Google AdSense

Новини » Квітень 2019

З метою попередження крадіжок залізничного майна та деталей обладнання залізничники спільно з підрозділами Національної поліції України перевіряють пункти приймання металобрухту, яких лише поруч із залізничними коліями налічується близько 850. З початку року контролери виявили п’ять порушень, зокрема 27 березня під час санкціонованого обшуку незаконного пункту металобрухту у м. Кривий Ріг знайдено понад 2,6 тонн металобрухту, в тому числі деталі верхньої будови колії. Приймальник даного пункту затриманий, походження залізничних деталей встановлюється.

 

Раніше, у січні-лютому 2019 року, під час перевірки у Кривому Розі на пунктах прийому “ВТОРЧЕРМЕТ” було виявлено порізані кузови вантажних вагонів вагою 700 кг та вживані вагонні люки. У місті Івано-Франківськ під час здачі на пункті прийому “ВТОРЧЕРМЕТ” затримано чоловіка, який намагався здати елементи верхньої будови колії. У м. Сміла на пункті цієї ж компанії також затримано трьох сторонніх осіб, що здавали 65 підкладок та 11 костилів. На Одещині, у смт. Нижні Сірогози, працівники Нацполіції затримали ще двох громадян, що принесли на пункт все того ж “ВТОРЧЕРМЕТ” 53 підкладки та 283 костилі.

Весь минулий рік фахівці залізниці щоквартально проводили аналіз найбільш криміногенних дільниць. Їх перелік, а також фотографії елементів інфраструктури, у тому числі й обладнання вагонів, що найчастіше розкрадаються правопорушниками, направлялись до обласних управлінь Національної поліції для вжиття відповідних заходів реагування. Так, впродовж 2018 року зафіксовано близько 2 тис. випадків розкрадань елементів інфраструктури та розукомплектування понад 820 вагонів.

В якості пілотного проекту фахівці з воєнізованої охорони Укрзалізниці створили стрілецькі команди з профілактичної роботи у найбільш криміногенних районах.

До правоохоронних органів направлено 1876 звернень Укрзалізниці, за якими відкрито 1098 кримінальних проваджень, а досудове слідство проводиться лише за 970 випадками. Цього явно недостатньо, щоб зупинити розкрадання майна та втручання соціально безвідповідальних громадян у роботу залізниці.

Укрзалізниця просить правоохоронців сприяти прискоренню реагування на повідомлення щодо злочинів, які становлять небезпеку для залізничників та пасажирів.

У системі ProZorro відбулися два аукціони на закупівлю 50 тис. тонн дизельного пального для потреб Укрзалізниці. Кожен аукціон складався з 25 тис. тонн дизпального. Минулого тижня також відбулися два аукціони на закупівлю 50 тисяч тонн дизпалива. Таким чином, за підсумками чотирьох тендерів компанія планує підписати контракти на постачання 100 тисяч тонн дизельного пального.

Участь у  першому аукціоні взяли 4 учасники. Переможцем стало ТОВ «Фірма «Фідея», яке запропонувало ціну 28078 грн за тонну. Участь у другому аукціоні взяли 5 учасників. Переможцем стало ПП «Окко Контракт», яке запропонувало ціну 28200 грн за тонну.

Особливістю умов постачання для потреб Укрзалізниці є відстрочка платежу в 5 банківських днів. Тому очікувана вартість закупівлі була розрахована із ціни 28252 грн за тонну. Водночас на умові попередньої оплати ціна на оптові партії дизельного пального на ринку України складає 27290 грн за тонну, про це свідчать дані цінового моніторингу Консалтингової групи А-95.

Таким чином, за підсумками чотирьох тендерів 50 тисяч тонн дизпального поставить Укрзалізниці ПП «ОККО КОНТРАКТ», ще по 25 тисяч — ТОВ «Фірма «Фідея» та ТОВ «Анвітрейд». Очікується, що підписання контрактів відбудеться впродовж тижня, як це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».

Цієї партії дизпального вистачить на понад квартал безперервної роботи галузі.

 На станцію Мукачево зі Словацької республіки прибув пасажирський рейковий автобус словацької залізничної компанії АТ ЗССК, який здійснив тестовий рейс колією європейської ширини (1435 мм). Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«З українського вокзалу до Словаччини можна буде доїхати рейковим автобусом по євроколії за 4 години. Маршрут наступний: Кошице – Чієрна над Тисою – Чоп – Мукачево», - написав Євген Кравцов.

Під час тестового рейсу відбувається робоча зустріч українських та словацьких залізничників, під час якої сторони аналізують технічні параметри інфраструктури та рухомого складу, а також узгодять організаційні аспекти, пов’язані зі запровадженням регулярного міжнародного пасажирського сполучення між українським Мукачевом та словацьким Кошице вже влітку цього року.

Нагадаємо, що спільне рішення про запровадження нового залізничного пасажирського сполучення Мукачево – Кошице було прийняте у лютому цього року в Києві під час зустрічі менеджменту залізничних компаній України та Словаччини. Під час переговорів було вирішено, що перевезення будуть здійснюватися рухомим складом словацької сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.

Варто зауважити, що інфраструктуру для руху пасажирських поїздів на дільниці Мукачево – Чоп українські залізничники підготували ще минулого року, в рамках підготовки до запровадження міжнародного пасажирського сполучення Мукачево – Будапешт (Угорщина). З цією метою фахівці Львівської магістралі виконали комплекс робіт з покращення технічного стану суміщеної колії на дільниці Чоп – Мукачево, безпосередньо на станції Мукачево провели реконструкцію колії №100 шириною 1435 мм, а залізничні будівельники збудували павільйон, низьку острівну пасажирську платформу довжиною 120 м та провели благоустрій прилеглої території.

У січні-лютому 2019 року Укрзалізниця збільшила реалізацію квитків у приміському сполученні на 14%. Це забезпечило на 10,6 млн грн більше надходжень, ніж за відповідний період минулого року. «Крок за кроком ми переконуємо пасажирів, що за квиток потрібно платити», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


«За два місяці 2019 року ми фіксуємо зростання на 150 тис. кількості відправлених пасажирів у приміському сполученні порівняно з минулим роком. Цей «плюс» насправді означає збільшення кількості тих, хто просто почав платити за проїзд. Робота з безбілетниками дозволила нам збільшити виручку від реалізації квитків у приміському сполученні на 10,6 млн грн, якщо порівнювати з таким же періодом торік», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, пасажири почали активніше купувати квитки завдяки посиленню Укрзалізницею контролю за безквитковим проїздом пасажирів та роботою квиткових касирів, проведенню інформаційної кампанії щодо запобігання безквитковому проїзду, оптимізації графіка руху поїздів.

Тим часом приміські пасажирські перевезення залишаються збитковими і здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів. Так, лише за 2018 рік збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні склали 6,3 млрд грн. Тому, наголошують в Укрзалізниці, кожен придбаний квиток — це кошти, які будуть спрямовані на ремонти, модернізацію, оновлення та поповнення рухомого складу для забезпечення приміських перевезень.

В Укрзалізниці також відзначають покращення взаємодії з місцевою владою в питанні виплати компенсацій за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні. За два місяці цього року з місцевими органами виконавчої влади укладено на 68 договорів більше на компенсацію за перевезення пільговиків, ніж торік. Проте, як підкреслив Євген Кравцов, це абсолютно незначні кошти порівняно з сумами, які компанія недоотримує за надані послуги.

«Лише за два місяці 2019 року за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні органи місцевої влади заборгували нам понад 54 млн грн. А загалом за останні три роки — вже понад 1 млрд грн! Ці кошти, які ми не отримали, вкрай необхідні для придбання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту моторвагонного рухомого складу», — зазначив голова правління Укрзалізниці.

Нагадаємо, згідно зі статтею 9 Закону України «Про залізничний транспорт» тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлюються відповідними регіональними філіями за погодженням з обласними державними адміністраціями. При рівні тарифів, що не забезпечують рентабельності цих перевезень, збитки залізничного транспорту повинні компенсуватися з місцевих бюджетів. Зазначена стаття закону місцевими органами виконавчої влади не виконується.

Стратегію АТ «Укрзалізниця» на 2019-2023 рр. офіційно передано на погодження Кабінету Міністрів України. Визначальний документ розвитку компанії у середньостроковій перспективі, над яким тривалий час працювала команда фахівців та експертів, удосконалено з урахуванням усіх коментарів причетних міністерств та очікувань акціонера. Про це повідомив голова правління компанії Євген Кравцов.

«Очікуємо на погодження Стратегії АТ «Укрзалізниця» акціонером – Кабінетом Міністрів України. Після цього її затвердить Наглядова Рада акціонерного товариства і документ набере чинності», — розповів Євген Кравцов.

За його словами, вперше в історії Укрзалізниця матиме затверджений консолідований документ, у якому сконцентровані ключові вектори розвитку компанії за бізнес-вертикалями, що відповідає концепції реформування.

«У стратегії відображена модель Укрзалізниці як вертикально інтегрованої компанії, окреслені основні підходи до формування корпоративних політик, визначені принципи соціального розвитку компанії», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця має потенціал у середньостроковій перспективі перетворитися на економічно потужну, клієнтоорієнтовану та інноваційну компанію. Для цього необхідно більше ринкових підходів, великі інвестиції та виважена державна підтримка. «Стратегія Укрзалізниці – це стратегія успіху, трансформації, викликів, ефективних дій, кращих світових практик та руху вперед», – підкреслив голова правління АТ «Укрзалізниця».

Сторінка 4 з 9«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту