернізувала 15 складів – це 72 секції.

Як повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов, найбільші обсяги модернізації електропоїздів за останні 10 років виконані у 2018-му та минулому роках. Зокрема, у 2017-му оновлено 66 секцій.

«Темпи оновлення приміських поїздів безпрецедентні за останні 10 років, але недостатні, щоб повністю забезпечити потреби пасажирів у якісному  рухомому складі. Наразі галузь потребує щорічної заміни 20 складів електропоїздів та 15 складів дизель-поїздів», - зазначив він.

За словами Євгена Кравцова, модернізація одного електропоїзда обходиться у понад 40 млн грн, а придбання нового коштує в 10 разів більше. На його думку, Укрзалізниці у цьому питанні необхідна державна підтримка – виділення бюджетних коштів на придбання приміського рухомого складу або передача його на баланс місцевих органів влади, оскільки вони є замовниками послуги. Також Укрзалізниця вже розпочала процес консультацій з місцевими адміністраціями та  міжнародними фінансовими організаціями щодо оновлення приміського рухомого складу.

Усі роботи з модернізації електропоїздів здійснено на власних потужностях – Київському електровагоноремонтому заводі.

«Такий вид ремонту дозволив продовжити термін служби приміських електропоїздів на 22 роки. Вони вже обслуговують пасажирів у Київський, Рівненській, Львівській, Одеській, Дніпропетровській, Харківській та Донецькій областях», – зазначив  керівник Укрзалізниці.

У ході модернізації електропоїздів суттєво оновлено їх салон, відремонтовано системи вентиляції та обігріву, туалетне обладнання, комплекти вікон, двері у вагонах, встановлена сучасна звукова та візуальна система оповіщення пасажирів, облаштовані нові сидіння з покращеними ергономічними властивостями. Для підвищення рівня комфорту пасажирів в електропоїздах замінено низку вузлів і агрегатів, світлосигнальне обладнання та інше. Також модернізовано систему освітлення салонів вагонів електропоїзда – облаштована «світлова лінія» зі світильниками на базі світлодіодів, встановлені електронні маршрутні вказівники на лобових частинах головних вагонів, електронна нумерація вагонів. Залізничники сподіваються, що пасажири ставитимуться до рухомого складу відповідно – дбайливо та охайно, що дозволить зберегти комфорт перевезень.

Нагадаємо, Укрзалізниця щороку у приміському сполученні перевозить понад 100 млн  пасажирів.

© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту