Google AdSense

Новини » 9 Січня 2019

Упродовж 2018 року Укрзалізниця перевезла до західних кордонів України понад 273 тис. вантажних вагонів залізорудної сировини. Це на 7 тис. вагонів або майже на 3% більше, ніж у 2017 році.

«Такі перевезення здійснюються в інтересах наших європейських партнерів, адже саме вони є замовниками української сировини. І Укрзалізниця має потужності для подальшого збільшення обсягів таких перевезень», - розповів керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

За його словами, обсяги перевезень вантажів залежать не тільки від наявності рухомого складу, але й від ритмічності роботи всіх сторін, що беруть участь у процесі перевезення. До прикладу, зауважив керівник Укрзалізниці, наразі деякі металургійні комбінати в Європі змінили технологію підготовки свого виробництва з освоєння сировини та фактично працюють з коліс. У свою чергу це ставить Укрзалізницю перед необхідністю працювати як своєрідна під’їзна колія. У такому випадку інфраструктура Укрзалізниці, подекуди нехтуючи власними інтересами, змушена виконувати функції, які не повною мірою відповідають прийнятим протоколам про спільну прикордонну діяльність.

Крім того, існує низка факторів, які обмежують прагнення українських підприємств збільшувати обсяги експорту залізорудної сировини європейським споживачам. «На жаль, переробна здатність з перевантаження залізорудної сировини в Словаччині, Угорщині не відповідає вимогам і потребам тамтешніх споживачів. Хоч Євросоюз і надає активно кошти нашим сусідам для поліпшення інфраструктурної спроможності, збільшення пропускної здатності, однак це питання ще далеке від остаточного вирішення», - зауважив Євген Кравцов.

У 2018 році Укрзалізниця перевезла в далекому сполученні 55,9 млн пасажирів, що майже на 4 млн більше показника попереднього року. Збільшити обсяги перевезень пасажирів залізничникам вдалося попри зменшення кількості вагонів. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Завдяки покращенню ефективності використання вагонів, зокрема мінімізації їх простою, нам поки що вдається щорічно збільшувати кількість перевезених пасажирів. Чимало поїздів після нічного рейсу ми задіювали як денні. А згодом — знов у нічну поїздку. Насамперед це стосується періоду пікових перевезень, тривалих вихідних. Так, лише на ці новорічно-різдвяні свята ми призначили близько 40 додаткових поїздів, що виконають понад 300 рейсів», — зазначив Євген Кравцов.

Але вже в найближчі роки, за словами керівника компанії, Укрзалізниця потребує державної підтримки для оновлення пасажирського рухомого складу. «Лише минулого року парк пасажирських вагонів через закінчення їх терміну експлуатації зменшився на 100 одиниць. Для збереження обсягів перевезень ми щороку маємо його оновлювати мінімум на 200 вагонів. На жаль, через низькі тарифи та збитковість цих перевезень ми потребуємо в цьому питанні підтримки з боку держави, а саме виділення коштів на придбання пасажирських вагонів з бюджету України, як це передбачено Законом України «Про залізничний транспорт», — наголосив він.

Нагадаємо, у 2018 році Укрзалізниця оновила капітально-відновлювальним ремонтом рекордну за останні 8 років кількість вагонів – 118 одиниць. Завдяки цим ремонтам їх термін служби продовжено на 14 років.

Окрім цього, минулоріч Укрзалізниця придбала в українського виробника 8 пасажирських штабних купейних вагонів, які вже задіяні в перевезеннях.

За словам Євгена Кравцова, Укрзалізниця має амбітні плани щодо оновлення парку пасажирських вагонів і на 2019 рік. «У проект фінплану на цей рік ми заклали кошти на закупівлю 46 та на модернізацію 78 пасажирських вагонів», — резюмував керівник компанії.

© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту