Новини » Квітень 2019

 9 квітня 2019 року, у Харкові почала свою роботу HR-школа для працівників з кадрів підрозділів регіональної філії «Південна залізниця». Мета навчань – удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів підрозділів філії, а також опанування новими методами та інструментами роботи з підбору, оцінки та розвитку персоналу.

 У період реформування галузі відбуваються зміни й у напрямку роботи з персоналом. HR-школа — це унікальна можливість удосконалити знання працівників з кадрів регіональної філії «Південна залізниця», розвиватися та обмінюватися досвідом.

Робота HR-школи передбачає зустрічі з яскравими особистостями, цікавими та успішними людьми, досвідченими фахівцями в різних галузях.

Навчання розраховано на вісім модулів (один модуль на місяць). Після кожного модуля буде проведено контроль знань, умінь та навичок слухачів.

Це дозволить сформувати системні знання щодо побудови стратегії бізнесу та визначення місця HR-стратегії, ролі функції управління персоналом у підвищенні ефективності для досягнення високих результатів.

АТ «Укрзалізниця» проводить значну роботу щодо забезпечення розвитку та поширення професійної експертизи працівників кадрової вертикалі, формування групи лідерів змін. Фахівці служби кадрової та соціальної політики Південної магістралі організували заняття HR-школи в межах виконання цілого комплексу заходів з удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів, розроблених Укрзалізницею.

У січні-лютому 2019 року Укрзалізниця збільшила реалізацію квитків у приміському сполученні на 14%. Це забезпечило на 10,6 млн грн більше надходжень, ніж за відповідний період минулого року. «Крок за кроком ми переконуємо пасажирів, що за квиток потрібно платити», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


«За два місяці 2019 року ми фіксуємо зростання на 150 тис. кількості відправлених пасажирів у приміському сполученні порівняно з минулим роком. Цей «плюс» насправді означає збільшення кількості тих, хто просто почав платити за проїзд. Робота з безбілетниками дозволила нам збільшити виручку від реалізації квитків у приміському сполученні на 10,6 млн грн, якщо порівнювати з таким же періодом торік», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, пасажири почали активніше купувати квитки завдяки посиленню Укрзалізницею контролю за безквитковим проїздом пасажирів та роботою квиткових касирів, проведенню інформаційної кампанії щодо запобігання безквитковому проїзду, оптимізації графіка руху поїздів.

Тим часом приміські пасажирські перевезення залишаються збитковими і здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів. Так, лише за 2018 рік збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні склали 6,3 млрд грн. Тому, наголошують в Укрзалізниці, кожен придбаний квиток — це кошти, які будуть спрямовані на ремонти, модернізацію, оновлення та поповнення рухомого складу для забезпечення приміських перевезень.

В Укрзалізниці також відзначають покращення взаємодії з місцевою владою в питанні виплати компенсацій за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні. За два місяці цього року з місцевими органами виконавчої влади укладено на 68 договорів більше на компенсацію за перевезення пільговиків, ніж торік. Проте, як підкреслив Євген Кравцов, це абсолютно незначні кошти порівняно з сумами, які компанія недоотримує за надані послуги.

«Лише за два місяці 2019 року за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні органи місцевої влади заборгували нам понад 54 млн грн. А загалом за останні три роки — вже понад 1 млрд грн! Ці кошти, які ми не отримали, вкрай необхідні для придбання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту моторвагонного рухомого складу», — зазначив голова правління Укрзалізниці.

Нагадаємо, згідно зі статтею 9 Закону України «Про залізничний транспорт» тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлюються відповідними регіональними філіями за погодженням з обласними державними адміністраціями. При рівні тарифів, що не забезпечують рентабельності цих перевезень, збитки залізничного транспорту повинні компенсуватися з місцевих бюджетів. Зазначена стаття закону місцевими органами виконавчої влади не виконується

Укрзалізниця практично завершила роботи з модернізації рейкового автобуса виробництва польської компанії PESА, які використовується для Kyiv Boryspil Express, що курсує з Києва в Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Про це повідомив голова правління компанії Євген Кравцов у Facebook.

 

«Шоста PESА для експресу фактично готова. Максимальну модернізацію автобусів польського виробництва Укрзалізниця проводить у власних депо. Компанії досить часто закидають, що ми не купуємо нові. Тут головне — питання фінансування. Ефективність і необхідність проекту швидкісного сполучення з аеропортом ми довели у перші місяці його реалізації», — написав Євген Кравцов.

Під час модернізації оновили не тільки ліврею поїзда, а і його салон. Зокрема, встановлені зручні крісла, обладнані полиці для перевезення багажу, облаштовано системи кондиціювання повітря та оповіщення пасажирів.

Також керівник товариства анонсував плани компанії щодо оновлення рухомого складу для Kyiv Boryspil Express: «Змінювати рухомий склад ми будемо крок за кроком. На черзі — новий поїзд українського виробництва, який компанія отримає до кінця року».

Нагадаємо, що залізничне сполучення станція Київ-Пасажирський – станція Бориспіль-Аеропорт було відкрите 30 листопада минулого року. За цей час за було здійснено 7104 рейсів та перевезено 232 046 пасажирів

Укрзалізниця запустила новий регулярний контейнерний поїзд від ст. Нижньодніпровськ-Вузол (Україна) — ст. Славкув (Польща). Щосуботи він збиратиме контейнери зі станцій Запоріжжя, Маріуполь-Сортувальний та Нікополь. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, швидкість доставки контейнерів до кордону України з Польщею значно скорочено — до 40 годин замість кількох діб. Крім того, завдяки збільшенню швидкості доставки вартість перевезення контейнерів на фітингових платформах власності АТ «Укрзалізниця», які знаходяться на балансі філії «Центр транспортного сервісу «Ліски», знижено від 20 до 25 відсотків.

«Укрзалізниця в рамках нового підходу до організації контейнерних перевезень гарантує якість комплексного сервісу. Адже прямий контейнерний поїзд, який прямує з суворим дотриманням графіку без жодних маневрових операцій на шляху та з прискореною технологією перетину кордону, — це цілорічна всепогодна альтернатива автомобільним перевезенням», — прокоментував Євген Кравцов.

Загалом це вже 19-ий контейнерний поїзд Укрзалізниці, що курсуватиме на постійній основі, з них 8 транзитних. «Наразі розглядаємо можливість організації нових контейнерних поїздів за маршрутом Литва — Україна — Литва. Наші фахівці з логістики контейнерних перевезень уже домовляються про співпрацю з колегами АТ «Литовські залізниці», ДО «Білоруська залізниця» та ТОВ «Containerships»», — повідомив Євген Кравцов.

Стрілецькою командою швидкого реагування Укрзалізниці разом із Національною поліцією вчора, 8 квітня, затримано групу неповнолітніх мешканців Трипілля, які підозрюються в зумисному пошкодженні майна залізниці. Підлітки передані до Обухівського відділу поліції. На думку Укрзалізниці, скоєні ними правопорушення на залізниці цілком обґрунтовано можуть розцінюватись як диверсійна діяльність.

 

8 квітня чергова по станції Трипілля-Дніпровське повідомила стрілецькій команді швидкого реагування, яка патрулювала на перегоні Трипілля-Дніпровське — Озерний, що група підлітків поблизу зупиночної платформи Щербанівка закидала камінням електропоїзд №6745 Київ — Миронівка. Працівники воєнізованої охорони залізниці негайно виїхали на місце й по гарячих слідах затримали неповнолітню дівчину. На місце події була викликана слідчо-оперативна група Обухівського відділу поліції.

Під час відпрацювання прилеглої території працівники поліції затримали групу з трьох хлопців 12, 16, 17 років та двох дівчат 15-річного віку. Встановлено, що вікна в поїзді Київ — Миронівка розбили двоє старших хлопців, жителі села Трипілля. Наразі, за даними поліції, обгрунтовано встановлюється їхня причетність до скоєння 18 фактів правопорушень на залізниці. Зокрема, злочинці кидали палаючі шини на залізничні колії, залишали там інші стороні предмети, розбивали камінням маневрові світлофори, що у свою чергу могло спричинити тяжкі наслідки, оскільки це обладнання відповідає за безпеку руху потягів. Такі дії, на думку Укрзалізниці, можуть бути розцінені як диверсійна діяльність. Крім того, підлітки кидали каміння у вікна пасажирських поїздів, чим наражали на небезпеку пасажирів.

Поліцейські продовжують встановлювати причетність неповнолітніх до скоєння інших аналогічних злочинів. За фактом хуліганських дій щодо двох неповнолітніх хлопців відкрито кримінальне провадження за ч. 2 ст. 296 Кримінального кодексу України.

акож нагадаємо, що 24 березня 2019 року невідомі особі на перегоні Озерний — Трипілля-Дніпровське розбили щоглу зі світлофором та наклали її на колію, якою мав через 15 хвилин прослідувати поїзд «Інтерсіті+» №738 Запоріжжя — Київ. Накладення було здійснено таким чином, що замкнення рейкового кола не відбулося, тобто прохідний світлофор горів зеленим кольором, а на табло поїзного диспетчера даний перегін відображався як вільний для руху поїздів. Лише завдяки своєчасному реагуванню небайдужого громадянина, який повідомив про перешкоду на колії черговому по найближчому переїзду, вдалося уникнути катастрофи з великою кількістю жертв.

Сукупність доказів, зібраних наразі правоохоронцями у справі затримання підлітків на Київщині, дають значні підстави говорити про саме їхню причетність до випадку з накладенням щогли на колію. Слідчі дії тривають.

Сторінка 6 з 9«««23456789»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту