Google AdSense

Новини » 3 Жовтня 2019

Відсьогодні Укрзалізниця відновлює зупинки низки приміських поїздів, що курсують у Сумській області на напрямку Суми – Люботин. Це стало можливим після вирішення питання відшкодування компенсаційних витрат за перевезення пільгових категорій населення у приміському сполученні по м. Суми.

 

Зокрема, з 3 жовтня на зупинному пункті 52 км знову робитимуть зупинки поїзди № 6512, 6892, 6881, 6003, 6514, 6513, 6516, 6882, 6855, 6856, 6517 та 6515. Також відновлені зупинки на зупинному пункті 59 км, Олдиш та ст. Суми-Товарна для поїздів № 6002, 6892, 6065, 6881, 6003, 6066, 6882, 6885, 6268, 6006, 6872, 6007, 6890, 6856 та 6267.

Нагадаємо, що зупинки приміських поїздів були відмінені через недостатнє відшкодування збитків за перевезення громадян пільгових категорій. Зокрема, з 30 вересня 2019 року зупинка по з.п. 59 км поїзда № 6002 була скасована у зв’язку з недостатнім виділенням коштів на компенсацію за перевезення пільгових категорій пасажирів у приміському сполученні Тростянецькою об’єднаною територіальною громадою Сумської області та містом Суми.

Відповідно до чинного законодавства компенсації за пільгові перевезення громадян мають забезпечуватися за рахунок місцевих бюджетів.          Ситуація із відшкодуванням збитків органами місцевої влади областей, у межах яких здійснює перевезення Південна залізниця, – вкрай незадовільна. Так, за 8 місяців 2019 року регіональній філії «Південна залізниця» компенсовано лише 13,5% витрат на перевезення, заборговано майже 5,1 млн грн.

У цілому по Україні місцевими органами влади за січень – серпень 2019 року компенсовано лише 18,4% витрат за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні, заборгованість складає понад 267,8 млн грн. За ці кошти Укрзалізниця могла би провести капітальний ремонт 15 складів електропоїздів.

Укрзалізниця закликає органи місцевої влади віднайти можливість компенсувати збитки компанії за пільгові перевезення громадян. В компанії очікують, що ситуація із перевезеннями в приміському секторі має змінитися на краще із прийняттям проекту Закону України «Про залізничний транспорт України», в якому, зокрема, передбачено чіткі механізми компенсації збитків від перевезень громадян пільгових категорій.

 

 Довідка

Відповідно до статті 9 Закону України «Про залізничний транспорт» з метою захисту інтересів окремих категорій громадян для пасажирських перевезень, у тому числі приміських, можуть передбачатися пільгові тарифи. Витрати залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг. Повноваження стосовно виділення коштів на відшкодування втрат за пільговий проїзд окремих категорій громадян делеговано органам місцевого самоврядування.

Залізничний транспорт України перевозить найбільшу кількість пасажирів-пільговиків порівняно з іншими видами транспорту в державі. Загалом пільговим проїздом поїздами користуються 17 категорій населення (пенсіонери за віком, інваліди, учасники бойових дій, студенти та ін.) відповідно до чинного законодавства України. Серед усіх пасажирів приміських поїздів пільговиків – майже 70%.

Укрзалізниця опублікувала на офіційному сайті компанії проміжну скорочену консолідовану фінансову звітність за 6 місяців 2019 року та організує конференц-дзвінок з міжнародними інвесторами.

 

На офіційному сайті компанії опубліковано проміжну скорочену консолідовану фінансову звітність АТ «Укрзалізниця» за 6 місяців 2019 року разом зі звітом з огляду аудиторської компанії Ernst & Young.

Дохід від реалізації продукції Укрзалізниці сягнув 44,2 млрд грн, що на 11% більше порівняно з першим півріччям минулого року. Найбільшу питому вагу (92%) у складі доходу від реалізації продукції становлять доходи від перевезень вантажів та пасажирів (40,5 млрд грн).

Фінансовий результат компанії у першому півріччі 2019 року (1,1 млрд грн) більш ніж удвічі покращено порівняно з аналогічним періодом 2018 року. Показник EBITDA склав 7,5 млрд грн, що більше ніж у першому півріччі 2018 року на 6%.

Для презентації результатів діяльності Компанії у першій половині 2019 року та їх відкритого обговорення з існуючими і потенційними інвесторами, а також з іншими учасниками фінансового ринку 3 жовтня о 17.00 годині за київським часом Укрзалізниця проведе конференц-дзвінок за участю Dragon Capital. "Цей захід реалізується в межах продовження партнерського діалогу з інвесторами, є свідченням відкритості компанії та можливістю для об’єктивного оцінювання й обговорення перспектив розвитку Укрзалізниці", - прокоментував голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

Контактні особи: Юрій Гаврилюк, АТ «Укрзалізниця» (gavrilyuk@uz.gov.ua), Андрій Беспятов, Dragon Capital (Bespyatov@dragon-capital.com

Майже третину перевезень Укрзалізниці в загальному вантажному русі на теплотязі нині забезпечують 30 локомотивів виробництва General Electric. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За його словами, магістральні вантажні тепловози ТЕ33АС виробництва GE нині задіяні в перевізному процесі на стратегічних ділянках Придніпровської, Одеської та Донецької залізниць. Вони здійснюють перевезення вантажів у напрямку промислових підприємств та Маріупольського морського порту, а також портів чорноморського регіону.

«Ми бачимо ефективність роботи американських локомотивів на українських коліях. На сьогодні вони виконують 31% перевезень від загальної роботи у вантажному русі теплотягою на всій мережі Укрзалізниці, вони мають більший добовий пробіг. Так, у середньому за добу такий тепловоз проходить 551 км – майже на 26 % більше, порівняно з тепловозами старого парку, що працюють на наших коліях», — зазначив Євген Кравцов.

 Він також додав, що локомотиви GE надійні та економічні. Порівняно з двосекційними тепловозами 2ТЕ10 та 2ТЕ116, які також експлуатує Укрзалізниця, у них більший міжремонтний період, на 20% менші питомі витрати дизельного пального, а також значно менші витрати на технічне обслуговування.

Нагадаємо, Укрзалізниця отримала в експлуатацію 30 тепловозів ТЕ33АС в рамках договору, підписаного з компанією General Electric 23 лютого 2018 року в Києві.

Загалом сьогодні робочий парк Укрзалізниці налічує 230 магістральних вантажних тепловозів

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту