Google AdSense

Новини » Лютий 2019

продовж 2018 року працівники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» провели масштабні роботи з оновлення та модернізації контактних мереж та тягових підстанцій магістралі.

Зокрема, на всіх дільницях обслуговування залізничники замінили 19,7 км несучого тросу, 267 опор контактної мережі та 444 опор повітряних ліній 10кВ.

Протягом 2018 року фахівці господарства електропостачання провели значні за обсягами роботи з реконструкції та технічного переоснащення тягових підстанцій. Так, залізничники виконали заміну вакуумних вимикачів на елегазові, встановлення сучасних приладів обліку, трансформаторів струму та напруги, а також ремонтні роботи будівель підстанцій Трійчате, Біляївка, Миргород, Новоселівка, Рогозянка, Власівка, Чугуїв, Скрипаї та Кременчук.

Також протягом 12 місяців минулого року було замінено 17,8 км контактного проводу на дільницях Нова Баварія – Люботин, станція Люботин, Бірки – Лозова, Полтава – Ромодан.

Крім того, на всіх дільницях обслуговування проводилися роботи із заміни високовольтних ізоляторів контактної мережі всіх типів на полімерні. Зокрема, було замінено 25,7 км проводів повітряних ліній автоблокування та поздовжнього електропостачання.

Упродовж 2018 року регіональною філією «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у приміському сполученні перевезено 25 млн 190 тисяч пасажирів на суму 104 млн 169 тис. гривень.

Регіональна філія «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснює свою діяльність на території Харківської, Сумської, Полтавської, Чернігівської, Кіровоградської, Донецької та Луганської областей України.

Упродовж 12 місяців 2018 року залізничниками відправлено 148 тисяч 529 поїздів у понад 20 напрямках слідування у приміському русі.

За перший місяць 2019 року регіональна філія « Південно-Західна залізниця» відправила 2496,22 тис. тонн вантажів.

У внутрішньому сполученні минулого місяця регіональна філія «Південно -Західна залізниця» відправила 1159.02 тис. тонн: будівельних вантажів – 455.8 тис. тонн, промислової сировини – 161.89 тис. тонн, лісових вантажів – 34.8 тис. тонн, флюсів – 88.29 тис. тонн, хімічних і мінеральних добрив – 18.95 тис. тонн, цементу – 35.62 тис. тонн, зернових вантажів – 135.19 тис. тонн, вогнетривів – 38.89 тис. тонн, брухту чорних металів – 22.19 тис. тонн, кольорової руди – 5.39 тис. тонн, нафти та нафтопродуктів – 73.06 тис. тонн, решти та збірних вантажів – 72.05 тис.тонн, цукру – 1.94 тис.тонн, решти продовольчих товарів – 9,87 ти.тонн, жмихів – 5,09 тис. тонн.

На експорт залізницею у січні було відправлено 1337,20 тис. тонн: зернових – 1047,04 тис. тонн, будівельних – 101,29 тис. тонн, решти продовольчих товарів – 28,8 тис. тонн, вогнетривів – 8,85 тис. тонн, промислової сировини – 32,83 тис. тонн, лісових вантажів – 16,0 тис.тонн, решти та збірних вантажів – 31,1 тис.тонн, жмихів – 48,38 тис.тонн, кольорової руди – 16,41 тис.тонн, цукру – 6,5 тис.тонн

Вже в березні розпочне курсування територією України новий регулярний транзитний контейнерний поїзд з Білорусі до Румунії. Він стане 8-им транзитним контейнерним поїздом, що здійснює перевезення на постійній основі. Укрзалізниця спільно з іншими учасниками проекту забезпечила всі необхідні умови для його реалізації. Маршрут поїзда територією України пролягатиме між станціями Удрицьк та Вадул-Сірет. У його складі планується перевозити не менше 32 вагонів з контейнерами. Одна з переваг такої логістичної схеми вантажоперевезень полягає в мінімізації часу доставки. Орієнтовний час слідування нового поїзда територією України становитиме близько півтори доби. Вантажовідправники обирають цей вид перевезень, тому що він є економічно вигіднішим порівняно з іншими видами транспорту та забезпечує кращу схоронність вантажів. Укрзалізниця постійно реалізує перспективні логістичні схеми перевезень вантажів, серед яких контейнерні – найбільш прогресивний і ефективний спосіб доставки вантажів за принципом «від дверей до дверей». Раніше повідомлялося, що тільки у 2018 році Укрзалізниця запустила 8 нових регулярних контейнерних поїздів, які курсують за встановленим розкладом у визначені дні тижня та забезпечують прискорену доставку вантажів у контейнерах. Довідково У 2018 році Укрзалізниця перевезла 334 963 великотоннажні контейнери в ДФЕ (двадцятифутовому еквіваленті), що на 13 % більше обсягів 2017 року (295 479 ДФЕ). Збільшення відбулось у всіх видах сполучень: транзитному – на 24 %, експортному – на 17 %, внутрішньому – на 11 % та імпортному – на 8 %. У складі контейнерних поїздів, яких на постійній основі курсує вже 17, у тому числі 7 транзитних, у минулому році перевезено 95 700 ДФЕ, що становить 29 % від загального обсягу перевезених контейнерів.
Українські та словацькі залізничники досягли домовленості щодо запуску нового залізничного маршруту Кошице – Чоп – Мукачево колією 1435 мм з червня цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook. «Тестовий рейс за цим маршрутом поїде за кілька місяців – 2 квітня. Курсуватимуть поїзди формування наших колег зі Словаччини, час в дорозі – близько 4 годин. Минулоріч ми вдало запустили рейс до Будапешта, теж євроколією. Наміри свої не змінюємо – саме українське Мукачево має стати потужним пасажирським хабом для мандрівок Європою», – написав Євген Кравцов. За попередніми даними, графік поїзда Мукачево – Кошице буде складений таким чином, щоб пасажири могли запланувати маршрути з пересадками: зі станції Кошице – на поїзди до Праги та Братислави; зі станції Мукачево – на поїзди до Запоріжжя, Львова, Харкова, Києва, Ужгорода, Лисичанська, Одеси та інших міст.
Сторінка 1 з 612345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту