Google AdSense

Новини » 1 Лютого 2019

Укрзалізниця у 2019 році ініціює вдосконалення тарифної політики щодо вантажного сектору перевезень. Зокрема, запровадження автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення на рівень індексу цін виробників, уніфікацію тарифу на порожній пробіг та зближення тарифних класів вантажів. Про це в ході прес-конференції у Києві повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Укрзалізниця, як розповів Євген Кравцов, наполягає на запровадженні прозорого та об’єктивного механізму індексації тарифів на перевезення вантажів у межах України. «Пропонуємо індексувати тарифи на вантажоперевезення автоматично на рівень індексу цін виробників, щоб нарешті подолати розрив між стрімким зростанням цін на продукцію, яку споживає галузь, і рівнем тарифів, щоб мати інвестиції для оновлення рухомого складу та інфраструктури, щоб задовольняти потреби економіки у перевезеннях», – повідомив Євген Кравцов.

Укрзалізниця вже внесла коригування в проект фінплану компанії та запропонувала індексувати тарифи на вантажоперевезення на 14,2%. Це офіційно оприлюднений Держстатом рівень зростання цін виробників промислової продукції за 2018 рік.

Окрім того, Укрзалізниця пропонує встановити єдині тарифи для перевезень порожніх вагонів, зробити уніфікованим тариф, оскільки зараз для перевезення порожніх вагонів існує розподіл тарифів на три класи. Ці класи залежать від того, з-під вивантаження якого вантажу порожній вагон подається під завантаження, в ремонт, на промивання, пропарку, дезінсекцію та дезінфекцію тощо. «Здійснення цих перевезень залізничним транспортом не має технічних або технологічних відмінностей, здійснюється за однаковими витратами і вимагає застосування єдиного тарифу», – зауважив Євген Кравцов.

Також, за словами голови правління, АТ «Укрзалізниця» пропонує впровадити поетапну систему зближення класів тарифів на перевезення вантажів та частково зменшити збитковість перевезень вантажів позакласної групи, деяких вантажів 1-го тарифного класу. Нині ж до базових тарифів Збірника тарифів застосовуються 14 коефіцієнтів, тобто існує диспропорція між рівнями тарифів на різні види вантажів.

«На першому етапі у 2019 році для вдосконалення системи формування тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом пропонується скоротити кількість коригуючих коефіцієнтів, частково ліквідувати перехресне субсидування перевезень між вантажами, оскільки позакласна група та вантажі 1-го тарифного класу — збиткові, вантажі 3-го тарифного класу — рентабельні. Наприклад, пропонуємо перенести вантажі позакласної групи, тарифи на перевезення яких є збитковими, до вантажів 1-го тарифного класу, перенести деякі вантажі 1-го тарифного класу до вантажів 2-го тарифного класу»,  — розповів Євген Кравцов.

За його словами, це дозволить збільшити обсяги ремонтів рухомого складу та інфраструктури, виконати план капітальних інвестицій в обсязі 24,5 млрд грн та реструктурувати боргові зобов’язання компанії.

Укрзалізниця у 2019 році оновить пасажирські вагони та приміський рухомий склад. Зокрема, придбає у ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» 46 пасажирських вагонів та 3 дизель-поїзди. Про це в ході прес-конференції у Києві повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника Укрзалізниці, нові вагони будуть включені до складу фірмових поїздів. «Постачання вже здійснюється: із 46 пасажирських купейних вагонів на 2019 рік  у січні Укрзалізниця отримала 3, решта мають надійти до кінця червня. Разом із 8 купейними вагонами, що вийшли отримала Укрзалізниця  від заводу у грудні 2018 року загалом за контрактом парк поповнять нові 54 пасажирські вагони, які  Укрзалізниці обійдуться у 1,5 млрд грн з ПДВ», - розповів Євген Кравцов.

Він зауважив, що Укрзалізниця не отримує коштів з державного бюджету для оновлення пасажирського рухомого складу і придбання здійснюється виключно за кошти компанії.

«Укрзалізниця поставила перед виробником завдання, щоб усі важливі елементи, 70 % обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які раніше використовувалися іноземного виробництва. Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшено кількість розеток у проходах. Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки; вода для чаю нагрівається не під час руху поїзда, а  гаряча вже при посадці», - розповів Євген Кравцов.

Окрім того, капітально-відновлювальним ремонтом планується оновити 64 пасажирські вагони, що дозволить покращити якість і підвищити комфорт перевезень.

Євген Кравцов анонсував і відкриття нових маршрутів до Німеччини та Словаччини: Київ-Берлін та Мукачево-Кошице.  

«Укрзалізниця розвиває міжнародне сполучення до країн ЄС, оскільки пасажиропотік стрімко зростає. Сьогодні курсує у сполученні Україна - ЄС вже 20 поїздів та низка безпересадкових вагонів», - розповів Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці також зазначив, що для регіональної філії «Львівська залізниця» цього року планується придбати 3 приміські дизель-поїзди у тривагонній комплектації виробництва також Крюківського вагонобудівного заводу за договором, що підписаний у серпні минулого року.

«Придбання приміського рухомого складу Укрзалізниця не здійснювала з 2015 року. Ми пропонуємо, щоб місцеві органи влади, як замовники послуг, долучалися до фінансування та оновлення затребуваного  і критично зношеного приміського рухомого складу, який має велике соціальне навантаження – ним користується до 70% пільговиків. До того ж у рамках децентралізації місцеві бюджети отримують більше фінансових ресурсів і повноважень», - зауважив Євген Кравцов.

Також планується здійснити капітальний ремонт з подовженням терміну служби електропоїздів та дизель-поїздів, загалом буде оновлено 24 приміські поїзди.  

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту