Google AdSense

Новини » Лютий 2019

Наразі Укрзалізниця має більш ніж тижневий запас дизпального для безперебійної роботи галузі. Найближчими днями запланована закупівля партії дизельного пального у 60 тисяч тонн. Відповідні торги мають відбутися 1 березня 2019 року.

Напередодні Укрзалізниця, прагнучи одержати об’єктивну інформацію щодо рівня цін на дизельне пальне, звернулася з відповідним запитом до державних підприємств, у компетенції яких аналіз та оцінка ситуації на ринку. Очікувана вартість дизпального має цілком задовольнити постачальників, що планують взяти участь в оголошених торгах.

Крім того, відповідно до чинних планів, постачальникам надаються рознарядки на відвантаження чергових партій дизпального загальним обсягом 10 тисяч тонн. Цього обсягу достатньо для безперебійної роботи Укрзалізниці упродовж 12-14 днів.

Також чинні контракти передбачають постачання ще 30 тисяч тонн дизельного пального.

Працівники Головного управління воєнізованої охорони Укрзалізниці разом із правоохоронцями провели спецоперацію в Смілянському районі Черкаської області з викриття та затримання злочинної групи, яка розкрадала дизельне пальне з локомотивів. У результаті спецоперації працівниками Нацполіції затримано групу осіб, які підозрюються в причетності до серії крадіжок дизпального.

В участі в злочинній схемі відбору дизпального з локомотивів та його реалізації підозрюються працівники та керівники середньої ланки одного з локомотивних депо регіональної філії «Одеська залізниця», співробітники Укрзалізниці, а також цивільні особи. Продовжуються заходи щодо встановлення осіб зловмисників.

За повідомленням Нацполіції, під час проведення низки санкціонованих обшуків вилучено близько 5 тонн дизельного пального, шланги, заправочний пістолет, двигуни, гроші та автомобілі, якими користувались підозрювані під час вчинення кримінального правопорушення. Речові докази вилучено та буде направлено на експертизу.

Відкрито кримінальне провадження за статтею 185 Кримінального кодексу України. Триває досудове розслідування.

Також вживаються заходи щодо встановлення та відшкодування завданих збитків Укрзалізниці.

Керівництво Укрзалізниці всіляко сприяє проведенню повного та об’єктивного розслідування злочину та притягненню винних осіб до відповідальності, а також працює в напрямку попередження подібних злочинів у майбутньому.

Шановний Дмитро Сергійович!
Щиросердечно вітаємо Вас з Днем народження!

Бажаємо Вам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, подальших успіхів у будь-яких починаннях, щоденних справах, сміливих планах та сподіваннях.
Хай Вас підтримують та надихають рідні люди, розуміють та допомагають колеги, минають негаразди та непорозуміння.
Хай доля збагачує Вас життєвою мудрістю, енергією, натхненням та радістю сьогодення.

З повагою, колектив сайтів «Хмельницький тролейбус» та «Депо Гречани»!

Наступним стратегічним кроком для покращення умов роботи з клієнтами Укрзалізниці стане продаж обсягів перевезень у вагонах УЗ через електронну систему ProZorro.Продажі. Такі аукціони можуть відбутися вже у квітні цього року. Про це заявив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

«Старт продажу такої послуги означитиме, що ми продаємо гарантію повного перевізного процесу з відповідальністю Укрзалізниці. У разі придбання цієї послуги клієнт буде впевнений, що точно отримає комплексну послугу у визначений умовами продажу термін. У разі невиконання умов перевізником ми сплатимо штраф. Це значний крок у бік клієнтоорієнтованості Укрзалізниці», — вважає Андрій Рязанцев.

За його словами, компанія продаватиме послугу на перевезення з часовим кроком на кілька місяців вперед. Перевагою для вантажовідправника стане купівля послуги за фіксованою ціною, що особливо актуально для зерновиків. «Ми будемо пропонувати клієнтам наперед придбати майбутні перевезення за фіксованою ціною, яку покаже аукціон. Це привабливо для вантажовласника, оскільки він отримає гарантовані перевезення за чітку та фіксовану ціну. Це вигідно і для Укрзалізниці, яка отримає кошти для проведення підготовчих робіт з тяговим та рухомим складом», — розповів Андрій Рязанцев.

Укрзалізниця наразі вибудовує з клієнтами взаємовідповідальні відносини. Одними з таких кроків стала організація аукціонів з продажу послуг користування рухомим складом через систему ProZorro.Продажі, де чітко описана фінансова відповідальність перевізника в разі ненадання рухомого складу у визначені терміни. Зважаючи на позитивні результати такого нововведення як для клієнтів, так і для компанії, найближчим часом кількість рухомого складу, що виставлятиметься на аукціон, буде збільшуватися. «Ми проаналізували і побачили позитив у аукціонах. Зокрема, для клієнтів вкрай важливо отримати гарантовану кількість вагонів у зазначений термін, а для Укрзалізниці є важливим поліпшувати свої фінансові результати та стати реальним лідером у якості перевезень. Тому якщо на першому етапі планувалося через аукціони продавати послуги користування 5 % парку, то вже йдеться про 40 % вагонів», — підсумував Андрій Рязанцев.

Укрзалізниця наразі розглядає можливість виходу на зовнішні ринки, до безпосередніх виробників, для закупівлі дизельного пального. Крім розширення кола постачальників, це дозволить зняти суттєвий тиск на внутрішні ціни в Україні, що часто має місце, коли компанія здійснює закупівлі дизелю. Адже Укрзалізниця споживає 10% усього обсягу цього нафтопродукту, що реалізується сьогодні в Україні. Про це повідомив керівник компанії Євген Кравцов.

 

Для уникнення різких цінових коливань на внутрішньому ринку нафтопродуктів Укрзалізниця повинна мати зарубіжні альтернативні канали постачання, зокрема дизельного пального. Міжнародний ринок нафтопродуктів за визначенням є об’ємнішим, тому закупівля там будь-якого обсягу дизельного пального залізницею не впливатиме на рівень цін. «Фахівці відзначають, що ринок України дійсно може коливатися залежно від того, чи виходить Укрзалізниця з великими закупівлями. Це спонукає нас шукати майданчики, де наші обсяги не будуть такими визначальними. Таким є зовнішній ринок, де обертається суттєва кількість нафтопродуктів, відповідно, наша закупівля навіть у 100 чи у 200 тис. тонн не є настільки визначальною партією, щоб спричинити коливання ціни, як це наразі трапляється в Україні», — пояснив Євген Кравцов

За його словами, закупівлі безпосередньо у виробників на зовнішніх ринках дозволять зменшити залежність від різноманітних суб’єктивних факторів та отримати найконкурентнішу ціну для такого гуртового покупця, як Укрзалізниця. Тому, зауважив голова правління товариства, робота в цьому напрямку, у тому числі з удосконалення закону про публічні закупівлі, є нагальною.

Євген Кравцов також нагадав, що Укрзалізниця завдяки запровадженню формульного ціноутворення вже більше року купує дизельне пальне за об’єктивно ринковими цінами. Це дозволяє компанії заощаджувати мільйони гривень.

Раніше повідомлялося, що за рік закупівель дизельного пального із застосуванням принципів формульної зміни ціни та врахуванням котирувань Platts Укрзалізниця закупила 257 тисяч тонн дизпального.

Сторінка 1 з 812345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту