Google AdSense

Новини » 13 Березня 2019

Усі 8 млрд грн зі спеціального інвестрахунку від індексації тарифів з листопада 2017 року Укрзалізниця витратила на капітальні інвестиції. Загалом за цей період компанія інвестувала в оновлення основних фондів у 2,5 раза більше — понад 20 млрд грн. За вказаний час продукція, що споживає галузь, здорожчала більш ніж на 15%. Тому компанія закрила інвестрахунок і готова його відкрити знову після чергової індексації вантажних тарифів у 2019 році. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

Рішення про закриття інвестрахунку, на який надходили кошти від індексації вантажних тарифів, прийнято правлінням товариства. «Усі компоненти собівартості перевезень вантажів залізницею зросли в ціні більш ніж на 15%. Таким чином, коштів від індексації, що діє з листопада 2017 року, вже недостатньо не те що на інвестиції, а навіть на придбання продукції за цінами, які встановили виробники, на пальне, метал, електроенергію, а також на зарплату. Відповідно, кошти від індексації, за які ми купували основні засоби, здійснювали капітальні інвестиції, вичерпалися», — розповів Андрій Рязанцев.

З листопада 2017 року до середини лютого 2019 року на інвестрахунок надійшло 8 млрд грн. Водночас, як зауважив директор з економіки і фінансів товариства, компанія за цей же час інвестувала в оновлення основних фондів у 2,5 раза більше — 20,4 млрд грн.

За весь період дії спецрахунку, який за домовленістю з учасниками ринку відкрила Укрзалізниця, компанія спрямовувала кошти на придбання матеріалів для виготовлення, модернізації та капремонту вантажних вагонів, модернізацію та капремонт тягового рухомого складу, модернізацію верхньої будови колії та на локомотиви GE.

Як зазначив Андрій Рязанцев, із введенням цьогорічної індексації вантажних тарифів компанія готова і далі співпрацювати з ринком у питанні використання цих коштів. «Механізм спецінвестрахунку показав себе в дії. Ми готові до різних пропозицій: можемо звузити напрямки використання надходжень, наприклад, спрямувати ці кошти лише на тягу. Тобто ринок може сам обрати цільове використання коштів від чергової індексації тарифів на вантажоперевезення. Оскільки рік уже розпочався, а індексація — ще ні, то за прогнозами вдасться отримати від неї не більше 5 млрд грн. Куди їх використовувати серед маси варіантів? Тут ми готові до діалогу з ринком», — зазначив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця».

Наявні запаси та чинні контракти дозволяють забезпечити ритмічне постачання  дизельного пального для стабільної роботи залізничного транспорту впродовж 30 діб. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

За його словами, наявного на даний момент у регіональних філіях товариства запасу дизпального достатньо на 10 днів ритмічної роботи залізничного транспорту. Крім того, видані рознарядки на відвантаження пального покривають потреби підприємства ще на 10-12 днів, а завдяки наступним поставкам за чинними контрактами перевізна робота на залізниці загалом забезпечуватиметься впродовж місяця.   

«Завдяки чинним контрактам із постачальниками найближчим часом очікуємо додаткового надходження партії дизелю в 30 тис. тонн, що задовольняє потребу у пальному на 25-30 днів роботи. Таким чином, Укрзалізниця в цілому забезпечена дизельним пальним на 30 днів стабільної роботи», - розповів Вячеслав Єрьомін.

Раніше повідомлялося, що філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» продовжила термін подачі заявок за чотирма тендерами на закупівлю 15 тис. тонн дизпального до 11 березня 2019 року у зв’язку з необхідністю аналізу ситуації на паливному ринку. Компанія звернулася з відповідним запитом до державних підприємств, в компетенції яких аналіз ситуації на ринку. Для визначення реальних цін на дизпальне Укрзалізниця також аналізує подібні тендери в ProZorro, які проводять інші великі споживачі дизелю, зокрема Міністерство оборони України та морські порти.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту