Новини » 14 Листопада 2019

АТ «Укрзалізниця» працює над побудовою максимально простого, ефективного та швидкого процесу управління та розпорядження майном. Про це повідомив директор з правових питань та майнової політики компанії Артур Резнік.

 

«Справа у тому, що сьогодні ми позбавлені гнучкості в цьому питанні, що є результатом бюрократичної зарегульованості. Ми не маємо змоги ефективно управляти майном, адже підготовка до продажу якогось активу займає півроку. Ми розробили проєкт змін до постанови про розпорядження майном, який суттєво спрощує процес розпорядження майном, розширює компетенцію правління та наглядової ради, зменшуючи навантаження на Кабінет Міністрів», — сказав він у інтерв’ю проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниця».

Говорячи про приватизацію активів у рамках реструктуризації АТ, Артур Резнік підкреслив, що на сьогоднішній день є можливість розглядати її тільки в контексті продажу міноритарного пакету вантажного оператора, що дозволить залучити інвестиції в галузь, які не потребуватимуть виплат.

«Оператор інфраструктури не може бути приватизований, адже йдеться про стратегічні об’єкти держави, її обороноздатність, перевезення небезпечних вантажів тощо. Пасажирський оператор сьогодні збитковий, тому наразі менш привабливий з точки зору приватизації», — додав він.

Ще одним можливим механізмом розпорядження майном Артур Резнік назвав концесію, проте додавши, що попередній закон про концесію містив доволі складну процедуру, реалізувати яку на практиці було майже неможливо.

«Сьогодні ми отримали нову редакцію закону про концесію, однак досвіду її застосування поки не маємо. Це абсолютно новий проєкт, що має пройти апробацію і підтвердити свою ефективність», — констатував він.

Крім концесії, за словами Артура Резніка існують й інші варіанти залучення приватного бізнесу до процесу розпорядження активами Укрзалізниці. Наприклад, прозора оренда площ, яка могла б вирішити багато питань «тут і тепер».

«Якщо концесія — це радше стратегічна перспектива із розвитку вокзального комплексу, то оренда — це тактична історія. Не варто також забувати, що концесійні проєкти характеризуються масштабністю, передбачають суттєву розбудову існуючої інфраструктури, залучення багатьох сторін — від місцевих рад до потужних приватних інвесторів», — резюмував директор з правових питань та майнової політики АТ «Укрзалізниці».

Конкуренція у публічних торгах на закупівлю дизельного пального АТ «Укрзалізниця» збільшилась у рази завдяки якісним змінам у процесі закупівель, повідомив голова правління компанії Євген Кравцов.


«У цьому році ми збільшили конкуренцію з 3-4 до 7-9 учасників на тендер, знизили їх маржу й продовжуємо працювати над подальшою оптимізацією процесу закупівель», - сказав він в ексклюзивному інтерв’ю виданню «Фокус».

Євген Кравцов також додав, що Укрзалізниця диверсифікує закупівлі палива, використовуючи усі можливості для співпраці з широким колом постачальників.

«У нас немає одного постачальника, ми співпрацюємо з усіма великими трейдерами, які працюють з морським ресурсом, з ресурсом, що надходить по трубопроводу з Білорусі, і з єдиним українським виробником дизельного пального», - резюмував він.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує закупити дизельне пальне за рамковою угодою для забезпечення потреби 2020 року, яка, за попередніми розрахунками, становить 350 тисяч тонн. За цією угодою планується придбати більше половини цього обсягу.

Крім того, у вересні 2019 року Укрзалізниця публічно презентувала стратегію закупівель компанії на 2019-2021 роки, яка передбачає, зокрема, антикорупційні заходи, роботу над поліпшенням репутації компанії та ефективністю закупівель.

Укрзалізниця відкрила зали очікування для військовослужбовців (учасників ООС) на залізничних вокзалах у Маріуполі та Вінниці. Переоблаштування приміщень виконано власними силами компанії. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.


Для комфорту відвідувачів тут є кімнати для прийому їжі, санвузли, душ, місця для сидіння, телевізори, холодильники, розетки для зарядки мобільних пристроїв, доступ до інтернету. Крім того, військові можуть скористатися прасувальною дошкою з праскою, мікрохвильовою піччю та чайником.

Нагадаємо, що перший такий зал очікування для військовослужбовців відкрився 1 жовтня 2019 року на Центральному залізничному вокзалі в Києві. Аналогічні зали запрацювали у Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

Усі зали призначені для короткочасного перебування військовослужбовців (учасників ООС) за наявності посвідчення, що засвідчує особу, та проїзного документу на поїзд (крім приміського сполучення).

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту