Google AdSense

Новини » Лютий 2019

Упродовж 2018 року регіональною філією «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у приміському сполученні перевезено 25 млн 190 тисяч пасажирів на суму 104 млн 169 тис. гривень.

Регіональна філія «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснює свою діяльність на території Харківської, Сумської, Полтавської, Чернігівської, Кіровоградської, Донецької та Луганської областей України.

Упродовж 12 місяців 2018 року залізничниками відправлено 148 тисяч 529 поїздів у понад 20 напрямках слідування у приміському русі.

За перший місяць 2019 року регіональна філія « Південно-Західна залізниця» відправила 2496,22 тис. тонн вантажів.

У внутрішньому сполученні минулого місяця регіональна філія «Південно -Західна залізниця» відправила 1159.02 тис. тонн: будівельних вантажів – 455.8 тис. тонн, промислової сировини – 161.89 тис. тонн, лісових вантажів – 34.8 тис. тонн, флюсів – 88.29 тис. тонн, хімічних і мінеральних добрив – 18.95 тис. тонн, цементу – 35.62 тис. тонн, зернових вантажів – 135.19 тис. тонн, вогнетривів – 38.89 тис. тонн, брухту чорних металів – 22.19 тис. тонн, кольорової руди – 5.39 тис. тонн, нафти та нафтопродуктів – 73.06 тис. тонн, решти та збірних вантажів – 72.05 тис.тонн, цукру – 1.94 тис.тонн, решти продовольчих товарів – 9,87 ти.тонн, жмихів – 5,09 тис. тонн.

На експорт залізницею у січні було відправлено 1337,20 тис. тонн: зернових – 1047,04 тис. тонн, будівельних – 101,29 тис. тонн, решти продовольчих товарів – 28,8 тис. тонн, вогнетривів – 8,85 тис. тонн, промислової сировини – 32,83 тис. тонн, лісових вантажів – 16,0 тис.тонн, решти та збірних вантажів – 31,1 тис.тонн, жмихів – 48,38 тис.тонн, кольорової руди – 16,41 тис.тонн, цукру – 6,5 тис.тонн

Вже в березні розпочне курсування територією України новий регулярний транзитний контейнерний поїзд з Білорусі до Румунії. Він стане 8-им транзитним контейнерним поїздом, що здійснює перевезення на постійній основі. Укрзалізниця спільно з іншими учасниками проекту забезпечила всі необхідні умови для його реалізації. Маршрут поїзда територією України пролягатиме між станціями Удрицьк та Вадул-Сірет. У його складі планується перевозити не менше 32 вагонів з контейнерами. Одна з переваг такої логістичної схеми вантажоперевезень полягає в мінімізації часу доставки. Орієнтовний час слідування нового поїзда територією України становитиме близько півтори доби. Вантажовідправники обирають цей вид перевезень, тому що він є економічно вигіднішим порівняно з іншими видами транспорту та забезпечує кращу схоронність вантажів. Укрзалізниця постійно реалізує перспективні логістичні схеми перевезень вантажів, серед яких контейнерні – найбільш прогресивний і ефективний спосіб доставки вантажів за принципом «від дверей до дверей». Раніше повідомлялося, що тільки у 2018 році Укрзалізниця запустила 8 нових регулярних контейнерних поїздів, які курсують за встановленим розкладом у визначені дні тижня та забезпечують прискорену доставку вантажів у контейнерах. Довідково У 2018 році Укрзалізниця перевезла 334 963 великотоннажні контейнери в ДФЕ (двадцятифутовому еквіваленті), що на 13 % більше обсягів 2017 року (295 479 ДФЕ). Збільшення відбулось у всіх видах сполучень: транзитному – на 24 %, експортному – на 17 %, внутрішньому – на 11 % та імпортному – на 8 %. У складі контейнерних поїздів, яких на постійній основі курсує вже 17, у тому числі 7 транзитних, у минулому році перевезено 95 700 ДФЕ, що становить 29 % від загального обсягу перевезених контейнерів.
Українські та словацькі залізничники досягли домовленості щодо запуску нового залізничного маршруту Кошице – Чоп – Мукачево колією 1435 мм з червня цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook. «Тестовий рейс за цим маршрутом поїде за кілька місяців – 2 квітня. Курсуватимуть поїзди формування наших колег зі Словаччини, час в дорозі – близько 4 годин. Минулоріч ми вдало запустили рейс до Будапешта, теж євроколією. Наміри свої не змінюємо – саме українське Мукачево має стати потужним пасажирським хабом для мандрівок Європою», – написав Євген Кравцов. За попередніми даними, графік поїзда Мукачево – Кошице буде складений таким чином, щоб пасажири могли запланувати маршрути з пересадками: зі станції Кошице – на поїзди до Праги та Братислави; зі станції Мукачево – на поїзди до Запоріжжя, Львова, Харкова, Києва, Ужгорода, Лисичанська, Одеси та інших міст.

За рік закупівель дизельного пального із застосуванням принципів формульної зміни ціни та врахуванням цінових котирувань Platts Укрзалізниця закупила 257 тисяч тонн дизпального. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook. За його словами, Укрзалізниця стала першою державною компанією в Україні, яка відважилась на цей крок і вже повністю перейшла на закупівлю дизелю за формульною ціною.

 

Як зазначив Євген Кравцов, з часу укладення першого контракту із застосуванням принципів формульної зміни ціни, з 12 лютого 2018 року до сьогодні, Укрзалізниця провела 20 електронних торгів на придбання загалом 257 тисяч тонн дизпального. Наразі відвантажено для потреб регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця», за укладеними контрактами, 255 935,46 тонн.

«Сьогодні формула дає чітку відповідь, скільки платити за 1 тонну на дату відвантаження, і захищає від маніпуляцій та спекуляцій. Сумнівна практика раптового збільшення ціни, що складалась за результатами торгів, точно в минулому. Якщо казати у цифрах – то ми залишаємось найбільшим споживачем пального в країні. 257 тисяч тонн дизелю закупили у 2018-му. Формульні закупівлі дали фантастичну багатомільйонну економію. Укрзалізниця стала першою державною компанією в Україні, яка відважилась на цей крок. За рік ми переконались у результативності та ефективності такого підходу», – розповів Євген Кравцов.

Він також зауважив, що коло контрагентів теж збільшилося. Це свідчить про готовність нафтотрейдерів прийняти якісно новий формат роботи Укрзалізниці на ринку закупівель. Для впровадження формульного підходу Укрзалізниця попередньо провела велику роботу з усіма учасниками ринку нафтопродуктів, аби визначити модель та підхід до формули, які влаштують всіх учасників, і які об’єктивно відображатимуть коливання на ринку.

Серед постачальників дизпального, з якими у 2018 році укладені договори, ТОВ «Августпром», ТОВ «Фірма Фідея», ТОВ «ТД «Сокар – Україна», ТОВ «Анвітрейд» та ПП «ОККО КОНТРАКТ».

 

Довідка

Першою компанією, із якою ПАТ «Укрзалізниця» підписала договір на придбання дизельного пального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts, є ТОВ «Анвітрейд». Контракт укладено 12 лютого 2018 року.

Сторінка 3 з 8«««1234567»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту