Google AdSense

Новини » Квітень 2019

В системі ProZorro відбулися два аукціони на закупівлю 50 тис. тонн дизельного пального для потреб галузі. 

Кожен аукціон складався з 25 тис. тонн дизпального. Участь у першому аукціоні взяли 4 учасники. Переможцем стало ПП «Окко Контракт», яке запропонувало ціну 28,200 грн за тонну. Участь в другому аукціоні взяли 3 учасники. Переможцем стало ТОВ «Анвітрейд», яке запропонувало ціну 28,083 грн за тонну.

Очікувана вартість закупівлі була розрахована із ціни 28,252 грн за тонну. За даними цінового моніторингу UPECO, ціна на оптові партії дизельного пального на ринку України на умовах стовідсоткової попередньої оплати складає 27,234 грн за тонну. Водночас умовами поставки для потреб Укрзалізниці передбачена відстрочка платежу у 5 банківських днів.

 

Укрзалізниця змінила план формування вантажних поїздів, що прямують до станції Херсон-Порт. Зокрема, відправницькі маршрути зі станцій Запоріжжя-Ліве та Передатна на станції Херсон та Херсон-Порт прямуватимуть через стик Апостолове і далі за маршрутом Апостолове – Снігурівка – Херсон. При цьому фактична тарифна відстань, за яку нараховуватиметься провізна плата, зменшиться на 64 км. Про це повідомив директор операційний Укрзалізниці Вячеслав Єрьомін.

 

Зміни до плану формування поїздів Укрзалізниця внесла передусім з метою стимулювання маршрутних відправлень вантажів, більш перспективних та ефективних в операційній діяльності залізниці, порівняно з повагонними відправленнями.

«Певну різницю між повагонною відправкою і маршрутною відтепер зафіксовано не лише в плані формування вантажних поїздів, а й у тарифі. Зокрема, ті маршрути, які заходили по стику Апостолове на Одеську залізницю зі Снігурівки і повертали на Херсон, по своєрідному трикутнику, підуть за скороченими відстанями. А повагонні відправлення, які йдуть через Миколаїв, так і прямуватимуть, тариф залишиться незмінним», – розповів Вячеслав Єрьомін.

Гарантії, надані керівництвом Херсонського порту та експедиторськими компаніями щодо збільшення обсягів перевалки вантажів, дозволили переглянути діючі тарифи та здешевити доставку вантажів маршрутними відправками до порту Херсон. За розрахунками, економія становитиме близько 2200 грн за піввагон металопрокату та 1300 грн за зерновоз зі шротом, або 15% від загальної суми тарифу. Крім цього, зменшення відстані перевезень скорочує терміни доставки вантажів.

«Комплексний підхід Укрзалізниці до формування поїздів на адресу Херсонського порту позитивно вплине на конкурентоспроможність залізничних маршрутів. У перспективі це дозволить переорієнтувати частину вантажопотоку з автомобільного транспорту та значно покращить привабливість міжнародних морських перевезень у даному напрямку», – прокоментував Вячеслав Єрьомін.

За підсумками аналізу діяльності вантажних станцій понад 300 – малодіяльні. У кожної з них загальнодобове середнє навантаження та вивантаження нижче показника усіх вантажних станцій Укрзалізниці та становить менше 10%. Однак, Укрзалізниця не наполягає на їх закритті, а пропонує комплексні рішення для продовження їх роботи. Про це розповів директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За словами Андрія Рязанцева, серед малодіяльних станцій лише 6 у другому півріччі минулого року мали позитивний фінансовий результат, усі решта  збиткові, тобто витрати на їх утримання та експлуатацію перевищують доходи.

«Оскільки на малодіяльних станціях зростають витрати перевізника, то для їх обслуговування Укрзалізниця визначила підвищений договірний тариф, який прописується у додатковій угоді на послуги з подачі й забирання вагонів і контейнерів для навантаження та вивантаження чи виконання комерційних операцій із розрахунку 1 вагон/1 кілометр»,  пояснив Андрій Рязанцев.

Для компенсації збитків залізниці у другому півріччі 2018 року компанія пропонує органам місцевого самоврядування відшкодувати ці кошти з місцевих бюджетів або за рахунок підприємств, що обслуговуються цими станціями. «У разі неприйняття упродовж 6 місяців з часу звернення Укрзалізниці рішень про компенсацію збитків, подальшу долю малодіяльних збиткових станцій вирішуватиме Міністерство інфраструктури України», розповів Андрій Рязанцев.

За його словами, щоб не платити підвищений тариф, органи місцевого самоврядування та підприємства, що обслуговуються цими малодіяльними станціями, мають можливість збільшити обсяги навантаження та вивантаження і вивести станцію зі статусу малодіяльних. Зокрема, для цього також варто не спрямовувати високомаржинальні вантажі на автотранспорт, тим самим залишаючи Укрзалізниці низьковартісні.

«Для прикладу, вироби з нержавіючої сталі, перевезення котрих є рентабельним для залізниці, перевозяться автотранспортом, псуючи дорожнє полотно, на котре йдуть мільярди гривень з дорожнього фонду. Натомість, скажімо, руда або сипучі будівельні матеріали, перевезення котрих є збитковими для залізниці, транспортуються залізницею»,  розповів Андрій Рязанцев.

За його словами, Укрзалізниця не наполягає на закритті малодіяльних станцій, а пропонує дієві механізми для вибору: погасити збитки попереднього півріччя, вивести станцію зі збиткової та наростити обсяги, чи перейти на додаткові угоди з підвищеним тарифом обслуговування малодіяльних станцій.

На перегоні між станціями «Запорізька Січ» та «Дніпробуд-2» у Запоріжжі правоохоронці разом із залізничниками затримали хуліганів, які кидали каміння у вікна  пасажирського поїзда Київ-Запоріжжя. Такі дії вчинялися неодноразово. Групу підлітків було доставлено до районного відділу поліції для подальшого з’ясування обставин. 

Крім того, 4 березня цього року на перегоні Баришівка – Бориспіль, що біля Києва, із зупиночної платформи Травнева невідомі закидали камінням вантажний поїзд під час руху.  Вони розбили лобове скло та травмували помічника машиніста.

З початку року зафіксовано понад 200 випадків побиття вікон у пасажирських поїздах, а загалом у 2018 році понад було 1300 таких випадків.

Укрзалізниця закликає правоохоронні органи дати відповідну оцінку цим діям. Таке втручання у роботу залізниці є неприпустимим та дуже небезпечним явищем, що може призвести до фатальних наслідків. Подібні випадки не можна залишати без уваги, винуватці та усі причетні особи мають нести відповідальність відповідно до чинного законодавства. Укрзалізниця також застерігає громадян від необдуманих вчинків, які можуть спричинити небезпечну ситуацію на залізничному транспорті та призвести до трагічних наслідків.  

 

Довідково:

Згідно зі ст. 277 Кримінального кодексу України, умисне руйнування або пошкодження шляхів сполучення, рухомого складу, засобів зв'язку чи сигналізації, а також інші дії, спрямовані на приведення зазначених предметів у непридатний для експлуатації стан, якщо це спричинило чи могло спричинити аварію поїзда, або порушило нормальну роботу транспорту, або створило небезпеку для життя людей чи настання інших тяжких наслідків, караються штрафом від п'ятдесяти до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на той самий строк, або позбавленням волі на строк до трьох років.

Ті самі діяння, якщо вони спричинили потерпілому середньої тяжкості чи тяжкі тілесні ушкодження або завдали великої матеріальної шкоди, караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років.

Діяння, які спричинили загибель людей, караються позбавленням волі на строк від семи до п'ятнадцяти років.

Індексація тарифів на вантажні залізничні перевезення в межах України на 14,2% – це перший етап на шляху до запровадження постійно діючої моделі автоматичної індексації тарифів на індекс цін виробників промислової продукції. Нова концепція тарифоутворення на залізничному транспорті має бути розроблена Укрзалізницею спільно з учасниками ринку до 1-го липня 2019 року. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За словами Андрія Рязанцева, тариф на вантажні перевезення відсьогодні проіндексовано на рівень індексу цін виробників промислової продукції вперше в історії, що справедливо по відношенню як до Укрзалізниці, так і до вантажовідправників. Укрзалізниця вже відкрила спеціальний інвестиційний рахунок, на якому акумулюватимуться кошти від індексації тарифів, що дозволить компанії ефективніше співпрацювати з ринком у питаннях використання отриманих фінансових ресурсів.

Наступним кроком на шляху вдосконалення тарифної політики Укрзалізниці має стати запровадження автоматичної індексації тарифів на вантажні залізничні перевезення. «Найголовнішим є те, що сьогодні вже не стоїть питання про доцільність введення автоматичної індексації тарифів. Залишається лише вирішити, в які терміни це буде зроблено, оскільки загальна система тарифоутворення, як обговорювалось на нараді в Державній регуляторній службі України, буде розроблена Укрзалізницею спільно з учасниками ринку та державними органами до 1 липня 2019 року і має усунути всі недосконалості існуючої системи як то розрив у вартості перевезення вантажів, порожнього пробігу та доповнена необхідними елементами автоматичної індексації», - повідомив Андрій Рязанцев.

Він також додав, що зі свого боку Укрзалізниця вже запропонувала учасникам ринку регулярну індексацію, що відбуватиметься щоквартально за фактичними змінами індексу цін виробників промислової продукції. «Ринок вивчає надані Укрзалізницею матеріали, і до 1 липня ці пропозиції мають бути включені в загальну концепцію тарифоутворення на залізничному транспорті, яка відповідатиме потребам галузі та економічній ситуації в країні», - зазначив Андрій Рязанцев.

За його словами, Укрзалізниця також пропонує запровадити інвестиційну складову тарифу. Андрій Рязанцев також додав, що інвестиційна складова може запроваджуватися додатково під час реалізації окремих інвестиційних проектів, програм, і наразі здійснюються роботи щодо формули цієї складової. «Ми сподіваємося, що всі наші пропозиції щодо нової моделі тарифоутворення будуть підтримані ринком, і ми зможемо врешті-решт розділити інфраструктурну та локомотивну складову тарифу та вивести їх на економічно обґрунтований рівень. Це дозволить Укрзалізниці залучити кошти на реалізацію інвестиційної програми компанії та максимально оперативно змінити на краще ситуацію зі станом тягового рухомого складу», - зазначив Андрій Рязанцев.

Нагадаємо, 22 березня 2019 року Державна регуляторна служба України своїм рішенням погодила індексацію тарифів на вантажні перевезення на рівень минулорічного індексу цін виробників. Відповідний наказ зареєстровано у Міністерстві юстиції України та сьогодні опубліковано в виданні «Урядовий кур’єр». Таким чином, тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України проіндексовано на 14,2 % .

 

Сторінка 3 з 9«««1234567»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту