Google AdSense

Новини » 2 Жовтня 2019

2 жовтня відбулася інспекція будівництва контрольних пунктів в’їзду/виїзду для автомобільного сполучення «Каланчак» і «Чонгар» на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією АР Крим. Укрзалізниця стала замовником будівництва відповідно до доручення уряду. Оглянули об’єкти міністр інфраструктури України Владислав Криклій, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв.

За словами міністра інфраструктури  Владислава Криклія, зважаючи на стислі терміни будівництва, визначені Президентом України Володимиром Зеленським, було прийняте рішення передати Укрзалізниці функцію замовника цих об’єктів. Він зазначив, що це питання важливе та актуальне для наших громадян. «Тимчасові споруди, які ми створюємо на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» – це,  в першу чергу, турбота про громадян, з якими ми не повинні втрачати комунікацію. Навпаки, маємо демонструвати те, що Крим – це частина України, що ми чекаємо на наших співвітчизників і хочемо, щоб вони поверталися. Ми обов’язково повинні підтримувати цей зв’язок, і це повинна бути частина державної програми», — зазначив Владислав Криклій.

Зі свого боку голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов запевнив, що компанія  виконає завдання з будівництва КПВВ якісно та своєчасно. «Для нас це не просто чергове завдання, це справа честі – показати якість роботи нашої компанії, швидкість та надійність», — повідомив Євген Кравцов.

Голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв зауважив, що рішення уряду щодо зміни замовника будівництва КПВВ «Чонгар» і «Каланчак» та передача цієї функції Укрзалізниці – правильне і своєчасне, адже  дозволить виконати доручення Президента України в повному обсязі. «Херсонська облдержадміністрація координує роботу з підрозділами Укрзалізниці, міністерства інфраструктури, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування»,— зауважив Юрій Гусєв.

Передбачається, що перша черга будівництва на двох контрольних пунктах в’їзду/виїзду (КПВВ) триватиме до 25 жовтня 2019 року, друга – до 10 листопада 2019 року.

Кожний контрольний пункт передбачає облаштування режимної та сервісної зон. У ході першої черги будівництва режимна зона матиме смуги в’їзду/виїзду, адміністративно-службову будівлю, яка поділена на три зони приміщень – для ДПСУ, ДФС та СБУ, дві будівлі поглибленого огляду транспортних засобів, приміщення КПП із двома навісами, дві будівлі прикордонного контролю ДФС, паспортного та митного контролів з навісами, санвузли.  Також буде облаштовано вольєр для службових собак. Будівництво другої черги – облаштування сервісної зони включає в себе центр надання адмінпослуг, автостанцію, будівлю для відпочинку водіїв.

Для життєзабезпечення КПВВ облаштовуватимуться інженерні мережі (водо-, електропостачання, освітлення, водовідведення, каналізація, опалення, зв'язок, телекомунікаційні системи, телебачення, інтернет, охоронна та пожежна сигналізації, відеоспостереження тощо). Будуть обладнані автоматизована дизельна електростанція (резервний дизель-генератор) та артезіанська свердловина. На всій території  здійснюватимуться заходи із благоустрою та озеленення.

Підготовчі роботи на двох КПВВ Укрзалізниця розпочала наприкінці вересня 2019 року і вже виконала низку організаційних заходів: доставила на місце робіт будівельну техніку, засоби механізації, персонал, облаштувала будівельний майданчик, перенесла споруди, обладнання та мережі, які використовувалися військовослужбовцями державної прикордонної служби (ДПСУ) та митної служби (ДФС), за територію будівельного майданчика. Режим роботи контрольних пунктів в’їзду/виїзду цілодобовий.

Зокрема, на контрольному пункті «Каланчак» вже здійснено монтаж фундаментів адміністративно-службової будівлі, будівель паспортного та митного контролю і  поглибленого огляду транспортних засобів, виконано вертикальну гідроізоляцію фундаментів. Продовжуються роботи з планування будівельного майданчика.

На контрольному пункті «Чонгар» влаштовано монолітні фундаменти (плити) будівлі паспортного та митного контролю, котловани та щебеневу основу під фундаменти будівлі поглибленого огляду автотранспорту,  навісів, вольєру для службових собак.

Об’єкти будуватимуться із врахуванням потреб маломобільних груп населення та людей з інвалідністю – передбачаються заходи зі створення безбар’єрного середовища (обладнання будівлі пандусами, огородженнями та спеціальним покриттям у визначених нормами місцях). Територія КПВВ огороджується.

АТ «Укрзалізниця» тісно співпрацює з місцевими органами влади у вирішенні організаційних та виробничих питань, що пов’язані із будівництвом об’єктів.

 

Довідка

Функція замовника робіт передана Укрзалізниці від Українського державного підприємства з обслуговування іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» відповідно до п.6.2 протоколу № 7 від 18.09.2019 засідання Кабінету Міністрів України.

Контрольний пункт в’їзду/виїзду Чонгар розташований у Херсонській області Генічеського району на міжнародній автомобільній дорозі М018 «Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта» (європейський маршрут Е105). Відстань від КПВВ до лінії адміністративного кордону з АР Крим – 300 м. Балансоутримувач КПВВ – Чонгарська ОТГ  Генічеського району Херсонської області, балансоутримувач автошляхів, на яких розміщується КПВВ, – Генічеська РДА. Середньодобова інтенсивність автотранспортного руху через КПВВ – до 800 одиниць автотранспортних засобів. Середньодобова інтенсивність пішохідного руху – до 4000 осіб.

Контрольний пункт в’їзду/виїзду Каланчак розташований у Херсонській області Каланчацького району на 114-км міжнародного автомобільного шляху М-24 Херсон – Джанкой – Феодосія – Керч (європейський маршрут Е97). Відстань від КПВВ до лінії адміністративного кордону з АР Крим – 150м. Балансоутримувач КПВВ – Мирненська ОТГ Каланчацького району Херсонської області, автошляхів, на яких розміщується КПВВ, – ДП «Херсонський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Середньодобова інтенсивність автотранспортного руху через КПВВ – до 450 одиниць автотранспортних засобів, пішохідного руху – до 3000 осіб.

Станом на 1 жовтня цього року Укрзалізниця призначила шість додаткових поїздів до Дня захисника України та Покрови Пресвятої Богородиці. Українці матимуть нагоду використати три вихідні дні поспіль для святкових подорожей.

 

Поїзд № 191/192 Київ — Львів курсуватиме 12 та 14 жовтня в обох напрямках. З Києва відправлення о 07:42 та прибуття до Львова о 18:13. Зі Львова поїзд вирушить о 11:54 та прибуде до Києва о 21:47.

Поїзд № 237 Київ — Дніпро здійснить рейси в обох напрямках 11 та 14 жовтня. З Києва відправлення о 20:28 та прибуття до Дніпра о 06:12. З Дніпра поїзд вирушить о 10:56 та прибуде до Києва о 20:06.

Поїзд № 205 Покровськ — Харків у обох напрямках курсуватиме 13 та 14 жовтня. Відправлення з Покровська о 09:20 та прибуття до Харкова о 14:49. Зворотно поїзд відправиться о 16:44 та прибуде до Покровська о 22:07.

Поїзд № 242/241 Одеса — Дніпро з Одеси курсуватиме 11, 13, 15 жовтня, з Дніпра — 10, 12, 14 жовтня. З Одеси відправлення о 23:48 та прибуття до Дніпра о 09:32. Зворотно відправлення о 22:30 та прибуття до Одеси о 08:10.

Поїзд № 168 Львів — Одеса вирушить у рейси 12 та 14 жовтня в обох напрямках. Відправлення зі Львова о 09:16 та прибуття до Одеси о 20:39. З Одеси поїзд відправлятиметься о 10:18 та прибуватиме до Львова о 21:05.

Поїзд № 779/780 Суми — Вінниця курсуватиме 14 жовтня. З Сум поїзд вирушить о 05:35 та прибуде до Вінниці о 13:10. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 13:43 та прибуде до Сум о 21:34.

Квитки на поїзди можна придбати в залізничних касах та онлайн.

Для реалізації стратегії АТ «Укрзалізниця» на 2019-2023 роки за базовим сценарієм необхідно 150 млрд грн інвестицій. Про це в інтерв’ю онлайн-проекту «12 облич стратегії УЗ» розповів директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики компанії Антон Саболевський.

 

Найбільша частка в інвестиційному портфелі Укрзалізниці — це кредитні кошти міжнародних фінансових організацій, зокрема ЄБРР. Процедури залучення кредитних коштів, у тому числі отримання державних гарантій, за словами Антона Саболевського, — це складний та довготривалий процес.

Серед перспективних напрямів залучення інвестицій — розвиток припортової залізничної інфраструктури, побудова логістичних терміналів на кордоні з ЄС, рухомий вантажний склад та розвиток пасажирських вокзалів.

«Припортова інфраструктура цікавить передусім власників вантажів, оскільки значна частина експорту перевозиться залізничним транспортом. Розвиток логістичних терміналів на кордоні з ЄС також цікавить експортерів, оскільки перевантаження вантажів в Україні дешевше, ніж у Європі. Інвестиції у вантажний рухомий склад цікавлять, з одного боку, виробників такої продукції, які зазвичай допомагають Укрзалізниці отримати доступ до пов’язаних кредитів, а з іншого — приватних операторів рухомого складу, які вкладають кошти в оновлення власних парків вантажних вагонів», — розповів Антон Саболевський.

Також перспективним є новий напрямок — інвестиції в розвиток пасажирських вокзалів. «Сьогодні вже опрацьовуються пілотні інвестиційні проекти, потенціал окупності яких дуже високий», — уточнив Антон Саболевський.

Він також зауважив, що через існуюче нині державне регулювання тарифів більшість напрямів діяльності АТ «Укрзалізниця», у які необхідно інвестувати значні кошти, не будуть рентабельними, тому такий підхід необхідно змінювати. «На мою думку, належне впровадження євродиректив дозволить вирішити це питання», — зазначив Антон Саболевський.

З його слів, об’єктивно оцінювати привабливість та ризики, пов’язані з поверненням інвестицій, потенційним інвесторам допоможе підвищення прозорості діяльності окремих сегментів бізнесу в ході реорганізації компанії

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту