Google AdSense

Новини » 7 Березня 2019

Укрзалізниця ініціювала пілотний проект з організації єдиної схеми управління рухом піввагонів різних форм власності. Така система дозволить ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку, запобігти утворенню черг та покращити експлуатаційні показники використання вантажного парку. Розпочати експеримент планується вже на початку березня цього року. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

За словами директора операційного, власникам піввагонів було запропоновано здійснювати переміщення їх рухомого складу знеособлено. «Накопичення піввагонів у маршрут буде відбуватися з рухомого складу різних власників. Керуватиме цим процесом Укрзалізниця. Після чого вагони відправлятимуться на станції навантаження. Таким чином, залізниця зможе максимально ефективно використовувати інфраструктуру на станціях зародження порожнього вантажопотоку та запобігти чергам. У підсумку мають виграти всі: і залізниця, і оператори рухомого складу», — пояснив він.

За його словами, наразі кожен власник вагонів керує своїм парком самостійно й після вивантаження накопичує їх до маршруту або маршрутної групи. «Накопичення вагонів відбувається на станції вивантаження або на найближчій сортувальній станції. Таким чином потреба в коліях збільшується пропорційно кількості операторів, які працюють на даному напрямку. Після того як вагони накопичилися до повного поїзда, їх відправляють на станцію навантаження. Де виникає вже інша проблема, коли два і більше поїзди з вагонів різних власників та ще й поїзди з вагонів Укрзалізниці в один день прибувають під навантаження й утворюють чергу», — зазначив він

На першому етапі залізничники планують випробувати цей проект на деяких портах регіональної філії «Одеська залізниця» та станціях Кривий Ріг-Головний, Інгулець та Шмакове філії «Придніпровська залізниця». Зазначену ініціативу вже підтримали найбільші учасники перевізного процесу. «Впродовж року разом із Вячеславом Єрьоміним ми опрацьовували ідею цього пілотного проекту. Тепер він починає втілюватися в життя. Спільними зусиллями ми можемо знизити обіг вагона для задоволення потреб основних підприємств металургійного, вугільного та енергетичного комплексів», — зазначив директор департаменту перевезень ТОВ «Лемтранс» Володимир Нежиденко.

На думку менеджера департаменту по логістиці і транспорту ТОВ «ДТЕК» Андрія Зуйкова, такий клієнтоорієнтований експеримент має полегшити ситуацію з портами й одразу скоротить терміни формування складів вантажних поїздів. «Збірні маршрути з вагонів різної власності — більш ефективна логістична схема — маршрут йде готовий, його не треба формувати на інших станціях», — зауважив він. У подальшому з метою підвищення ефективності перевезення зернових вантажів, за словами Вячеслава Єрьоміна, Укрзалізниця планує застосувати такий підхід і до управління рухом зерновозів.

Фахівці Укрзалізниці спільно з компанією Deloitte визначили першочергові кроки щодо імплементації плану дій з корпоративного управління компанії, схваленого урядом у грудні минулого року. Він покликаний створити сучасну ефективну модель управління компанією, наголосив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Чим цей документ відрізняється від тих, які в робочому порядку обговорювались кілька останніх років? Перш за все тим, що ми вже почали його реалізацію», — написав уFacebook Євген Кравцов. За його словами, цим планом дій задаються загальновизнані стандарти корпоративного управління, що для міжнародних інвесторів є одним з основних показників ефективності компанії.

«Ми провели одну з найбільших корпоративних угод в незалежній країні — акціонування компанії. Попри скептиків, централізація дала свій позитивний ефект. Успішна імплементація плану дій з нашого боку дозволить завоювати довіру інвесторів до Укрзалізниці, полегшить залучення коштів на зовнішніх ринках та зменшить вартість цих запозичень», — розповів Євген Кравцов.

У свою чергу член наглядової ради АТ «Укрзалізниця», голова комітету з корпоративного управління Костянтин Мар’євич відзначив, що наразі, після тривалої роботи з розробки плану дій, має відбутись перехід до системної реалізації. За його словами, для цього, зокрема, визначено осіб у компанії, відповідальних за реалізацію проекту, узгоджено формат імплементації, намічено подальші заходи.

Темпи реформування корпоративного управління компанії, на думку члена наглядової ради, мають залишатися високими. Він висловив переконання, що лише злагоджена взаємодія, яка є сьогодні між акціонером, наглядовою радою та правлінням, забезпечить досягнення поставленої мети — привести систему корпоративного управління Укрзалізниця у відповідність до кращих світових практик.

«Уряд триматиме на постійному контролі хід виконання плану дій. Щомісяця від Укрзалізниці очікується звіт про зроблене. У разі необхідності наглядова рада ініціюватиме коригування плану дій», — зауважив Костянтин Мар’євич.

Із планом дій з корпоративного управління Укрзалізниці можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту