Google AdSense

Новини » 7 Жовтня 2019

7 жовтня близько 17 години на коліях станції Дарниця у Києві сигналіст виявив тіло жінки. На місце події працівники депо одразу викликали поліцію.

При жінці знайшли посвідчення інструктора з технічного навчання підрозділу Київської дирекції залізничних перевезень. Її робоче місце знаходилося в іншому місці, відтак її загибель не пов’язана з виконанням службових обов’язків.

Причини та обставини загибелі працівниці з’ясовує поліція. За даним фактом зареєстроване кримінальне провадження. Досудове розслідування триває.

Колектив Укрзалізниці висловлює щирі співчуття рідним та близьким загиблої.

Укрзалізниця в соціальній мережі Facebook створила спільноту «Прозора залізниця». Це неформальний майданчик для комунікації компанії з громадськими організаціями, ЗМІ, постачальниками і покупцями у системі Prozorro з приводу публічних закупівель залізничної галузі.

«Два тижні тому ми презентували стратегію закупівель товариства на 2019-2021 роки. А вже сьогодні запрошуємо усіх, кого цікавить ця тема, приєднатися до групи «Прозора залізниця» в Facebook. Це відкритий майданчик для діалогу з партнерами, клієнтами, громадськими організаціями та ЗМІ», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, учасники спільноти «Прозора залізниця» будуть отримувати від компанії актуальну інформацію про конкретні кроки і результати втілення стратегії закупівель та антикорупційної програми Укрзалізниці. Також учасники зможуть повідомляти про порушення під час закупівель філій УЗ, можливі зловживання посадових осіб Товариства або постачальників, отримувати консультації та брати участь у публічних заходах з тематики Групи.

Від Укрзалізниці в роботі групи братимуть участь співробітники дирекції з питань закупівель, офісу з антикорупційної діяльності, департаменту економічної та інформаційної безпеки, департаменту інформаційної політики та зв’язків з громадськістю та інших структурних підрозділів.

Приєднатися до спільноти можна тут.

Менеджмент Укрзалізниці вітає прийняття закону України, яким скасовано перелік заборонених до приватизації державних підприємств. Зокрема, скасовано заборону на приватизацію понад 60 майнових комплексів підприємств залізничного транспорту разом з інфраструктурою, які в результаті реорганізації, що завершилася у 2017 році, увійшли до складу Акціонерного товариства «Укрзалізниця». Як зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, дія цього закону усуває перепони для залучення приватного капіталу в розвиток галузі.

 

Верховна Рада України 2 жовтня ухвалила у другому читанні законопроект № 1054−1, яким визнано таким, що втратив чинність Закон України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації».

«Це не аукціон, де будуть вигукувати щось на кшталт: Укрзалізниця продається. Хто дасть більше? Це означає, що ми матимемо змогу залучати кошти, необхідні для імплементації стратегії розвитку від найбільших світових інвесторів. За базовим сценарієм на найближчі 5 років нам потрібно щонайменше 150 мрлд грн. Витрачати їх є куди», – зауважив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на особистій сторінці у фейсбук.

Перспективними напрямами залучення інвестицій, за його словами, є рухомий вантажний склад, розвиток пасажирських вокзалів, розвиток припортової залізничної інфраструктури, побудова логістичних терміналів на кордоні з ЄС.

В якості інструментів залучення інвестицій компанія розглядає концесії та вихід на IPO. «IPO – це наша стратегічна мета на найближчі кілька років. Це найбільш оптимальний інструмент для залучення великих обсягів інвестицій, який не створює боргового навантаження для компанії. Плюс до цього – покращення стандартів корпоративного управління в компанії», – розповів Євген Кравцов.

Як показує світовий досвід, у процесі підготовки до IPO компанія наближує стандарти якості, технологічні процеси, корпоративне управління, управління дохідністю й ліквідністю та інші показники до найкращих світових практик. Це саме те, чого зараз найбільше потребує Укрзалізниця і що передбачає стратегія розвитку компанії на найближчі 5 років.

Про наміри залучати приватні інвестиції у розвиток Укрзалізниці повідомив і міністр інфраструктури Владислав Криклій. Часткова приватизація Укрзалізниці та низки інших стратегічно важливих компаній стане можливою після набуття чинності нового закону, який Верховна Рада ухвалила 2 жовтня.

«З переліку об’єктів виключили Укрпошту та Укрзалізницю. Це не означає, що їх продадуть з молотка, але це переконливий сигнал, що державний бюджет зможе поповнитись грошима, а інвестори матимуть змогу модернізувати підприємства», — зауважив Владислав Криклій.

За словами міністра, держава залишить у своїй власності щонайменше 50%+ 1 акцію цих компаній, а прихід інших інвесторів дозволить залучити інвестиції у розвиток Укрзалізниці та Укрпошти. Крім цього, інвестори покращать управління державними компаніями.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту