Новини » 4 Листопада 2019

З початку року у вагонних депо регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відремонтовано плановими видами ремонту 1687 вантажних вагонів, які знаходяться на балансі підприємств АТ «Укрзалізниця». З них деповським ремонтом – 1640 вагонів та 47  вагонів – капітальним ремонтом.

 Найбільшу кількість вагонів за цей період відремонтували у вагонному ремонтному депо Полтава ( 517 од.).

Деповським ремонтом при плані 1510 одиниць, відремонтовано 1557 вагонів, що вище плану на 47 одиниць або 103% до плану. Капітальним ремонтом з продовженням терміну служби відремонтовано 47 вагонів АТ «Укрзалізниця».

У 2020 році Укрзалізниця розпочне скорочувати адміністративний персонал. Планується оптимізувати  працівників цієї категорії на 40-50 %. Натомість виробничі функції та кадри буде збережено, а де необхідно – навіть підсилено. Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Желько Марчек в  інтерв’ю для проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниці».


Желько Марчек спростував інформацію поширену у ЗМІ про нібито скорочення 120 тис. працівників у 2020 році. «Триває робота із профільним міністерством, урядом, Світовим банком над програмою поступової оптимізації штату за найближчі 3-5 років. Маємо дорожню карту», – зазначив член правління.

Желько Марчек зауважив, що Укрзалізниця позбуватиметься непрофільних активів. «Укрзалізниця платить зарплату дроворубам, лісничим та танцюристам. На балансі компанії – сотні підприємств, непов'язаних із залізничними перевезеннями. Ця радянська спадщина змушує нас сплачувати комунальні послуги й податок на землю. У той час, коли з 200 об'єктів соціальної сфери прибутковими є лише 10. Отже, активів, які не стосуються колій, рухомого складу та засобів зв'язку нам доведеться позбутися», – наголосив він.

Разом з тим, за його словами, із продажем непрофільних активів та зменшенням чисельності працівників має суттєво зростати заробітна плата основного виробничого персоналу. Також будуть розроблені програми, щоб залучати кваліфікованих кадрів та зробити залізницю привабливою для молоді.

Упродовж доби 28-30 жовтня 2019 року на станціях регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснено  навантаження зерна 1009 вагонів. З початку року це рекордний показник вантажної роботи філії даної номенклатури.

Попередній добовий рекордний показник навантаження зерна був зафіксований  23 листопада 2018 р. Він становив 991 вагон. Частка загального навантаження зернових культур у філії  в минулому році становила 51% за добу. В 2019 році ситуація значно поліпшилися: даний показник сягнув 56,5 % за добу.

Серед станцій, які становлять основу рекордних навантажень зернових є  ст. Лихачове, ст. Торопилівка, ст. Білий Колодець, ст. Сула, ст. Прилуки, ст. Ічня, ст. Лазорки, ст. Миргород.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту