Google AdSense

Новини » 1 Березня 2019

Для забезпечення попиту на квитки у святкові вихідні призначено поїзд № 90/89 Львів – Перемишль. Він курсуватиме туди і зворотно з 8 по 10 березня. Цей поїзд запроваджений з введенням графіка руху поїздів на 2018/2019 роки та призначається за потребою.

 

Поїзд № 89 вирушатиме з Перемишля о 10:15 та прибуватиме до Львова о 13:45. Зі Львова поїзд вирушатиме о 16:00 та прибуватиме до Перемишля о 17:46. Час прямування поїзда становитиме близько 2,5 год.

Поїзд складатиметься з 6 купейних вагонів із місцями для сидіння 2-ого класу. Вартість проїзду – близько 260 грн.

Про дати курсування поїзда та графік руху можна дізнатися на сайті Укрзалізниці, а квитки – придбати в залізничних касах.

Нагадаємо, що Укрзалізниця вже призначила додаткові поїзди у найбільш популярних напрямках. Вони курсуватимуть з Києва до Львова, Ковеля, Ужгорода, Чернівців, Дніпра, Одеси та на інших напрямках.

Загальний обсяг інвестицій в оновлення рухомого складу та інфраструктури, необхідний Укрзалізниці на найближчі п’ять років, складає близько 6 млрд доларів США. Про це під час ІІІ Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики Укрзалізниці Антон Саболевський.

 

«На наступні п’ять років Укрзалізниці необхідно загалом близько 6 млрд доларів. Ключове питання: де взяти достатній рівень коштів для капітальних інвестицій компанії? Перелік джерел усім відомий та обмежений: вантажний тариф, пасажирський тариф, внутрішня ефективність, запозичення й бюджетна підтримка», — зазначив Антон Саболевський.

За його словами, дефіцит коштів Укрзалізниці лише на підтримку поточного стану галузі на найближче п’ятиріччя оцінюється в 2,5-3 млрд доларів. Ці кошти могли б надійти в компанію, зокрема, від реалізації механізму компенсацій держави за пасажирські перевезення. Також за рахунок підвищення операційної ефективності Укрзалізниця може заощадити до 1,5 млрд доларів, ще 1 млрд доларів планується залучити на зовнішніх ринках запозичень. Також Укрзалізниця пропонує ліквідувати податок на землю, який дозволить залишити в галузі близько 0,5 млрд доларів.

Окрім цього, за словами Антона Саболевського, додаткові надходження в галузь можуть надійти в результаті автоматичної індексації тарифів на вантажні залізничні перевезення на індекс цін виробників промислової продукції. «Якщо ми не будемо піднімати тариф, то ми взагалі залишимося без перевезень, відбуватиметься подальше падіння обсягів перевезень. Індексація тарифів напряму впливає на той рівень капінвестицій, який ми направляємо на капітальний ремонт інфраструктури, локомотивного парку. Адже чим менше коштів ми інвестуємо на ці потреби, тим менше вантажів ми зможемо перевезти», — зауважив Антон Саболевський.

Він також наголосив на потребі зблизити тарифні класи, що дозволить залучити на залізничний транспорт високомаржинальні вантажі.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту