Google AdSense

Новини » 14 Березня 2019

Укрзалізниця запустить поїзд №10/9 Київ – Маріуполь категорії «нічний експрес». Він складатиметься з 10 вагонів, курсуватиме через день і долатиме свій маршрут на дві години швидше за інші поїзди, що курсують зараз зі столиці до Маріуполя, – повідомив на своїй сторінці уFacebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«За дорученням Президента України Петра Порошенка та за підтримки Прем’єр- міністра України Володимира Гройсмана ми запускаємо очікуваний пасажирами нічний експрес на Донеччину. Він у графіку вже з 30 березня. Сполучення з Маріуполем – у пріоритеті. З урахуванням оптимального балансу між вантажними перевезеннями та пасажирськими – 2 години прискорення – це максимум, який зараз ми можемо зробити з наявною інфраструктурою», – написав Євген Кравцов.

Поїзд № 10/9 Київ – Маріуполь вирушатиме зі станції Київ-Пасажирський о 19:03 та прибуватиме на кінцеву станцію о 09:47. У зворотному напрямку відправлення о 16:30, прибуття до Києва о 07:14. Поїзд зупинятиметься на станціях Дніпро-Головний, Запоріжжя-1, Комиш-Зоря та Волноваха.

Загальний час прямування поїзда складає 14 годин 47 хвилин у напрямку Маріуполя та 14 годин 44 хвилини у напрямку Києва. Інші поїзди, що курсують нині за цим маршрутом, долають зазначений шлях майже за 17 годин (№104 Київ – Маріуполь) та майже за 18 годин (№84 Київ – Маріуполь).

Вартість промислової продукції та зростання цін на неї значно перевищують темпи і розмір індексації залізничних вантажних тарифів. Індекс цін виробників промислової продукції значно вищий і традиційно зростає набагато швидшими темпами, ніж рівень залізничних тарифів. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

«Залізничний тариф ми завжди змінюємо постфактум, навздогін зростанню цін на промислову продукцію. Приміром, 15%-ва індексація тарифу в листопаді 2017 року була фактично «з’їдена» наступним збільшенням вартості усіх складових перевізного процесу», - заявив Андрій Рязанцев.

 Зокрема, він звернув увагу, що вартість продукції металургійного комплексу, наприклад,  з 2014 року по 2018 рік збільшилась на 326%; заробітна плата (% зростання по Україні) збільшилась на 255%; вартість 1 КВт-год спожитої електроенергії зросла на 192,2%; вартість 1 т дизельного пального на тягу поїздів збільшилася на 188,4%. У той же час, тарифи на вантажні перевезення за аналогічний період зросли лише на 72%, - наголосив топ-менеджер Укрзалізниці.

За його словами, 35,5% від всіх витрат Укрзалізниця спрямовує на електроенергію, дизпальне та товаро-матеріальні цінності. «Тому індексація тарифу на вантажоперевезення на індекс цін виробників промислової продукції – це економічно обґрунтована модель, що дозволить перейти від дискусій навколо індексації тарифів до прогнозованої роботи усіх учасників перевізного процесу», – повідомив Андрій Рязанцев.

Він нагадав, що Укрзалізниця ініціює у 2019 році запровадити індексацію на рівень зростання індексу цін виробників за 2018 рік – на 14,2%, а потім здійснювати індексацію тарифів автоматично, на основі офіційних даних Держстату щодо зміни індексу цін виробників промислової продукції.

Також, у разі індексації тарифів, Укрзалізниця готова знову відкрити спеціальний рахунок і врахувати пропозиції ринку, які напрямки профінансувати з цього інвестрахунку.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту