Google AdSense

Новини » Жовтень 2019

Укрзалізниця врахує рекомендації Антимонопольного комітету України до проведення відкритого конкурсу з відбору страховика пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті, які АМКУ оприлюднив 3 жовтня 2019 року. Розгляд регулятором справи за заявою страхової компанії-скаржника тривав з 22 листопада 2018 року.


Сам конкурс з відбору страховика відбувся ще у січні 2018 року. Такий тривалий розгляд справи з боку АМКУ поставив потреби національного перевізника і пасажирів у довготривалий режим очікування.

З метою забезпечення вимог законодавства обов’язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті наразі здійснюється на підставі договорів доручення, раніше укладених та у подальшому пролонгованих регіональними філіями товариства із страховиками.

Рекомендації АМКУ будуть враховані при проведенні наступного відкритого конкурсу з відбору компанії, що надаватиме послуги з обов’язкового особистого страхування пасажирів від нещасних випадків на залізничному транспорті. В даний момент Укрзалізниця працює над критеріями вибору страховика, на підставі яких буде організований конкурс.

Переважну більшість коштів, які сплачуються пасажирами як страховий платіж відповідно до умов договорів із страховиками, Укрзалізниця спрямовує на фінансування заходів із запобігання та мінімізації травматизму на залізничному транспорті. На відповідні цілі Компанія повністю витратила 9,5 млн грн, отримані від страхових компаній у 2018 році та у першому півріччі 2019 року.

Страховий платіж – це кошти, які отримує перевізник, а також страхові компанії за договором доручення. Саме з цих коштів фінансуються запобіжні заходи та виплати при настанні страхових випадків.

 Розмір страхового збору впливає на обсяг робіт, які перевізник може виконати з метою підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та мінімізації травматизму.

Студенти більше 20 закладів вищої та спеціальної освіти здобуватимуть професії залізничного спрямування безпосередньо на робочому місці. Це спільний освітній проєкт Укрзалізниці у співпраці з Міністерством освіти та науки України. Такий підхід до навчання, коли до 70 % часу студенти проводять на виробництві, а 30 % – у навчальних закладах, відомий як дуальна освіта.

 

Минулого року за дуальною формою навчалися студенти робітничих спеціальностей 6 закладів профосвіти. Цього року до проєкту долучаються університети та коледжі, де готують фахівців інженерних спеціальностей для галузі залізничного транспорту. Кількість здобувачів освіти за дуальною формою у 2019-2020 навчальному році порівняно з минулим зросла із 208 до 734 осіб.

За словами директора департаменту розвитку персоналу та кадрової політики Укрзалізниці Людмили Василеги, саме такий формат навчання відповідає потребам роботодавця з підготовки спеціалістів і розвитку необхідних практичних навичок. «Ця модель підготовки кадрів долає відірваність теорії від практики, сприяє швидкій та повноцінній адаптації молоді до роботи в колективі, майбутнього місця роботи, до виробничого середовища, а також сприяє передачі досвіду від старших колег», – розповіла Людмила Василега.

Укрзалізниця вбачає потребу в оновленні освітніх програм з урахуванням специфіки, вимог та розвитку залізничного транспорту в сучасних умовах. Для цього компанія здійснює розробку професійних стандартів, які регулюють вимоги до професій в Укрзалізниці. У 2019 році вже затверджено актуальні стандарти для 7 професій. З цією метою товариство співпрацює із закладами професійної освіти залізничного спрямування та Асоціацією державних закладів профтехосвіти України залізничного профілю.

Тему впровадження дуальної форми навчання у підготовці кадрів для Укрзалізниці обговорили 4 жовтня на нараді у головному офісі товариства за участі представників МОН   України, ГО «Галузеве об’єднання працівників залізничного транспорту», Інституту професійних кваліфікацій, Національного агентства кваліфікацій, Київського освітнього ХАБу, закладів вищої та фахової передвищої освіти, регіональних філій та філій товариства.

Європейський банк реконструкції та розвитку і Укрзалізниця повідомили про намір оголосити тендер на закупівлю матеріалів для модернізації залізничних колій Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T). Крім того, в рамках тендеру будуть закуплені товари та послуги для переоснащення засобів залізничної автоматики та зв’язку.

 

Загальна вартість закупівлі складе 100 млн дол. США. Придбання матеріалів проводитиметься за правилами ЄБРР. Це гарантує, що процес буде максимально прозорим.

Відповідно до рамкової угоди, яку Укрзалізниця з ЄБРР підписали у вересні цього року, передбачено, що 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на модернізацію залізничної інфраструктури. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Тендер пройде за абсолютно прозорими та зрозумілими правилами ЄБРР із застосування електронного майданчика для закупівель –  ECEPP (https://ecepp.ebrd.com/delta/viewNotice.html?displayNoticeId=9655335). Його учасниками можуть бути як резиденти України, так і нерезиденти. Укрзалізниця сподівається, що це дасть можливість залучити до закупівлі широке коло учасників та позбутися монополій у постачанні окремих номенклатур товарів та змов між учасниками торгів.

Ще 30 % коштів компанія спрямує на оновлення засобів диспетчерської сигналізації і зв’язку, а також на  удосконалення системи контролю залізничного трафіку. Усі роботи будуть виконані у 2020 – 2021 роках власними силами Укрзалізниці.

Нагадаємо, що транспортними коридорами TEN-T проходить приблизно 80 % усіх транзитних вантажів. Завдяки цим заходам Укрзалізниці вдасться залучити додаткові транзитні вантажі, зменшити час проходження їх територією України і, як наслідок, збільшити фінансові надходження компанії. 

Зацікавлені учасники тендеру, які відповідають визначеним вимогам та бажають бути включеними до списку розсилки, щоб отримати запрошення до участі, або ті учасники тендеру, які потребують додаткової інформації, можуть звернутись до АТ «Укрзалізниця» за наступною адресою:

Акціонерне товариство «Українська залізниця»

Представник: Дмитро Козін

Департамент інвестиційної політики

Кімната 416

вул. Єжи Ґедройця 5,

м. Київ 03150, Україна

Тел.: +380 44 309 6542

Факс: +380 44 465 3787

Електронна пошта: dkozin@uz.gov.ua

Найближчим часом Укрзалізниця планує підписати угоду з централізованою закупівельною організацією (ЦЗО) – ДП «Професійні закупівлі», що здійснює процедури закупівель товарів і послуг в інтересах замовників відповідно до Закону «Про публічні закупівлі». Співпраця  з цією організацією дозволить Укрзалізниці розвантажити тендерні комітети, заощадити кошти та знизити репутаційні ризики. Про це повідомив директор офісу з трансформації закупівельних процесів АТ «Укрзалізниця» Владислав Кивгило.

За його словами, ДП «Професійні закупівлі» здійснює закупівлі товарів і послуг для будь-якого замовника, і бере на себе юридичну відповідальність за проведення процедур. Для маленьких замовників співпраця з підприємством цікава тим, що не потрібно спеціально набирати штат працівників, а для таких великих, як Укрзалізниця, — суттєво знизити навантаження на тендерні комітети. Наразі Укрзалізниця в якості пілотного проекту планує передати до ЦЗО закупівлю певної частини окремих стандартизованих товарів, таких як офісний папір, комп’ютерна техніка, побутова хімія тощо.  

«Стратегічні для Укрзалізниці закупівлі, пов’язані, зокрема, з будівництвом чи ремонтом об’єктів залізничної інфраструктури та рухомого складу, до ЦЗО не перейдуть. Їх і надалі товариство закуповуватиме своїми силами. На початковому етапі ми прагнемо на конкретних замовленнях побачити ефективність співпраці з цією спеціалізованою державною організацією», — розповів Владислав Кивгило. 

Він також додав, що ЦЗО працює впродовж двох років, і за цей час вже підтвердила свою ефективність. Наприклад, торік ця державна організація закуповувала для своїх замовників комп’ютерну техніку на 9% дешевше, ніж вона коштує на ринку. Тож навіть враховуючи винагороду організації за проведення тендерів в розмірі до 3% від суми кінцевих торгів, такі закупівлі досить ефективні.

«Маючи сьогодні таку юридичну можливість, ми спробуємо нею скористатися для  організації наших закупівель. Головними перевагами співпраці вважаємо економію коштів, розвантаження тендерних комітетів та зниження репутаційних ризиків. Ми хочемо, аби громадськість бачила зацікавленість компанії делегувати незалежним експертам наші закупівлі», – зауважив Владислав Кивгило. 

Нагадаємо, використання інструментів категорійного менеджменту передбачено стратегією закупівель Укрзалізниці на 2019-2021 роки, яка була презентована громадськості та партнерам у вересні цього року. Зокрема, завдяки розвитку нових каналів закупівель, співпраці з ЦЗО, використанню електронних каталогів, Укрзалізниця планує отримати додаткову економію коштів.

 

Довідка

Централізована закупівельна організація (ЦЗО) ‒ юридична особа, що визначена Кабінетом Міністрів України, як замовник, який організовує і проводить процедури закупівель та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Постанови КМУ "Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації". ЦЗО набуває усіх прав та обов’язків замовників, що визначені Законом, та несе відповідальність згідно із законами України.

Директора з правових питань та майнової політики АТ «Укрзалізниця» Артура Резніка визнано кращим корпоративним юристом року (in-house lawyer). Церемонія нагородження переможців конкурсу «Адвокат року 2019» відбулася 4 жовтня 2019 року. Організатором конкурсу виступила Асоціація Адвокатів України.

Організатори конкурсу відзначили, що державні компанії за останні декілька років значно покращили рівень юридичних служб та правовий супровід своєї діяльності.  

Артур Резнік очолює правову вертикаль Укрзалізниці з кінця 2017 року. Юридичну освіту отримав у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка та Київському університеті права Національної академії наук України. У 2008 року отримав свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю. До Укрзалізниці Артур Резнік працював керуючим партнером юридичної компанії.

У рамках цьогорічного конкурсу загалом було визначено 23 номінації для адвокатів у різноманітних практиках.

Сторінка 1 з 512345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту