Новини » Листопад 2019

Суміщена колія 1520/1435 мм від Мостиської до Львова відкриє нові можливості для пасажирів та посилить транспортний і туристичний потенціал України. Укрзалізниця її планує збудувати вже наступного року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час поїздки на станцію Мостиська.

«3,5 години до Кракова плюс зі Львова у Європу швидкісними поїздами. Знаю, що про це кажуть останні років 10. Але ми зробимо це за рік. Не анонсував заздалегідь, але сьогодні особисто переконався, що проект, який поки був лише на папері, може стати реальним. Тобто через рік українці зможуть отримати пряме швидкісне сполучення з центру Львова до Кракова, Праги, Відня», - зазначив керівник компанії на свої сторінці у Facebook

За словами Євгена Кравцова, завдяки такому рішенню поїзди, що прямують з Європи, зможуть без втрати часу на заміну візків доїжджати до Львова, а саме до залізничної станції Скнилів. «Декілька років широкою колією наші поїзди курсують до Перемишля. Ця станція в Польщі стала популярним залізничним хабом між Україною та іншими країнами Європи. Будівництво суміжної колії від кордону з Польщею дозволить зробити станцію Скнилів міжнародним залізничним хабом», – зазначив очільник Укрзалізниці.

Євген Кравцов уточнив, що станція Скнилів обрана для розбудови хабу, щоб уникнути перевантаження станції Львів, через яку прямують фактично усі внутрішньодержавні поїзди. «На жаль, Україна має різну ширину залізничних колій з країнами-сусідами на Заході. Змінити нашу колію на європейську неможливо, адже це коштуватиме мільярди доларів. Натомість ми вишукуємо інші варіанти інтеграції інфраструктур. І це один із них. Певен, що це буде найбільший інфраструктурний проект на заході України», — резюмував він.

У загальному комплексі робіт необхідно вкласти 69,8 км суміщеної колії 1435/1520 мм, збудувати 3,1 км колії 1435 мм, виконати на 58,2 км розширення майданчика землеполотна, провести комплексно-оздоровчий ремонт 9,5 км існуючої суміщеної колії та реконструкцію 8 станцій, виконати реконструкцію та модернізацію інфраструктури електропостачання, збудувати інфраструктуру вокзалу станції Скнилів колії 1435 мм.

Крім того, для комфорту пасажирів Укрзалізниця планує між Скниловом, аеропортом і центральним залізничним вокзалом міста запустити ще й експрес.

Дільниця Мостиська II – Львів входить до «крітського» міжнародного транспортного коридору № 3 (Берлін-Вроцлав-Львів-Київ). Наразі колія 1520 пролягає з України до станції Перемишль (Польща), євроколія – від Перемишля до станції Мостиська I (Україна).  

Довідково:

Залізнична станція Скнилів розташована у Львові. Від вокзалу станції «Львів» вона знаходиться на відстані 5,5 км, від Міжнародного аеропорту «Львів» – 3 км та автостанції – 1 км.

Окремі нафтотрейдери через «тролінг» у судах можуть зірвати поставку 20 тис. тонн дизельного пального для залізничної галузі за вигідною ціною. При цьому тендери були проведені абсолютно прозоро та з дотриманням всіх норм законодавства. Про це повідомив директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко.

За його словами, у жовтні Укрзалізниця провела п’ять тендерів на закупівлю 50 тис. тонн дизпального. «Торги завершилися на найвигідніших для Укрзалізниці умовах, коли рівень запропонованих цін був нижчим від гуртового ринку більше ніж на 1000 грн, а маржа постачальників знизилася від 1640-2200 грн/т до 830-990 грн/т. Загалом у тендерах взяли участь сім компаній і жодного учасника не було дискваліфіковано. Так само жодних скарг щодо умов тендерної документації не надходило», – зазначив він.

Натомість вже наприкінці жовтня учасники торгів ТОВ «Торум» та ТОВ «Анвітрейд» подали перехресні скарги на порушення законодавства в процесі тендерів. «Усі скарги є дуже схожими за змістом та метою - відтермінувати підписання договорів за низькими цінами. Наприклад, один із пунктів – невідображення у тендерній документації джерела фінансування закупівель. При цьому тендер, у якому перемогла «Укртатнафта», оскаржений не був. Безпідставність претензій до Укрзалізниці підтвердив Антимонопольний комітет та відхилив усі чотири скарги», – розповів Сергій Довгаленко.

Крім того, ще до засідання АМКУ компанії подали позови до Господарського суду. Суд задовольнив позови по двом тендерам, та ще по двом – відхилив. Отже, Укрзалізниця має право на укладення договорів за результатами торгів за трьома лотами, а це 30 тис. тонн замість 50 тис. тонн. «Фактично через війни між постачальниками нафтопродуктів Укрзалізниця ризикує втратити 20 тис. тонн дизпального за вигідною ціною, якого вистачило більш, ніж на три тижні роботи.  Така ж ситуація прослідковується й у тендерах на постачання мастил, що систематично блокуються в судах. Такі дії недобросовісних постачальників завдають збитків не лише Укрзалізниці, а й ставлять під загрозу  обороноздатність держави», – резюмував він.

Укрзалізниця закликає громадських спостерігачів, медіа та уповноважені державні органи дати оцінку систематичним оскарженням тендерів та договорів компанії, велика частина з яких є суто комерційним інструментом унеможливлення конкуренції та штучного відтермінування, або анулювання «незручних» закупівель.

З 9 грудня при відправленні з Києва та з 10 грудня – зі Львова швидкісний поїзд № 743/744 Київ – Львів робитиме зупинку на станції Дубно. Таким чином, швидкісне залізничне сполучення стає доступним для мешканців та гостей ще одного українського міста.

Зі станції Дарниця (Київ) швидкісний поїзд Інтерсіті+ № 743 вирушає о 17:07 та прибуває до Львова о 22:49. На шляху прямування поїзд робитиме зупинку на станціях: Київ – Пасажирський (17:25/17:33), Святошин (17:46/17:47), Коростень (19:06/19:07), Дубно (21:20/21:21), Підзамче (22:40/22:41).

У зворотному напрямку зі Львова поїзд Інтерсіті+ № 744 вирушає о 06:02 та прибуває на станцію Дарниця (Київ) о 11:43. Поїзд зупинятиметься на станціях: Підзамче (06:10/06:11), Дубно (07:25/07:26), Коростень (09:43/09:44), Святошин (11:04/11:05) та Київ – Пасажирський (11:17/11:25).

У зв’язку із призначенням зупинки на станції Дубно, з 10 грудня поїзд № 744 Львів – Київ, Дарниця відправлятиметься зі Львова на 3 хвилини раніше, – о 06:02.

Просимо пасажирів бути пильними при плануванні подорожей та звертати увагу на час відправлення поїзда, що вказаний у квитках.

Правління АТ «Укрзалізниця» на засіданні 25 листопада 2019 року затвердило нову редакцію порядку проведення рейтинг-аналізу діяльності вантажних станцій АТ «Укрзалізниця».

Нову редакцію порядку розроблено за результатами наради, проведеної 11 жовтня 2019 року за участю власників під’їзних колій, вантажовласників та представників бізнес-асоціацій. Вона була присвячена обговоренню порядку проведення рейтинг-аналізу діяльності вантажних станцій та питання введення плати за подачу й забирання вагонів і контейнерів для навантаження або вивантаження на малодіяльні вантажні станції для виконання комерційних операцій, а також за роботи, пов’язані з прийманням, видачею, навантаженням і вивантаженням.

Порядок доповнено положеннями щодо аналізу та оцінки фінансового результату діяльності малодіяльних вантажних станцій. Також прийнято низку змін, що спрощують виключення станцій з довідника станцій з незначним обсягом роботи, при цьому враховані пропозиції вантажовласників.

Також з метою вирішення низки проблемних питань, які виникли під час впровадження порядку, внесені зміни щодо умов типової форми додаткової угоди до договору про надання послуг.

Протоколом засідання правління АТ «Укрзалізниця» одночасно затверджено перелік цін на виконання робіт (послуг), пов’язаних з перевезенням вантажів, які надаються за вільними тарифами. Цей документ вносить зміни до розрахунку ставки плати за надання послуги «Подача й забирання вагонів та контейнерів для навантаження або вивантаження на малодіяльні вантажні станції, для виконання комерційних операцій, а також роботи, пов’язані з прийманням, видачею, навантаженням і вивантаженням». Ставка плати нараховуватиметься до 20 км (включно) за 1вагон/1км, понад 20 км за 1 вагон, що дозволить зменшити витрати вантажовласників.

Перелік послуг розміщений тут.

Черговий зал очікування для військовослужбовців розпочав свою роботу 22 листопада на вокзалі Херсона.  Його облаштовано у приміщенні колишнього кафе.

Для комфорту відвідувачів тут є кімната для прийому їжі, санвузли, душ, місця для сидіння, телевізори, холодильники, розетки для зарядки мобільних пристроїв, доступ до інтернету. Крім того, військові можуть скористатися пральною машиною, прасувальною дошкою з праскою, сушаркою для білизни, мікрохвильовою піччю, кавоваркою та чайником.

Також до кінця листопада будуть встановлені меблі для камери схову.

Нагадаємо, що перший такий зал очікування для військовослужбовців відкрився 1 жовтня 2019 року на Центральному залізничному вокзалі в Києві. Аналогічні зали вже працюють у Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові, Маріуполі, Миколаєві та Вінниці.

Усі зали призначені для короткочасного перебування військовослужбовців (учасників ООС) за наявності документа, що засвідчує особу, та квитка на поїзд (крім приміського сполучення).

Сторінка 1 з 1312345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту