Новини » Грудень 2019

Українська зернова асоціація (УЗА) вітає ініціативу АТ «Укрзалізниця» з впровадження механізму графікових відправлень, що передбачає перевезення зернових вантажів за узгодженим графіком руху. Про це йдеться у повідомленні, розміщеному на офіційному сайті УЗА.

 

«Графікові нитки це часткове вирішення перевезення рекордних врожаїв зерна, які Україна встановлює щороку. Адже завдяки такому механізму, УЗ перевозить більше зерна в коротші терміни. Таким чином, зменшення витрат на перевезення, покращення оборотності вагонів та операційний ефект дозволяє виграти як перевізнику, так і зерновикам. Ба більше, експортер відтепер впевнений, що зерно відправиться і буде в чіткі терміни доставлено в порт. Завдяки цьому можемо значно ефективніше планувати роботу із флотом та забезпечувати термінал необхідним вантажем. Все це створює прогнозованість та чітке планування перевезення, ефективне та раціональне використання можливостей залізниці, що надзвичайно важливо для зернового ринку», – підкреслив Президент УЗА Микола Горбачьов.

УЗА запропонувала планувати графікові нитки на три місяці з подальшими збільшенням горизонту планування до року, що дозволить збільшити прогнозованість перевезень. Крім того, в УЗА відзначають доцільність перегляду тарифікації графікових відправлень та забезпечення прозорості розподілу графікових ниток.

Як йдеться у повідомленні, УЗА разом з Укрзалізницею відпрацьовує механізм збільшення кількості станцій, що здатні відправляти маршрути, аби якомога більше  аграріїв могли скористатись можливістю використання графікових ниток. «Географічна справедливість розміщення маршрутних станцій підвищить ефективність перевезення зерна та забезпечить ритмічне рівномірне вивезення зерна з усіх регіонів країни. Разом з розвитком можливостей залізниці, варто відзначити важливість забезпечення закольцованності перевезення від поля до порту», — повідомляє УЗА.

У неділю, 8 грудня, почне діяти графік руху поїздів на 2019/2020 роки. У ньому передбачене курсування 185 пар пасажирських поїздів. Зокрема, формуванням Укрзалізниці — 162 пар (14 з яких — швидкісні), країн СНД — 9 пар, інших країн — 14 пар. У міжнародному сполученні курсуватиме 20 пар поїздів із країнами Заходу та 17 пар  з країнами СНД. Більше 90% поїздів у новому графіку руху  це швидкі та прискорені поїзди.

 

Призначено 8 нових поїздів, більшість з яких курсуватимуть у популярному західному напрямку: № 192/291 Львів — Дніпро, № 203/204 Львів — Дніпро, № 179/180 Львів — Дніпро, № 129/130 Полтава — Ворохта, № 201/202 Львів — Ужгород, № 960/961, 962/963 Кошице — Мукачево, № 241/242 Дніпро — Одеса, № 233/234 Київ — Вінниця.

Для перевезень пасажирів у пікові періоди Укрзалізниця передбачила продовження маршрутів поїздів № 7/8 Київ — Івано-Франківськ до Чернівців, № 75/76 Кривий Ріг — Київ та № 71/72 Запоріжжя — Київ до Ужгорода, № 140/139 Лисичанськ — Харків/Дніпро-Головний до Миколаєва. Окрім цього, передбачені сезонні поїзди на літній період.

Також у графіку руху 2019/2020 кілька пасажирських поїздів змінили маршрути прямування. Зокрема, поїзд № 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка курсуватиме через Гребінку — Полтаву-Південну — Красноград — Лозову замість Гребінки — Полтави-Київської — Харкова — Букина, завдяки чому пасажири поїзда дістануться кінцевої станції в обох напрямках майже на 2 години швидше. Також змінять маршрути прямування поїзди № 357/358 Київ — Рахів, № 161/162 Миколаїв — Київ та № 67/68 Київ — Варшава, у зв’язку з чим дещо відкориговано графік руху цих поїздів.

Звертаємо увагу пасажирів, що в новому графіку змінили нумерацію поїзди: № 63/64 Дніпро – Одеса на № 53/54, № 247/248 Житомир — Одеса на № 131/132, № 641/642 Кишинів — Одеса на № 841/842, № 61/62 Санкт-Петербург — Кишинів на № 361/362, № 73/74 Москва — Кривий Ріг на № 95/96, № 95/96 Маріуполь — Бахмут на №77/78.

Як повідомлялося раніше, у 2020 році Укрзалізниця планує придбати 26 вагонів та ще 40 модернізувати.

 

Довідка

Графік руху поїздів 2019/2020 згідно з рішенням 70-ї Ради залізничного транспорту країн Співдружності та Балтії вводиться в дію з 8 грудня 2019 року з 00 годин 00 хвилин, з країнами ЄС — з 15 грудня 2019 року. 

Укрзалізниця має бути якомога швидше реструктуризована. Це дозволить компанії, зокрема, поліпшити якість рухомого складу та забезпечити більш високу якість послуг для пасажирів та клієнтів. Про це в інтерв’ю онлайн-проєкту «12 облич стратегії УЗ» повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш.

 

«Оскільки у мене є великий досвід реструктуризації й управління промисловими залізничними заводами, а також управління залізницями, мій обов’язок тут очевидний: знайти оптимальний спосіб відчутної реструктуризації Укрзалізниці та її швидкого технічного вдосконалення й розвитку», — розповів Франтішек Буреш.

За його словами, ключова загроза перед бізнес-вертикаллю виробництва та сервісу — скорочення витрат. Адже приватні оператори поступово створюють власні центри технічного обслуговування й у рамках лібералізації можуть і будуть надавати ремонтні послуги для Укрзалізниці. Тож депо компанії мають подбати про те, щоб конкурувати з приватними підприємствами на рівних.

«Якщо технічне обслуговування Укрзалізниці буде дорогим, ми втратимо ринок не лише ремонтів, а також перевезень, і в результаті наші депо втратять роботу й можуть закриватися, і через нашу неконкурентоспроможність втратимо робочі місця для наших людей. Тому ми повинні оптимізувати наше виробництво», — переконаний Франтішек Буреш.

Він також зауважив, Укрзалізниця повинна спрямовувати чимало коштів у виробництво, модернізацію обладнання та рухомого складу. «У нас немає сучасних технологій, ефективних процесів і ефективних робочих процедур. Наші кваліфіковані та професійні співробітники також не отримують відповідну зарплату. Саме тому реструктуризація — це шлях до вирішення багатьох проблем Укрзалізниці», — резюмував член правління

За 11 місяців 2019 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» попереджено 38 крадіжок матеріальних цінностей залізниці на суму майже 252 тис. грн. За підозрою в скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 39 осіб.

 

Окрім цього, загалом за 11 місяців під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 770 осіб. 578 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Для попередження розкрадання залізничного майна та вантажів працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

У перший день дії нового графіка руху поїздів, який стартує 8 грудня 2019 року, Укрзалізниця відправить у перший рейс новий регіональний експрес Київ-Херсон. Поїзд з локомотивною тягою сформовано із 9 вагонів: 5 вагонів з місцями для сидіння, 3 плацкартних та 1 купе.

Поїзд № 767/768 Київ – Херсон категорії «Регіональний експрес» вирушатиме із Києва  щоденно, окрім вівторка. Із Херсона він курсуватиме з 9 грудня щоденно, окрім середи.

 Експрес відправлятиметься із Києва о 14:29 та прибуватиме до Херсона о 22:21. Зворотно відправлятиметься з Херсона о 05:36 і прибуватиме до Києва о 13:29. На шляху прямування передбачені зупинки на станціях Долинська та Миколаїв.

Продаж квитків на регіональний експрес № 767/768 Київ-Херсон вже відкрито.

Сторінка 1 з 3123»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту