Google AdSense

Новини » 12 Квітня 2019

Організацію нового контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна обговорили представники Укрзалізниці, Білоруської залізниці, Литовських залізниць та компаній «Containerships» (Україна), «Intermodal Container Service» (Литва) під час робочої зустрічі, що відбулася в Мінську. Передбачається, що вже найближчим часом учасники проекту мають узгодити технологію роботи нового сервісу, тарифи та графік руху, а наприкінці травня — підписати відповідну угоду щодо реалізації проекту.

 

За підсумками зустрічі, як повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін, до 1 травня 2019 року триватиме робота з підготовки підсумкового проекту угоди з організації нового контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна, розроблятиметься технологія та графік руху поїзда. До 18 травня сторони планують розглянути можливість застосування для нового проекту тарифних умов, що діють у рамках поїзда «Вікінг». «Розраховуємо, що підсумкові документи за новим проектом контейнерного сервісу Литва — Білорусь — Україна будуть підписані під час проведення Міжнародного тижня з торгівлі і транспорту 29-31 травня 2019 року в Одесі», — розповів Вячеслав Єрьомін.

Для впровадження нового контейнерного сервісу в сполученні Литва — Білорусь — Україна, Укрзалізниця, зокрема, пропонує використовувати технологію поїзда комбінованого транспорту «Вікінг», асоційованим оператором якого є литовська компанія «Intermodal Container Service».

«Поїзд «Вікінг» курсує з 2003 року в рамках транспортного коридору Північ — Південь і зарекомендував себе як брендовий продукт зі своїм ім’ям, тарифною політикою та сервісом. Досвід, набутий під час організації перевезень цим поїздом, безумовно, стане надійним підґрунтям у реалізації нових проектів», — зазначив під час зустрічі директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков. Білоруська сторона пропонує реалізувати новий проект на території Білорусі через офіційного експедитора Білоруської залізниці — ДП «Білоруський транспортний логістичний центр». А представники української компанії «Containerships», яка є потужним логістичним оператором у Європі, зі свого боку висловили пропозицію організувати контейнерний сервіс у напрямку порту Клайпеда (станція Драугісте) — Київ (станція Бровари)/порт Одеса (станція Одеса Порт-експ.).

Учасники робочої зустрічі, за словами представника Укрзалізниці, також обговорили періодичність і графік руху контейнерного поїзда в сполученні Литва — Білорусь — Україна. Зокрема, компанія «Intermodal Container Service» вбачає за доцільне на початковому етапі забезпечити роботу контейнерного сервісу з періодичністю одна пара поїздів на тиждень. Адже ідея сервісу полягає саме в регулярності контейнерних перевезень, курсуванні поїзда в повному складі (не менше 57 умовних вагонів) і дотриманні графіка руху поїздів.

Коментуючи подію, директор операційний Укрзалізниці підкреслив, що зараз компанія має стратегію розвитку контейнерних перевезень для доставки вантажів на великі відстані. І бачить у такому сервісі великий потенціал, оскільки він є більш конкурентоспроможним порівняно з автомобільним та іншими видами транспорту. «Залізничні контейнерні перевезення дозволяють збільшити вантажопотоки, переорієнтувати їх з інших видів транспорту, суттєво скоротити термін доставки вантажів та забезпечити регулярність перевезень», — зазначив Вячеслав Єрьомін.

Нагадаємо, днями Укрзалізниця запустила вже 19-й контейнерний поїзд — новий регулярний контейнерний поїзд до Польщі, який скоротив швидкість доставки контейнерів до кордону України з Польщею до 40 годин замість кількох діб.

 9 квітня 2019 року, у Харкові почала свою роботу HR-школа для працівників з кадрів підрозділів регіональної філії «Південна залізниця». Мета навчань – удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів підрозділів філії, а також опанування новими методами та інструментами роботи з підбору, оцінки та розвитку персоналу.

 У період реформування галузі відбуваються зміни й у напрямку роботи з персоналом. HR-школа — це унікальна можливість удосконалити знання працівників з кадрів регіональної філії «Південна залізниця», розвиватися та обмінюватися досвідом.

Робота HR-школи передбачає зустрічі з яскравими особистостями, цікавими та успішними людьми, досвідченими фахівцями в різних галузях.

Навчання розраховано на вісім модулів (один модуль на місяць). Після кожного модуля буде проведено контроль знань, умінь та навичок слухачів.

Це дозволить сформувати системні знання щодо побудови стратегії бізнесу та визначення місця HR-стратегії, ролі функції управління персоналом у підвищенні ефективності для досягнення високих результатів.

АТ «Укрзалізниця» проводить значну роботу щодо забезпечення розвитку та поширення професійної експертизи працівників кадрової вертикалі, формування групи лідерів змін. Фахівці служби кадрової та соціальної політики Південної магістралі організували заняття HR-школи в межах виконання цілого комплексу заходів з удосконалення знань та професійних навичок працівників з кадрів, розроблених Укрзалізницею.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту