Google AdSense

Новини » 1 Квітня 2019

У 2019 році Укрзалізниця придбає у вітчизняного виробника ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" вагони габариту РІЦ для міжнародного сполучення.  Сьогодні під час візиту на завод їх оглянув голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник компанії на своїй сторінці у Facebook повідомив, що ці вагони курсуватимуть на маршруті Київ-Відень-Київ. «Не лише купе, СВ, а й вагони для міжнародного сполучення габариту РІЦ замовили на 2019-й. З відмінностей від класичних вагонів: у кожному купе є окремий умивальник, у вагоні є душ та пеленальний стіл для немовлят», - зазначив він у своєму дописі.

Він також додав, що Укрзалізниця прийме в експлуатацію зазначені вагони після їх сертифікації європейськими колегами. «На черзі - отримання дозвільних документів на курсування до країн ЄС і зустрічі з угорськими та австрійськими залізничниками», - резюмував Євген Кравцов.

У 2019 році Укрзалізниця укладе майже 400 км безстикових колій, що забезпечує більш комфортний рух поїздів, зменшує гучність руху, збільшує термін експлуатації колій та коліс рухомого складу. Про це розповів голова АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час візиту до виробничого підрозділу «Рейкозварювальний поїзд» у Кременчуці 22 березня.

Як зазначив Євген Кравцов, Укрзалізниця приділяє увагу підготовці залізничної інфраструктури для безпечних перевезень і збільшення швидкості руху поїздів та пропускної здатності. Під час виконання капітального ремонту компанія застосовує сучасну технологію зварювання рейок у довгі пліті та укладення їх без стиків.

«У 2019 році для укладання на ділянках проведення реконструкції колії заплановано виготовити нових плітей безстикової колії 311,6 км та старопридатних плітей безстикової колії 85 км, не зменшуватимемо минулорічні темпи, коли протяжність безстикових колій Укрзалізниця збільшила на 106,5 км. Наразі вони складають 76,7% головних колій – це 20,7 тис. км», – розповів Євген Кравцов.

Загалом у 2019 році АТ «Укрзалізниця» заплановано виконати реконструкцію колії 271,6 км, капітальний ремонт колії 140,9 км, а також здійснити реконструкцію і капітальний ремонт стрілочних переводів.

Реконструкція колії здійснюватиметься на напрямках Львів – Стрий – Чоп, Козятин – Здолбунів – Красне, Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине, Жмеринка – Вапнярка – Одеса, Одеса – Знам’янка, Верхівцеве – Тимкове, Кривий Ріг – Комиш Зоря, Київ – Коростень, Полтава – Гребінка та Основа – Куп’янськ.

Довідка

У виробничому підрозділі «Рейкозварювальний поїзд» у Кременчуці 96 працівників. Він виконує такі основні види робіт: зварювання подовжених рейок у безстикову колію; ремонт і зварювання рейок різної довжини; виготовлення стиків, а також ремонт і зварювання рейок у колії пересувними рейкозварювальними машинами. Має цехи зварювання довгомірних рейок та короткомірних рейок.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту