Google AdSense

Новини » 4 Жовтня 2019

До кінця 2019 року Укрзалізниця запустить ще один швидкісний поїзд Інтерсіті Київ – ХерсонПро це 2 жовтня під час робочої поїздки до Херсона повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Сьогодні ми спостерігаємо збільшення пасажиропотоку до Херсона, тому опрацьовуємо питання призначення ще одного швидкісного поїзда в цьому напрямку. Так, до кінця року тут курсуватимуть два швидкісні денні поїзди Інтерсіті та нічний поїзд», - повідомив керівник Укрзалізниці.

Нагадаємо, що в сполученні Київ – Херсон наразі курсують швидкісний поїзд Інтерсіті № 766 та нічний пасажирський поїзд № 102. 

Як раніше повідомлялося, 2 жовтня голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов взяв участь в інспекції будівництва контрольних пунктів в’їзду/виїзду для автомобільного сполучення «Каланчак» і «Чонгар» на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією АР Крим.

Майже третину перевезень Укрзалізниці в загальному вантажному русі на теплотязі нині забезпечують 30 локомотивів виробництва General Electric. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За його словами, магістральні вантажні тепловози ТЕ33АС виробництва GE нині задіяні в перевізному процесі на стратегічних ділянках Придніпровської, Одеської та Донецької залізниць. Вони здійснюють перевезення вантажів у напрямку промислових підприємств та Маріупольського морського порту, а також портів чорноморського регіону.

«Ми бачимо ефективність роботи американських локомотивів на українських коліях. На сьогодні вони виконують 31% перевезень від загальної роботи у вантажному русі теплотягою на всій мережі Укрзалізниці, вони мають більший добовий пробіг. Так, у середньому за добу такий тепловоз проходить 551 км – майже на 26 % більше, порівняно з тепловозами старого парку, що працюють на наших коліях», — зазначив Євген Кравцов.

 Він також додав, що локомотиви GE надійні та економічні. Порівняно з двосекційними тепловозами 2ТЕ10 та 2ТЕ116, які також експлуатує Укрзалізниця, у них більший міжремонтний період, на 20% менші питомі витрати дизельного пального, а також значно менші витрати на технічне обслуговування.

Нагадаємо, Укрзалізниця отримала в експлуатацію 30 тепловозів ТЕ33АС в рамках договору, підписаного з компанією General Electric 23 лютого 2018 року в Києві.

Загалом сьогодні робочий парк Укрзалізниці налічує 230 магістральних вантажних тепловозів.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту