Google AdSense

Новини » Квітень 2019

Для покращення продуктивності тягового рухомого складу, зменшення обігу вагона та пришвидшення доставки вантажів Укрзалізниці впроваджує принципово нову схему організації руху вантажних поїздів — подовження тягових плечей на найбільш вантажонапружених дільницях. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

«Ми збільшили тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях: від Знам’янки до Клепарова, від Полтави до портів Одеси, від Волновахи до Миколаєва, а також від Волновахи до Запоріжжя, — розповів Вячеслав Єрьомін. — За нашими розрахунками, це зменшить термін доставки вантажів в середньому на 10-20% порівняно з існуючими технологіями».

Пробіг локомотива в результаті нової організації руху збільшився на 120 км/добу на тепловозній тязі та на 60 км/добу — на електротязі. Таки чином продуктивність електровоза виросла на 16% та тепловоза — на 54%.

На українських залізницях до сьогоднішнього дня накопичено достатньо великий досвід організації перевезень з використанням обслуговування поїздів локомотивними бригадами на подовжених тягових плечах. Цей підхід довів свою ефективність в оптимізації експлуатаційних витрат і скороченні термінів доставки вантажів.

Економічний ефект від такої роботи фахівці порівнюють з витратами на утримання 10 локомотивів щодоби. При цьому тривалі поїздки вигідні і самим локомотивним бригадам, які отримують можливість вироблення більшої кількості годин за меншу кількість поїздок, а також оплати праці за підвищеним тарифом та отримання премій.

Новий режим руху спочатку в тестовому, а потім у штатному режимі незабаром почне працювати на дільницях: Коростень — Конотоп, Козятин — Конотоп.

У квітні планується також початок проекту з доставки вантажів з Миколаєва до Дніпра одним локомотивом.

За словами директора операційного Вячеслава Єрьоміна, впровадження технології подовжених тягових плечей виконується після виваженої та всебічної оцінки всіх фінансових ризиків, прогнозного аналізу впливу на технологічний процес перевезень, підготовки ремонтної бази, навчання обслуговуючого персоналу, приведення у відповідність супровідних задач інформаційної складової тощо. «Подовження тягових плечей — інженерна задача, імплементація якої в перевізний процес дозволяє Укрзалізниці отримати позитивні фінансові результати», — наголосив Вячеслав Єрьомін.

Пасажири зіпсували обладнання 4-ого, 5-ого та 6-ого вагонів у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя. Подія сталася 6 квітня 2019 року. Тепер вагони потребують суттєвого ремонту й тому тимчасово виведені з обігу.

 

Зокрема, у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя пасажири розбили скло у вікнах та тамбурах вагонів – загалом 12 вікон, викинули з поїзда 21 матрац, 25 подушок, 25 постільних комплектів, одну зимову ковдру та три вогнегасники.

З огляду на скарги пасажирів та працівників поїзної бригади, винуватцями безладу виявилися 250 пасажирів — вболівальники ФК «Карпати», які сіли в поїзд на станції Львів. Правоохоронців викликали майже на кожну станцію по ходу слідування поїзда, але жоден із представників Нацполіції, які приїжджали на виклики, не вжив заходів для врегулювання ситуації та вгамування хуліганів.

Укрзалізниця вкотре звертається до МВС із проханням про супровід пасажирських поїздів працівниками поліції або Національної гвардії для забезпечення дотримання громадського порядку.

Пасажири мають зайняти свої місця в поїзді не пізніше як за 25 хвилин до його відправлення зі станції Київ-Пасажирський. Для покращення обслуговування пасажирів з 5 квітня 2019 року проходження прикордонного й митного контролю в поїзді № 67/68 Київ — Варшава переноситься зі станції Ягодин на станцію Київ-Пасажирський в обидва напрямки.

 

У зв’язку з вказаними змінами щодо проведення прикордонного й митного контролю в поїзді № 67/68 Київ — Варшава частково змінюється графік курсування цього поїзда. За оновленим графіком він курсуватиме з 5 квітня з Києва та з 4 квітня з Варшави.

У квитках пасажирів поїзда № 67/68 Київ — Варшава зі станції Київ-Пасажирський буде вказаний час відправлення 18:48 (замість 19:13 згідно з розкладом). Звертаємо увагу, що саме до цього часу пасажири поїзда повинні пройти митний контроль, який здійснять працівники Державної фіскальної служби у вестибюлі вокзалу Київ-Пасажирський на виході до перону першої колії. Митники перевірять наявність квитків, паспортів, оглянуть багаж пасажирів. Після проходження митного контролю пасажирам буде дозволено пройти на перон та здійснити посадку в поїзд. Просимо пасажирів уважно планувати трансфер до вокзалу, адже ті пасажири, які не здійснили посадку до 18:45, у поїзд № 67/68 Київ – Варшава не допускатимуться.

Прикордонний контроль здійснюватиметься безпосередньо у вагонах, на це передбачений технологічний час — 25 хвилин — до відправлення поїзда.

Дізнатися більше про зміни в графіку курсування цього поїзда можна на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця».

Графік курсування територією Польщі поїзда № 67/68 Київ — Варшава залишається без змін.

Вже понад тисяча пасажирів придбали квитки на новий поїзд № 9/10 Київ – Маріуполь категорії «Нічний експрес». Він розпочинає курсувати з 30 березня.

«Значною перевагою цього поїзда є, те, що він долатиме маршрут на кілька годин швидше ніж інші у цьому напрямку. У складі поїзда вагони всіх цінових категорій. Важливо також, що його обслуговуватиме пасажирське вагонне депо Маріуполь і поїзні бригади цього депо. Це забезпечить створення в місті додаткових робочих місць», - зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Поїзд № 10/9 Київ – Маріуполь вирушатиме зі станції Київ-Пасажирський о 19:03 та прибуватиме на кінцеву станцію о 09:47. У зворотному напрямку відправлення о 16:30, прибуття до Києва о 07:14. Поїзд зупинятиметься на станціях Дніпро-Головний, Запоріжжя-1, Комиш-Зоря та Волноваха.

Усі вагони поїзда, плацкартні, купейні та СВ, після капітального ремонту – сучасні та комфортабельні, обладнані системами кондиціонування повітря, вакуумними туалетами та мають достатню кількість розеток.

Квитки можна придбати в залізничних касах або системі онлайн-продажу.

Станом на 1 квітня 2019 року вже призначено 8 додаткових поїздів, додаткові рейси на 5 графікових поїздів на Великодні та травневі свята. Загалом призначено 41 додатковий рейс.

 

№ 191/192 Київ — Львів курсуватиме 26, 27 квітня 1 та 5 травня відправленням з Києва о 07:42 та прибуттям до Львова о 17:59. У зворотному напрямку поїзд вирушатиме об 11:54 та прибуватиме до Києва о 21:47.

№ 197/198 Київ — Ковель вирушить у рейс 26 та 30 квітня. Відправлення з Києва о 06:17 та прибуття до Ковеля о 15:11. Зворотно з Ковеля поїзд вирушить о 11:27 та прибуде до Києва о 20:45.

№ 162/161 Київ — Миколаїв курсуватиме 1 та 5 травня до Миколаєва, відправлення з Києва о 14:35, прибуття до Миколаєва о 04:53. Відправлення з Миколаєва 30 квітня та 4 травня о 21:47 та прибуття до Києва о 12:28.

№ 223/224 Київ — Одеса курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення з Києва о 08:35 та прибуття до Одеси 17:51. У зворотному напрямку відправлення з Одеси о 11:08 та прибуття о 20:31.

№ 179 Київ — Дніпро курсуватиме 27 квітня, 1 та 5 травня, відправлення з Києва о 08:03 та прибуття до Дніпра о 17:57. Відправлення з Дніпра о 12:20 та прибуття до Києва о 22:04.

№ 164/163 Київ — Харків курсуватиме 27 квітня та 1 травня. Відправлення з Києва о 05:37 та прибуття до Харкова о 13:45. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 14:05 та прибуде до Києва о 21:37.

№ 168 Львів — Одеса курсуватиме 27, 30 квітня, 1 та 5 травня. Відправлення зі Львова о 09:16 та прибуття до Одеси о 20:39. З Одеси поїзд вирушатиме о 10:18 та прибуватиме до Львова о 21:05.

№ 205 Покровськ — Харків курсуватиме щоденно з 24 квітня по 1 травня. Відправлення з Покровська о 09:20 та прибуття до Харкова о 14:49. У зворотному напрямку поїзд вирушить о 16:44 та прибуде до Покровська о 22:07.

Також призначені додаткові рейси для поїздів № 670 Кременчук — Бахмач, № 774 Київ — Шостка, № 782/781 Київ — Черкаси, № 779/780 Суми — Київ — Вінниця та № 111/112 Харків — Львів.

Квитки на додаткові поїзди можна придбати онлайн або в залізничних касах.

Сторінка 7 з 9«««3456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту