Google AdSense

Новини » 5 Лютого 2019

Укрзалізниця зменшує періодичність курсування поїздів до Російської Федерації. Так, з 5 лютого 2019 року поїзди № 24/23 Одеса – Москва – Одеса та № 20/19 Харків – Москва – Харків курсуватимуть через день замість щоденно.

 Зменшення рейсів поїздів до Росії пов’язане зі стрімким падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла до Росії 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.

Як свідчить статистика, з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до Європейського Союзу. Так, за період із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до ЄС на 10 % більше, ніж до РФ. Загалом до ЄС та зворотно з серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії та зворотно – 329,4 тис. пасажирів. Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку на європейський напрямок. Так, до ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.

Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.

Усі 30 законтрактованих локомотивів GE вже в Україні. Останні 5 зустрічали в Чорноморську в п’ятницю. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Як зазначив керівник компанії, таким чином в обумовлені терміни реалізовано цю частину контракту з американською компанією, підписаного рік тому. Тепловози, що надійшли в порт, будуть відправлені для подальшого укомплектування на Крюківський вагонобудівний завод. Зараз на заводі на стадії оснащення перебувають ще 10 американських локомотивів.

Раніше поставлені 15 тепловозів GE вже понад місяць задіяні в перевізному процесі на маріупольському, мелітопольському та миколаївському напрямках. «Менші витрати, вища швидкість та більший добовий пробіг. Це перші враження від роботи локомотивів GE на українських коліях. Якщо середня швидкість наших старих локомотивів на ділянці Долинська – Миколаїв – 41 км/год, то локомотивів GE – вже 60 км/год. Машини старого парку за добу проходять у середньому 360 км, американські тепловози – в середньому 540 км. Також питомі витрати пального суттєво знижені. На ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха до 30 %, на Долинська – Миколаїв – до 20 %. Загалом ці 15 локомотивів GE сьогодні забезпечують 25 % теплотяги по наших трьох регіональних філіях, де вони працюють, Придніпровській, Донецькій та Одеській», – повідомив Євген Кравцов

Як повідомлялося раніше, договір щодо постачання локомотивів General Electric був підписаний 23 лютого 2018 року в Києві.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту