Новини » Квітень 2019

З 27 по 31 травня 2019 року у зв’язку з проведенням робіт з модернізації залізничної лінії на території Польщі рух поїздів по колії 1520 мм на дільниці Перемишль – Медика не здійснюватиметься. АТ «Укрзалізниця» звертає увагу пасажирів, що в зазначений період поїзди, які курсують з України до Польщі, обмежуватимуть маршрут прямування до станції Медика (Польща) та до Львова.

 

Так, поїзд № 36/35 Одеса – Перемишль у період з 26 по 31 травня обмежить маршрут курсування до станції Медика (Польща). Час відправлення та прибуття поїзда – згідно з діючим графіком. Для пасажирів, які прямують до Перемишля, на станції Медика польська залізниця забезпечить пересадку пасажирів на автобуси до Перемишля та у зворотному напрямку. Автобус вирушатиме з Медики о 10:02, прибуватиме до Перемишля о 10:45. Зворотно відправлення автобуса з Перемишля о 17:34, прибуття в Медику о 18:17.

Швидкісний поїзд № 706/705 Київ, Львів – Перемишль у період з 27 по 31 травня також обмежить маршрут курсування до станції Медика. Для пасажирів, які прямують до Перемишля, на станції Медика також буде забезпечено пересадку пасажирів на автобуси до Перемишля та у зворотному напрямку. Автобус, передбачений для пасажирів цього поїзда, вирушатиме з Медики о 12:37, прибуватиме до Перемишля о 13:20. Зворотно відправлення з Перемишля о 14:40, прибуття в Медику о 15:23.

Швидкісний поїзд № 716/715 Київ – Перемишль у період з 27 по 31 травня курсуватиме діючим розкладом, але з обмеженням маршруту до станції Львів.

Просимо пасажирів, які планують подорожі до Перемишля на травень, уточнювати інформацію щодо руху поїздів у залізничних касах або в довідкових службах на вокзалах.

Укрзалізниця планує значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та вантажних клієнтів. Зокрема, можливість замовити й оплатити послуги, які раніше не були доступні для оформлення через інтернет. Більшість опцій планується активувати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


За його словами, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн, — замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі. Планується також запровадження послуги «листа очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.

З’являться також онлайн-новації і для клієнтів із сектора вантажних перевезень. Укрзалізниця планує, зокрема, провести суттєвий реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року. «Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, у тому числі й фінансову. Окрім цього, у планах компанії — розширити спектр додаткових послуг, які надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з’явиться можливість замовити тягу або «нитки графіку», — розповів керівник Укрзалізниці.

В Укрзалізниці інформують, що онлайн-сервіс компанії з продажу проїзних документів користується попитом серед пасажирів. Так, у 2018 році близько 50% від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.

З січня 2019 року в тестовому режимі на сайті Укрзалізниці booking.uz.gov.ua запроваджено продаж пільгових квитків через інтернет для людей з інвалідністю, а з 2014-го року – продаж квитків зі студентською пільгою. 

У січні-березні 2019 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 8 млн 070 тис. тонн вантажів, що на 2% перевищує заплановані показники, і на 15% - результати аналогічного періоду 2018 року. Середньодобове навантаження становить 89 тис. 667 тонн.

Так, упродовж 1 кварталу 2019 року на Південній магістралі навантажено 3 млн 413 тис. тонн зернових, що на 12% більше запланованого і на 38% перевищує минулорічні результати

Залізничники також навантажили 2 млн 871 тис. тонн залізної руди, що на 3% перевищує цьогорічний план і на 11% – показники аналогічного періоду 2018 року.

Третьою та четвертою номенклатурами за обсягами навантаження є будівельні матеріали та нафтопродукти. За три місяці на Південній магістралі навантажено 630 тис. тонн будівельних вантажів та 352 тис. тонн нафтопродуктів.

Упродовж січня-березня 2019 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» попереджено 9 крадіжок матеріальних цінностей залізниці на суму майже 161 тис. грн. За підозрою в скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 8 осіб.

Крім того, за цей період під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 185 осіб. 148 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Щоб попередити розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

Батьки та діти мають усвідомити, що залізниця — це зона підвищеної небезпеки, а не місце для розваг. Саме з цією метою напередодні літніх канікул залізничники проводять серед населення, насамперед дітей і молоді, місячник профілактики невиробничого травматизму. З початку року вже травмувалися 2 дітей віком до 16 років, а минулого року за такий самий період — 6 дітей, з них 2 загинули. Про це повідомив директор департаменту охорони праці та промислової безпеки АТ «Укрзалізниця» Валерій Сусленко.

 

За його словами, у першу чергу буде посилено патрулювання станцій, на яких найчастіше фіксують зачеперів: Київ-Пасажирський, Дарниця, Петрівка, Київ-Волинський, Фастів, Біличі, Ірпінь, Бровари та інші. До профілактично-роз’яснювальних заходів у навчальних закладах столиці долучаться працівники управління превентивної діяльності Нацполіції у м. Києві. Заплановано провести понад 4000 лекцій та бесід на підприємствах і в навчальних закладах, у першу чергу в районах поблизу залізничних колій.

«Залізнична охорона буде задіяна максимально, щоб попередити нові випадки травмування підлітків», — повідомив Валерій Сусленко. Він також нагадав, що штрафи, які доведеться виплатити батькам дітей та підлітків, котрі порушують правила безпеки, зокрема практикують зачеперство, роблять небезпечні селфі та хуліганять на об’єктах залізничного транспорту, у 2018 році значно зросли та становлять за ст. 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 850 до 1700 грн.

Однак залізничники мають сумніви, що самі лише каральні методи можуть суттєво вплинути на ситуацію. «Штрафів недостатньо, і навряд чи вони вплинуть на ситуацію радикально. Діти емоційні, вони слідують за модними тенденціями. Їм постійно потрібно пояснювати й нагадувати, чому саме селфі на залізниці небезпечні, чим це загрожує. І головна роль у цьому — батьків. Саме вони мають пояснити й, можливо, навіть показати дітям моторошні фото й відео в інтернеті про наслідки необачних пригод поблизу залізниці. З початку року вже травмувалися 2 дітей віком до 16 років, а минулого року за такий самий період — 6 дітей, з них 2 загинули», — прокоментував Валерій Сусленко.

Аналіз випадків травмування свідчить про те, що більшість випадків сталася внаслідок порушення потерпілими Правил безпеки громадян на залізничному транспорті, а саме: перехід залізничних колій у невстановлених місцях; ходіння по залізничних коліях; посадка та висадка на ходу поїзда. Так, 15 березня на станції Гаврилівка Харківської області травмовано підлітка 2004 року народження. Локомотивна бригада доставила потерпілого з травмою ноги на станцію Барвінкове, де його забрала швидка допомога.

Сторінка 2 з 9«««123456»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту