Google AdSense

Новини » 19 Квітня 2019

Індексація тарифів на вантажні залізничні перевезення в межах України на 14,2% – це перший етап на шляху до запровадження постійно діючої моделі автоматичної індексації тарифів на індекс цін виробників промислової продукції. Нова концепція тарифоутворення на залізничному транспорті має бути розроблена Укрзалізницею спільно з учасниками ринку до 1-го липня 2019 року. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За словами Андрія Рязанцева, тариф на вантажні перевезення відсьогодні проіндексовано на рівень індексу цін виробників промислової продукції вперше в історії, що справедливо по відношенню як до Укрзалізниці, так і до вантажовідправників. Укрзалізниця вже відкрила спеціальний інвестиційний рахунок, на якому акумулюватимуться кошти від індексації тарифів, що дозволить компанії ефективніше співпрацювати з ринком у питаннях використання отриманих фінансових ресурсів.

Наступним кроком на шляху вдосконалення тарифної політики Укрзалізниці має стати запровадження автоматичної індексації тарифів на вантажні залізничні перевезення. «Найголовнішим є те, що сьогодні вже не стоїть питання про доцільність введення автоматичної індексації тарифів. Залишається лише вирішити, в які терміни це буде зроблено, оскільки загальна система тарифоутворення, як обговорювалось на нараді в Державній регуляторній службі України, буде розроблена Укрзалізницею спільно з учасниками ринку та державними органами до 1 липня 2019 року і має усунути всі недосконалості існуючої системи як то розрив у вартості перевезення вантажів, порожнього пробігу та доповнена необхідними елементами автоматичної індексації», - повідомив Андрій Рязанцев.

Він також додав, що зі свого боку Укрзалізниця вже запропонувала учасникам ринку регулярну індексацію, що відбуватиметься щоквартально за фактичними змінами індексу цін виробників промислової продукції. «Ринок вивчає надані Укрзалізницею матеріали, і до 1 липня ці пропозиції мають бути включені в загальну концепцію тарифоутворення на залізничному транспорті, яка відповідатиме потребам галузі та економічній ситуації в країні», - зазначив Андрій Рязанцев.

За його словами, Укрзалізниця також пропонує запровадити інвестиційну складову тарифу. Андрій Рязанцев також додав, що інвестиційна складова може запроваджуватися додатково під час реалізації окремих інвестиційних проектів, програм, і наразі здійснюються роботи щодо формули цієї складової. «Ми сподіваємося, що всі наші пропозиції щодо нової моделі тарифоутворення будуть підтримані ринком, і ми зможемо врешті-решт розділити інфраструктурну та локомотивну складову тарифу та вивести їх на економічно обґрунтований рівень. Це дозволить Укрзалізниці залучити кошти на реалізацію інвестиційної програми компанії та максимально оперативно змінити на краще ситуацію зі станом тягового рухомого складу», - зазначив Андрій Рязанцев.

Нагадаємо, 22 березня 2019 року Державна регуляторна служба України своїм рішенням погодила індексацію тарифів на вантажні перевезення на рівень минулорічного індексу цін виробників. Відповідний наказ зареєстровано у Міністерстві юстиції України та сьогодні опубліковано в виданні «Урядовий кур’єр». Таким чином, тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України проіндексовано на 14,2 % .

 

З метою попередження крадіжок залізничного майна та деталей обладнання залізничники спільно з підрозділами Національної поліції України перевіряють пункти приймання металобрухту, яких лише поруч із залізничними коліями налічується близько 850. З початку року контролери виявили п’ять порушень, зокрема 27 березня під час санкціонованого обшуку незаконного пункту металобрухту у м. Кривий Ріг знайдено понад 2,6 тонн металобрухту, в тому числі деталі верхньої будови колії. Приймальник даного пункту затриманий, походження залізничних деталей встановлюється.

 

Раніше, у січні-лютому 2019 року, під час перевірки у Кривому Розі на пунктах прийому “ВТОРЧЕРМЕТ” було виявлено порізані кузови вантажних вагонів вагою 700 кг та вживані вагонні люки. У місті Івано-Франківськ під час здачі на пункті прийому “ВТОРЧЕРМЕТ” затримано чоловіка, який намагався здати елементи верхньої будови колії. У м. Сміла на пункті цієї ж компанії також затримано трьох сторонніх осіб, що здавали 65 підкладок та 11 костилів. На Одещині, у смт. Нижні Сірогози, працівники Нацполіції затримали ще двох громадян, що принесли на пункт все того ж “ВТОРЧЕРМЕТ” 53 підкладки та 283 костилі.

Весь минулий рік фахівці залізниці щоквартально проводили аналіз найбільш криміногенних дільниць. Їх перелік, а також фотографії елементів інфраструктури, у тому числі й обладнання вагонів, що найчастіше розкрадаються правопорушниками, направлялись до обласних управлінь Національної поліції для вжиття відповідних заходів реагування. Так, впродовж 2018 року зафіксовано близько 2 тис. випадків розкрадань елементів інфраструктури та розукомплектування понад 820 вагонів.

В якості пілотного проекту фахівці з воєнізованої охорони Укрзалізниці створили стрілецькі команди з профілактичної роботи у найбільш криміногенних районах.

До правоохоронних органів направлено 1876 звернень Укрзалізниці, за якими відкрито 1098 кримінальних проваджень, а досудове слідство проводиться лише за 970 випадками. Цього явно недостатньо, щоб зупинити розкрадання майна та втручання соціально безвідповідальних громадян у роботу залізниці.

Укрзалізниця просить правоохоронців сприяти прискоренню реагування на повідомлення щодо злочинів, які становлять небезпеку для залізничників та пасажирів.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту