Google AdSense

Новини » 1 Жовтня 2019

Сьогодні, 1 жовтня, Укрзалізниця відкрила зал очікування для військовослужбовців (учасників операції об’єднаних сил) на Центральному залізничному вокзалі станції Київ-Пасажирський. В урочистостях з нагоди відкриття зали взяв участь голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Сьогодні ми відкриваємо трансформований депутатський зал — тепер це зал для військовослужбовців. Це символічна подія. Укрзалізниця, держава показують, яке на сьогодні має бути ставлення до дійсно важливих людей у нашій країні, хто у суспільному розумінні є більш важливий сьогодні — депутат або ті люди, які боронять нашу країну від зовнішнього агресора», — зазначив Євген Кравцов.

Вітаючи учасників заходу, голова правління Укрзалізниці подякував усім, хто причетний до реалізації цього проекту: «До нас звернувся уряд, звернулися громадські активісти з тим, що є проблема з забезпеченням залів для учасників АТО/ООС та військовослужбовців на залізничних вокзалах. Ми детально проаналізували цю ситуацію. На деяких вокзалах є зали, але вони невідповідної якості, там невідповідні умови. І це лише перший такий центр. Упродовж двох тижнів такі ж зали буде відкрито у Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові. Дякуємо депутатському корпусу за те, що підтримали цю ініціативу, громадським активістам — за те, що вони звернули нашу увагу на це питання, яке ми спільними зусиллями змогли вирішити, а також команді Укрзалізниці, яка в стислий термін усе це зробила».

Також Євген Кравцов додав, що такі зали планується відкрити в усіх обласних центрах. Після цього буде вирішуватися питання доцільності відкриття аналогічних залів на інших вокзалах: «Далі ми будемо спілкуватися з урядом і громадськими активістами стосовно того, чи є необхідність відкривати такі зали на менших вокзалах — можливо, у тих містах, які ближчі до прифронтової зони».

Зал передбачений для короткочасного перебування військовослужбовців (учасників ООС) за наявності посвідчення, яке засвідчує особу, та проїзного документу на поїзд (крім приміського сполучення).

Зал очікування розташований на першому поверсі будівлі Центрального вокзалу (з західного боку), працює цілодобово. У залі облаштовані кімната для прийому їжі, буфет, санітарні кімнати, душ, камери схову тощо. Для комфорту відвідувачів тут є м’які місця для сидіння, телевізор, холодильник, бібліотека, розетки для зарядки мобільних пристроїв, доступ до інтернету. Тут під час очікування військові зможуть скористатися пральною машиною, прасувальною дошкою з праскою, сушаркою для білизни. Також відвідувачі зможуть користуватися кавоваркою та чайником. Зал може одночасно приймати до 40 відвідувачів і буде повністю обслуговуватися силами Укрзалізниці спільно з громадськими активістами, волонтерськими організаціями.

У заході з нагоди відкриття залу також взяли участь перший заступник міністра у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Антон Колумбет, генерал-майор, начальник головного управління морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України Олег Грунтковський, генерал-майор, директор департаменту військової освіти, науки, соціальної та гуманітарної політики Міністерства оборони України Микола Садовський, представники ініціативної групи волонтерів.

Фінансово-економічна та політична стабільність у країні, часткове впровадження євродиректив та використання механізмів концесії — основні передумови для успішної реалізації стратегії розвитку Укрзалізниці на 2019-2023 роки. Про це в інтерв’ю онлайн-проекту «12 облич стратегії УЗ» повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

 

За його словами, успішність залучення інвестицій, необхідних для реалізації стратегії Укрзалізниці, насамперед залежить від фінансово-економічного та політичного стану в країні.

Інша важлива передумова — впровадження євродиректив, зокрема, відкриття ринку приватної тяги, що передбачає проект Закону «Про залізничний транспорт». Водночас, на думку Антона Саболевського, цю ініціативу неможливо буде реалізувати без запровадження компенсаторів витрат на утримання залізничної інфраструктури та збитків від пасажирських перевезень. Потрібно також своєчасно укладати договори з місцевими органами влади на організацію приміських залізничних перевезень.

Крім цього, як зауважив Антон Саболевський, потрібні чіткі та дієві законодавчі правила для використання механізмів концесії.

Стартував процес закупівлі вантажних піввагонів для реалізації спільного проекту АТ «Укрзалізниця» та ЄБРР. Закупівля здійснюватиметься в рамках двостадійного тендеру відповідно до принципів і правил банку із застосуванням електронного порталу закупівель для клієнтів ЄБРР – ECEPP.

 

Проект фінансується за рахунок кредитних коштів ЄБРР без державних гарантій та власних коштів АТ «Укрзалізниця». Загалом передбачається закупити приблизно 4 500 вантажних піввагонів загального призначення (з люками) у три етапи: у 2019 році на першому етапі – 1000 вагонів (4 лоти), у 2020 році на другому етапі 1500 вагонів (5 лотів) та на третьому етапі 2000 вагонів (6 лотів).

Сімдесят відсотків від контрактної ціни (без ПДВ) фінансуються за рахунок коштів позики ЄБРР, а тридцять відсотків – за контрактом фінансуються АТ «Українська залізниця». Для реалізації проекту передбачається надання кредитних коштів ЄБРР у розмірі 150 млн дол. США.

Для участі в процедурі закупівлі компаніям необхідно зареєструватися на порталі ECEPP за посиланням: https://ecepp.ebrd.com/delta/viewNotice.html?displayNoticeId=9503507. Потенційні учасники, які зареєструвались у ECEPP та виявили зацікавленість у договорі, можуть отримати роз'яснення та додаткову інформацію від АТ «Укрзалізниця» через ECEPP.

Двостадійна тендерна процедура передбачає, що тендер на першому етапі буде складатися лише з технічної пропозиції без зазначення будь-яких цін, а на другому етапі подаватимуться комерційні пропозиції.

Найближчим часом планується зустріч з учасниками ринку з метою роз'яснення порядку проведення тендера та особливостей тендерної процедури.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту