Google AdSense

Новини » 4 Березня 2019

Залізничники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» готові до безперебійної і безпечної роботи в умовах весняної повені. З цією метою на магістралірозробили і вводять низку організаційно-технічних заходів.

 

Так, у структурних підрозділах філії створені штаби з питань водоборотьби. Залізничники провели комісійний огляд готовності колійного господарства до пропуску весняної повені. Серед працівників служби колії проводяться інструктажі щодо забезпечення безпечного руху поїздів у період льодоходу і пропуску весняних вод, а локомотивні бригади інформуються про потенційно небезпечні в період повені ділянки колії.

Також уже здійснено зимові проміри русел річок біля мостів, приведено до технічної готовності водомірні пости, яких на Південній магістралі 17, та забезпечено регулярний нагляд за ними. Від початку лютого щоранку дистанції доповідають відділу інженерних споруд про стан рівня води в річках. Організовано контроль та спостереження за кожним із 60 небезпечних до водорозмиву об’єктів.

Залізничники сформували 10 водопоїздів для відкачування води та 2 протирозмивних поїзди. У межах підготовки до весняної повені перевірено стан 2 водосховищ і 38 ставків та забезпечено очищення водовідвідних споруд: кюветів, нагірних та водовідвідних канав, труб, укосів насипів, виїмок, поглинаючих колодязів та малих мостів. Необхідна техніка знаходиться в справному стані і з необхідним запасом палива.

Зростання майже на третину вартості металобрухту на трьох аукціонах Укрзалізниці, які відбулися 28 лютого 2019 року на  ProZorro.Продажі, свідчить про успішність проведених торгів та зацікавленість ринку купувати металобрухт на запропонованих компанією умовах. Про це повідомив директор з правових питань та майнової політики Укрзалізниці Артур Резнік.

За словами Артура Резніка, за результатами проведених 28 лютого аукціонів було продано осі колісних пар, металеву стружку та інший металобрухт на досить вигідних умовах: вартість металобрухту зросла від 15 до 30% від початкової. Такі результати торгів повністю спростовують закиди профільних організацій ринку металів щодо некоректного ціноутворення.

«Успіх останніх аукціонів не лише спростовує критику металургів, а навпаки – свідчить про готовність ринку купувати металобрухт на умовах, запропонованих Укрзалізницею», - повідомив Артур Резнік.

Він також додав, що ринкові ціни на брухт можуть динамічно змінюватись. Проте учасники аукціонів та громадські організації мають враховувати обов’язкові процедури, визначені для Укрзалізниці законодавством, які накладають свої обмеження щодо швидкості внесення змін у вартість пропонованого до продажу брухту, – наголосив Артур Резнік.

За його словами, Укрзалізниця зацікавлена у якнайшвидшому продажу металобрухту. Адже за рахунок отриманих коштів від продажу металобрухту компанія, планує, зокрема, закупити запасні частини для вагонів. Такі аукціони принесуть користь й державі, адже з отриманих прибутків Укрзалізниця сплачуватиме значні кошти у вигляді податків до державного бюджету.

Артур Резнік також прокоментував умови поставки, порізки та завантаження металобрухту, передбачені аукціонами: «Поставка на умовах EXW (Склад Продавця) в редакції ІНКОТЕРМС 2010 року залишає покупцю право вибору або скористатись послугами Укрзалізниці чи задіяти власні ресурси для вивезення брухту. Крім того, учасникам ринку було запропоновано в кожному конкретному договорі обговорити строки вивезення брухту на максимально вигідних умовах для нього. Послуги з навантаження, сортування, порізки, перевезення та ін. надаються філіями АТ «Укрзалізниця», структурні підрозділи яких мають відповідну техніку і кваліфікацію, під’їзні шляхи до місць складування. Були підготовлені калькуляції вартості всіх послуг, і така інформація може бути надана зацікавленим учасникам ринку, у тому числі, і через систему електронних аукціонів ProZorro.Продажі. Проте, ніхто з учасників аукціонів з не зрозумілих причин не подали жодного офіційного звернення стосовно надання інформації про вартість додаткових послуг та місця зберігання».

В Укрзалізниці зауважують, що компанія відкрита для діалогу та зацікавлена у конструктивній співпраці з усіма учасниками ринку та представниками ДП «Прозорро.Продажі». Тож з метою вивчення та врахування їх пропозицій найближчим часом планує провести нараду з актуальних питань продажу металобрухту.

Нагадаємо, у січні 2019 року відбулися чотири аукціони Укрзалізниці з продажу металобрухту через систему ProZorro.Продажі. За результатами електронних торгів було визначено переможця та продано металобрухт на одному аукціоні на загальну суму близько 9 млн грн. На даний час філії товариства здійснюють відвантаження металобрухту покупцю.

 

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту