Google AdSense

Новини » Квітень 2019

Швидкісний залізничний експрес, що курсує між Києвом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль», перевіз 200-тисячного пасажира. Наразі поїзд здійснив вже понад 6 тисяч рейсів.

 

«Нам вдалося реалізувати дійсно якісний та затребуваний проект. Нещодавно, 26 січня, ми зустрічали 100-тисячного пасажира, а сьогодні вже перевезено вдвічі більше. Прогнозуємо, що з початком сезону відпусток у травні-серпні Kyiv Boryspil Express буде користуватися ще більше пасажирів, і ми вже зараз готуємось до цього періоду», – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

У середньому Kyiv Boryspil Express за місяць перевозить близько 50 тисяч пасажирів. Як показує статистика, найчастіше пасажири обирають Kyiv Boryspil Express у п’ятницю та середу.

Нагадаємо, сполучення між Києвом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль» Укрзалізниця відкрила 30 листопада 2018 року. Експрес функціонує в режимі 24/7 та щодоби здійснює 27 рейсів. Із графіком курсування поїзда можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

Квитки на експрес можна придбати в кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією на вокзалі в Києві. Для придбання квитка за готівковий розрахунок організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах. В аеропорту «Бориспіль» квитки можна придбати в касах та терміналах, що розташовані на вході до залізничної платформи. На станції Дарниця квитки можна придбати в касі № 2. Вартість квитка – 80 грн.

Останні 5 із 30 поставлених в Україну тепловозів після доукомплектування 22  березня вирушили із Крюківського вагонобудівного заводу до депо Укрзалізниці у Мелітополі. Підсумки першого етапу стратегічного співробітництва з GE підбили міністр інфраструктури Володимир Омелян, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, голова наглядової ради ПАТ «КВБЗ», президент компанії Володимир Приходько, представники компанії General Electric Transportation.

На першому етапі стратегічного співробітництва General Electric вперше здійснена локалізація в Україні залізничної тяги – рівень локалізації склав близько 10 %. ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» організував і забезпечив процес дооснащення тепловозів обладнанням відповідно до технологій та конструкторської документації виробника.

Як наголосив Володимир Омелян, контракт з General Electric Transportation на суму більше одного мільярда дол було підписано завдяки підтримці Президента України. «Я також хочу подякувати представникам посольства США в Україні, які суттєво долучалися до перемовин, і завдяки яким цей успіх став можливим. Також вдячний таланту керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова та нашим дорогим друзям GE, які упродовж декількох років вели перемовини для реалізації проекту. Переконаний, що ці тепловози, які сьогодні бачите, це не лише індикатор сучасності країни, а зовсім інші умови роботи для залізничників. Це дасть стимул та бажання гідно працювати», - зазначив міністр.

За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, тільки за перші декілька місяців нові локомотиви General Electric змогли зробити більше 4 тисяч рейсів, перевезти більше 7,5 млн тонн вантажів. «За перший рік ми очікуємо, що завдяки новим локомотивам GE загальна економія пального складе більше 100 млн грн для Укрзалізниці. За підтримки Президента України та Прем’єр-міністра – це велика справа, котру ми змогли зробити спільно. Особливо дякую General Electric, попереду у нас ще багато роботи», - наголосив керівник Укрзалізниці.

Євген Кравцов  розповів, що тепловози GE експлуатуються на регіональних філіях АТ «Укрзалізниця»:«Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Одеська залізниця» та здійснюють перевезення в напрямку промислових підприємств та порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. Вони задіяні у перевізному процесі на ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха та Долинська – Миколаїв.

Тепловози GE продемонстрували більший середньодобовий пробіг на 47 % порівняно з серіями тепловозів, які здійснюють аналогічні перевезення в АТ «Укрзалізниця» – він наразі складає 586 км. Також у них високі тягові характеристики – односекційні тепловози ТЕ33АС здатні здійснювати обсяг роботи, який виконують двосекційні тепловози 2ТЕ10 та 2ТЕ116, та збільшений міжремонтний період, їх технічне обслуговування здійснюється через 92 доби, тоді як тепловозів існуючих в Укрзалізниці серій через кожні 2 доби. Вирізняються нові локомотиви і комфортними умовами праці локомотивних бригад.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року було підписано договір постачання тепловозів між АТ «Укрексімбанк» та GE та договір фінансового лізингу між ПАТ «Укрзалізниця» і АТ «Укрексімбанк» щодо 30 тепловозів виробництва GE.

У 2019 році Укрзалізниця розпочне роботи з електрифікації дільниці Долинська – Миколаїв – Колосівка, яка дозволить підвищити пропускну спроможність важливого напрямку Знам’янка – Долинська – Миколаїв. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов під час робочого візиту на Кременчуцьку дистанцію електропостачання – одну з найбільш вантажонапружених дистанцій регіональної філії «Південна залізниця».

 

Зокрема, Євген Кравцов відвідав ключовий об’єкт електропостачання Кременчуцької дистанції електропостачання – тягову підстанцію Кременчук. Вона була введена в експлуатацію два роки тому і забезпечує рух електрорухомого складу на дільниці Галещина – Кременчук – Павлиш та живлення вузла Кременчук.

«Електрифікація вантажонапружених напрямків залізниці – пріоритетне завдання нашої компанії. У цьому році плануємо розпочати роботи з електрифікації дільниці Долинська – Миколаїв – Колосівка, що дозволить покращити ситуацію з пропуском вантажів до морських портів. Це ключовий інфраструктурний проект Укрзалізниці, який дозволить прискорити доставку вантажів, скоротити витрати на організацію перевезень, забезпечити їх екологічність, вивільнити тепловозну тягу та перенаправити її на інші напрямки», – повідомив Євген Кравцов.

За його словами, фінпланом Укрзалізниці на 2019 рік на реконструкцію та будівництво об’єктів передбачено понад 5,1 млрд грн капітальних інвестицій. Зокрема, 1,6 млрд грн за рахунок коштів міжнародних фінансових організацій буде направлено на реконструкцію дільниці залізничного транспорту Долинська – Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка – Долинська – Миколаїв. Окрім цього, 75 млн грн передбачено на будівництво тягової підстанції ст. Ковель Львівської залізниці.

Керівник Укрзалізниці також нагадав, що у вересні минулого року залізничники завершили електрифікацію 14-кілометрової дільниці Потоки – Золотнишине, завдяки чому забезпечили електротягою важливий напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка. «Витративши на електрифікацію Потоки – Золотнишине понад 204 млн грн, ми передбачаємо, що економія витрат на організацію перевезень на цьому напрямку щороку становитиме понад 73 млн грн», - повідомив Євген Кравцов.

 

Довідка

Кременчуцька дистанція електропостачання регіональної філії «Південна залізниця» обслуговує 148 км електрифікованої дільниці від Полтави до Павлиша з відгалуженням до Золотнишине та 396 км не електрифікованої дільниці Бахмач – Ромодан – Кременчук з відгалуженнями Григорівка – Качанівка, Лохвиця – Гадяч, Бурти – Лівобережна – Рублівка та роз’їзд 7 км – Редути.

У 2019 році Укрзалізниця придбає у вітчизняного виробника ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" вагони габариту РІЦ для міжнародного сполучення.  Сьогодні під час візиту на завод їх оглянув голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник компанії на своїй сторінці у Facebook повідомив, що ці вагони курсуватимуть на маршруті Київ-Відень-Київ. «Не лише купе, СВ, а й вагони для міжнародного сполучення габариту РІЦ замовили на 2019-й. З відмінностей від класичних вагонів: у кожному купе є окремий умивальник, у вагоні є душ та пеленальний стіл для немовлят», - зазначив він у своєму дописі.

Він також додав, що Укрзалізниця прийме в експлуатацію зазначені вагони після їх сертифікації європейськими колегами. «На черзі - отримання дозвільних документів на курсування до країн ЄС і зустрічі з угорськими та австрійськими залізничниками», - резюмував Євген Кравцов.

У 2019 році Укрзалізниця укладе майже 400 км безстикових колій, що забезпечує більш комфортний рух поїздів, зменшує гучність руху, збільшує термін експлуатації колій та коліс рухомого складу. Про це розповів голова АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час візиту до виробничого підрозділу «Рейкозварювальний поїзд» у Кременчуці 22 березня.

Як зазначив Євген Кравцов, Укрзалізниця приділяє увагу підготовці залізничної інфраструктури для безпечних перевезень і збільшення швидкості руху поїздів та пропускної здатності. Під час виконання капітального ремонту компанія застосовує сучасну технологію зварювання рейок у довгі пліті та укладення їх без стиків.

«У 2019 році для укладання на ділянках проведення реконструкції колії заплановано виготовити нових плітей безстикової колії 311,6 км та старопридатних плітей безстикової колії 85 км, не зменшуватимемо минулорічні темпи, коли протяжність безстикових колій Укрзалізниця збільшила на 106,5 км. Наразі вони складають 76,7% головних колій – це 20,7 тис. км», – розповів Євген Кравцов.

Загалом у 2019 році АТ «Укрзалізниця» заплановано виконати реконструкцію колії 271,6 км, капітальний ремонт колії 140,9 км, а також здійснити реконструкцію і капітальний ремонт стрілочних переводів.

Реконструкція колії здійснюватиметься на напрямках Львів – Стрий – Чоп, Козятин – Здолбунів – Красне, Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине, Жмеринка – Вапнярка – Одеса, Одеса – Знам’янка, Верхівцеве – Тимкове, Кривий Ріг – Комиш Зоря, Київ – Коростень, Полтава – Гребінка та Основа – Куп’янськ.

Довідка

У виробничому підрозділі «Рейкозварювальний поїзд» у Кременчуці 96 працівників. Він виконує такі основні види робіт: зварювання подовжених рейок у безстикову колію; ремонт і зварювання рейок різної довжини; виготовлення стиків, а також ремонт і зварювання рейок у колії пересувними рейкозварювальними машинами. Має цехи зварювання довгомірних рейок та короткомірних рейок.

Сторінка 9 з 9«««56789
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту