Google AdSense

Новини » Березень 2019

В Україні відбудеться перехід із зимового на літній час. У ніч з суботи, 30 березня, на неділю, 31 березня, о 3.00 годині за київським часом необхідно перевести стрілки годинника на годину вперед. Вперше літній і зимовий порядок обчислення часу був запроваджений у Великобританії в 1908 році. Відомо, що режими "зимового" і "літнього" часу використовують за різними даними від 80 до 110 країн світу.

22 березня Державна регуляторна служба України (ДРС) своїм рішенням погодила індексацію тарифів на вантажні перевезення на рівень минулорічного індексу цін виробників. Після реєстрації відповідного наказу у Міністерстві юстиції України та його публікації в виданні «Урядовий кур’єр» тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України будуть проіндексовані на 14,2 % з 1 квітня цього року.

 

«Ми вітаємо державницьке та виважене рішення, яке прийняла Державна регуляторна служба. Індексація тарифів на вантажні перевезення дозволить реалізувати інвестиційну програму компанії та значно покращить технічний стан галузі, що позитивно позначиться на національній економіці в цілому», - прокоментував голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами Євгена Кравцова якість дискусії з учасниками перевізного процесу перейшла на новий рівень: «Позитивним є те, що зараз з нашими партнерами говоримо мовою цифр, аналітичних даних, а не лише емоцій. Варто зазначити, що усі учасники ринку усвідомлюють, що нагальним питанням є зміна існуючої системи тарифоутворення, яка не відображає економічних реалій сьогодення. Тому Укрзалізниця спільно з представниками ринку та державними органами взяла на себе зобов’язання до 1 липня розробити та представити нову систему, яка відповідатиме сучасній економіці та потребам галузі».

Саме отримані від індексації тарифів кошти та залучені кошти будуть основними джерелами фінансування інвестиційної програми компанії.

Зокрема, фінплан Укрзалізниці на 2019 рік передбачає капітальні інвестиції в сумі 18 млрд грн, що більше виконання 2018 року на 1,4 млрд грн. Заплановано збільшити локомотивний парк на 93 локомотиви: модернізувати – 78, придбати – 15 локомотивів. Цей показник на 16,3% перевищує минулорічний.

Крім того, кошти будуть спрямовані на модернізацію і придбання пасажирських вагонів та дизель-поїздів.

Укрзалізниця зацікавлена у продовженні стратегічного співробітництва з GE Transportation. Про це заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника Укрзалізниці, нові локомотиви General Electric уже позитивно себе зарекомендували, наразі компанія проводить аналіз потреби локомотивів до 2025 року з урахуванням досвіду тих локомотивів, які вже експлуатуються на залізничній мережі України.

«За підсумками 2018 року та першого кварталу 2019 року будуть зроблені висновки, і вже в другому кварталі поточного року разом з нашим стратегічним партнером ми розповімо про наші спільні подальші кроки», — зазначив він.

За словами Євгена Кравцова, наразі триває робота щодо визначення стратегічного партнера з виробництва вантажних електровозів. Також ведеться співпраця з ЄБРР щодо придбання впродовж цього та наступного років загалом 6 тис. вантажних вагонів.

Окрім того, цього року Укрзалізниця планує придбати та модернізувати близько 100 пасажирських вагонів. «Укрзалізниця не збавляє темпів щодо оновлення та модернізації рухомого складу. При цьому до своїх партнерів Укрзалізниця висуває жорстку умову — постачання нової техніки з використанням українських елементів. Це також реалізовано у співробітництві з GE», — резюмував Євген Кравцов.

Через неритмічну роботу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»Укрзалізниця може ввести конвенційні обмеження на відправлення вантажів на адресу цього підприємства. Несвоєчасне вивантаження вагонів та відсутність контролю за виконанням добового плану прийому вантажів під вивантаження та здачі навантажених і порожніх вагонів з підприємства призвели до накопичення 3409 вагонів в очікуванні подавання під вивантаження. Про це йдеться в листі Укрзалізниці на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».  

Так, станом на 17 березня 2019 року на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» було кинуто 51 поїзд: 28 — на станціях Придніпровської залізниці, 15 — на Південній залізниці, 6 – на Одеській залізниці та 2 – на Південно-Західній залізниці. Це не враховуючи ще близько 1500 завантажених та порожніх вагонів, що слідують на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» і знаходяться на підходах до Криворізького залізничного вузла.

«На нашу думку, основними факторами, що вплинули на роботу Вашого підприємства, можна вважати неякісне планування логістики при організації закупівлі сировини та відправлення готової продукції, зменшення потужності залізничної інфраструктури підприємства, значне зменшення парку локомотивів та штату працівників, що займається обробкою поїздів та вагонів», — зазначають у листі фахівці Укрзалізниці.

Крім того, спостерігаються непоодинокі випадки відмови від уже погоджених для підводу та передачі поїздів, що призводить до повторного «кидання» їх на підходах до станції призначення, неефективного використання локомотивів та локомотивних бригад. Середній час перебування вантажного вагона під вантажними операціями збільшився до 162 годин при нормі 68 годин, що призвело до втрат навантажувальних ресурсів в обсязі 35487 вагонів лише за лютий.

«Неефективний менеджмент та безвідповідальне ставлення Вашого підприємства до використання інфраструктурних та експлуатаційних ресурсів АТ «Укрзалізниця» призвели до паралічу регіональної філії «Придніпровська залізниця», яка, до речі, є найбільшою за обсягами навантаження регіональною філією товариства», — зазначають фахівці Укрзалізниці.

Укрзалізниця закликала генерального директора ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» Парамжита Калона вжити дієвих заходів з врегулювання ситуації, що склалася, для забезпечення подальшої стабільної роботи підприємства. В іншому випадку Укрзалізниця буде вимушена ввести відповідні конвенційні обмеження на відправлення вантажів на адресу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

 

З 31 березня 2019 року, у зв’язку із введенням літнього часу на території України, частково змінюється графік руху трьох швидкісних поїздів: № 711 Костянтинівка – Київ, № 724 Київ – Харків,№ 764 Одеса – Київ. Просимо пасажирів звертати увагу на час відправлення та прибуття поїздів у пункти призначення, що вказаний на проїзних документах.

 

Швидкісні поїзди Інтерсіті+:

v    № 711 відправлятиметься з Костянтинівки о 16:20 та прибуватиме до Києва о 23:05 із зупинками на станціях Дружківка (16:31/16:32), Краматорськ (16:39/16:41), Слов’янськ (16:51/16:53), Лозова (17:50/17:52), Красноград (18:40-18:41), Полтава Київська (19:43/19:45), Миргород (20:44/20:49) та Дарниця (22:49/22:51).

v    № 724 відправлятиметься з Києва о 13:25 та прибуватиме до Харкова о 18:13. На шляху прямування поїзд робитиме зупинку на станціях Дарниця (13:43/13:45), Миргород (15:43/15:45), Полтава Київська (16:35/16:37).

v    № 764 Одеса – Київ відправленням з Одеси о 05:40 та прибуттям до Києва  о 12:46 із зупинками на станціях Подільськ (07:42/07:43), Вапнярка (08:59/09:00), Жмеринка (09:54/09:56), Вінниця (10:30/10:32).

Ознайомитися з відкоригованим графіком руху швидкісних поїздів  буде можливо на сайті філії «Українська залізнична швидкісна компанія»  http://intercity.uz.gov.ua  та АТ «Укрзалізниця»  www.uz.gov.ua. Для отримання необхідної інформації також можливо звернутися до довідкових бюро на залізничних вокзалах.

Сторінка 1 з 1012345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту