Google AdSense

Новини » 7 Січня 2019

З нагоди Різдва в Києві курсуватиме святковий ретропоїзд №897Л, яким матимуть змогу скористатися всі охочі кияни та гості столиці. Поїзд вирушить зі станції Київ-Пасажирський 6 січня о 12:50, а закінчуватиметься подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.

 

Святковий ретропоїзд на паровозній тязі 6 січня курсуватиме в складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану. Традиційно рух поїзда забезпечуватиме паровозна бригада з локомотивного депо Сновськ, заснованого в 1873 році, що зараз є базовим підприємством з обслуговування та ремонту паровозів в Україні.

Паровоз Л-4600 було побудовано Луганським заводом у 1952 році. На Південно-Західну залізницю паровоз надійшов до депо Фастів ІІ у 1959 році, а 1966 року локомотив отримав своє теперішнє місце приписки – депо Сновськ.

Під час подорожі навколо Києва, яка триватиме близько двох з половиною годин, пасажири матимуть можливість помилуватися краєвидами стародавньої столиці, Дніпром, побачити вантажні й пасажирські станції та локомотивні депо.

По закінченню подорожі пасажири зможуть безкоштовно відвідати виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський. Цього року до відкриття залізничного руху до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» було оновлено експозицію виставки, реставровано експонати та встановлено нові зразки унікальної історичної техніки.

Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн. Квитки на ретропоїзд можна придбати в залізничних касах або онлайн. Для цього потрібно зазначити маршрут Київ – Караваєві Дачі.

Чотири тепловози General Electric будуть задіяні в перевезеннях на ділянці Долинська – Миколаїв для доставки переважно зернових вантажів у напрямку миколаївського морського порту. Перший з тих, що працюватимуть на цій лінії, вже прибув у локомотивне депо Миколаїв. Найближчими днями до них приєднається решта. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

 

«У 2019 році всі 30 локомотивів американської компанії General Electric працюватимуть на маршрутах півдня та сходу країни, зокрема, у напрямку Мелітополя, Маріуполя та Миколаєва. Це нова і складна техніка, що потребує відповідального ставлення до неї. Тому для експлуатації General Electric ми відібрали досвідчених машиністів та їх помічників, які пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації, а також провели спеціальну підготовку депо Мелітополя та Миколаєва до обслуговування нової техніки», - зазначив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Усі машиністи, які водитимуть тепловози ТЕ33АС, а також закріплені за локомотивними бригадами машиністи-інструктори пройшли курс навчання в Казахстані та в залізничному Центрі професійного розвитку персоналу в Одесі.

«Ці локомотиви General Electric обладнані системою інформування про справність роботи основних вузлів та місця дислокації. Всю інформацію про своє пересування локомотив виведе в автоматичному режимі на переносний носій», — розповів в.о. начальника локомотивного депо Миколаїв Едуард Олейничук. За його словами, у депо Миколаїв заздалегідь впорядкували цех поточного технічного огляду, відремонтували підлогу та оглядові канави.

Серед переваг локомотивів ТЕ33АС — утричі більший міжремонтний термін експлуатації, ощадливе використання пального та зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Зручна кабіна локомотива General Electric оснащена сучасною системою кондиціювання повітря, що забезпечує комфортні умови праці і взимку, і влітку. Передбачені також холодильник, санвузол, піч для підігріву їжі.

Тепловози General Electric, які експлуатуватимуть миколаївські локомотивні бригади, знаходитимуться на балансі локомотивного депо Мелітополь.

Загалом уже прийнято в експлуатацію 15 тепловозів General Electric, ще 5 знаходяться на Крюківському вагонобудівному заводі для доукомплектування.

Як повідомлялося раніше, тепловози General Electric вже використовуються для перевезень стратегічних рудних вантажів на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря – Федорівка – Мелітополь.

© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту