Новини » 6 Листопада 2019

З початку року Укрзалізниця перевезла близько 700 тисяч пасажирів до Маріуполя та зворотно. Це майже на 15 тис. більше, ніж за відповідний період минулого року та на 270 тис. – ніж у 2016 році. Залізничники розраховують, що після запуску чергового поїзда у маріупольському напрямку цей показник зростатиме. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Маріуполі.

 

За словами керівника компанії, після 2014 року залізнична логістика зі сходом України зазнала суттєвих змін, у тому числі й з Маріуполем. «Після окупації частини України залишилася лише одна ділянка, якою ми можемо відправляти поїзди до Маріуполя. Вона пролягає через Запоріжжя, Комиш-Зорю, Волноваху та далі до Маріуполя. Сьогодні нею курсують як пасажирські, так і вантажні поїзди. Тому впродовж останніх кількох років ми доклали максимум зусиль, щоб її модернізувати та забезпечити максимальний пропуск поїздів. І нам це вдалося», – зазначив Євген Кравцов.

На сьогодні до Маріуполя вже курсує 6 пар пасажирських поїздів. «Маріуполь має пряме залізничне сполучення з Києвом, Львовом, Бахмутом, Харковом та Одесою. Загалом цими поїздами з початку року ми перевезли близько 2 млн пасажирів, і це не лише Маріуполь, а й інші населені пункти Донецької області», – зазначив він.

Нагадаємо, 27 жовтня Укрзалізниця запустила другий склад поїзда № 9/10 Київ – Маріуполь із оновлених вагонів, чим зробила цей маршрут щоденним.

 Довідка.

У напрямку Маріуполя курсують наступні поїзди: № 09/10 Київ – Маріуполь (щоденно), № 83/84 Київ – Маріуполь (щоденно), № 103/104 Київ – Маріуполь (в дні підвищеного пасажиропотоку), № 69/70 Маріуполь – Львів (щоденно),  № 95/96 Бахмут, Харків – Маріуполь (через день до Харкова, через день до Бахмута), № 141/142 Маріуполь – Одеса (щоденно).

Перші електронні заявки вантажовласники можуть подавати на узгодження графіків руху маршрутних поїздів на грудень 2019 року. По кожному замовленню Укрзалізниця надаватиме клієнтам зворотній зв'язок. Такий механізм дозволить, за словами Андрія Мірошнікова,  удосконалити процес планування перевезень та ефективніше розподіляти обмежені вантажні ресурси.

При організації перевезень зернових вантажів пріоритет надаватиметься графіковим маршрутам, кількість яких щомісяця зростає. У жовтні за узгодженими графіками руху  перевезено  293 маршрути зернових, а на листопад заявлено майже 750. Однак наразі залізнична та портова інфраструктура дозволяють перевозити в середньому близько 450 маршрутних поїздів із зерновозів АТ «Укрзалізниця» щомісяця. Тому завчасне та раціональне планування перевезень відіграє важливу роль у забезпеченні клієнтів вантажними ресурсами.  

«Завдяки організації перевезень зернових вантажів маршрутними поїздами за узгодженими графіками руху з чіткою датою відправлення та прибуття, прогнозованим терміном перевезення  вдалося удвічі прискорити обіг зерновоза – до 5-6 діб», – зауважив Андрій Мірошніков.

Він наголосив, що з метою запобігання спекуляціям та підвищенню відповідальності

за якість планування, компанія запровадить штрафи за відмову клієнтів від раніше заявленого маршрутного відправлення. Такі запобіжні заходи необхідні, аби уникнути перепродажу послуги та замовлень, які перевищують можливості вантажовідправників.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та президент торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков обговори інфраструктурні проєкти, які можуть стати стимулом для розвитку бізнесу у Донецькому регіоні.

 

Як повідомив керівник Укрзалізниці, вже сьогодні спостерігається великий вантажопотік в цьому напрямку, тож інвестування коштів з боку Укрзалізниці та держави в розвиток інфраструктури, в тому числі й залізничної, має забезпечити економічний ефект для регіону.

Зокрема, за словами керівника компанії, наразі Укрзалізниця разом із світовими фінансовими інституціями розглядає доцільність будівництва залізничної лінії, яка має з’єднати напрямки Кіндрашівська-Нова – Лантратівка і Попасна – Сватове – Куп’янськ. «Для цього залізничного сполучення необхідно 1,5 млрд грн. Якщо залучити не тільки державні, але й приватні кошти, то цей проєкт має дати великий економічний ефект для регіону», – підкреслив Євген Кравцов.

«Відсутність сполучення роз’єднує не лише людей, а й заважає бізнесу. Для регіону вкрай важливе залізничне сполучення із Києвом та іншими містами України. Це пришвидшить пересування, а отже стимулюватиме розвиток торгівлі, розвиток малого та середнього бізнесу, вихід його за межі регіону», – зауважив Геннадій Чижиков.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту