Google AdSense

Новини » 9 Квітня 2019

Для покращення продуктивності тягового рухомого складу, зменшення обігу вагона та пришвидшення доставки вантажів Укрзалізниці впроваджує принципово нову схему організації руху вантажних поїздів — подовження тягових плечей на найбільш вантажонапружених дільницях. Про це повідомив директор операційний АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

 

«Ми збільшили тягові плечі на найбільш вантажонапружених дільницях: від Знам’янки до Клепарова, від Полтави до портів Одеси, від Волновахи до Миколаєва, а також від Волновахи до Запоріжжя, — розповів Вячеслав Єрьомін. — За нашими розрахунками, це зменшить термін доставки вантажів в середньому на 10-20% порівняно з існуючими технологіями».

Пробіг локомотива в результаті нової організації руху збільшився на 120 км/добу на тепловозній тязі та на 60 км/добу — на електротязі. Таки чином продуктивність електровоза виросла на 16% та тепловоза — на 54%.

На українських залізницях до сьогоднішнього дня накопичено достатньо великий досвід організації перевезень з використанням обслуговування поїздів локомотивними бригадами на подовжених тягових плечах. Цей підхід довів свою ефективність в оптимізації експлуатаційних витрат і скороченні термінів доставки вантажів.

Економічний ефект від такої роботи фахівці порівнюють з витратами на утримання 10 локомотивів щодоби. При цьому тривалі поїздки вигідні і самим локомотивним бригадам, які отримують можливість вироблення більшої кількості годин за меншу кількість поїздок, а також оплати праці за підвищеним тарифом та отримання премій.

Новий режим руху спочатку в тестовому, а потім у штатному режимі незабаром почне працювати на дільницях: Коростень — Конотоп, Козятин — Конотоп.

У квітні планується також початок проекту з доставки вантажів з Миколаєва до Дніпра одним локомотивом.

За словами директора операційного Вячеслава Єрьоміна, впровадження технології подовжених тягових плечей виконується після виваженої та всебічної оцінки всіх фінансових ризиків, прогнозного аналізу впливу на технологічний процес перевезень, підготовки ремонтної бази, навчання обслуговуючого персоналу, приведення у відповідність супровідних задач інформаційної складової тощо. «Подовження тягових плечей — інженерна задача, імплементація якої в перевізний процес дозволяє Укрзалізниці отримати позитивні фінансові результати», — наголосив Вячеслав Єрьомін.

Пасажири зіпсували обладнання 4-ого, 5-ого та 6-ого вагонів у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя. Подія сталася 6 квітня 2019 року. Тепер вагони потребують суттєвого ремонту й тому тимчасово виведені з обігу.

 

Зокрема, у поїзді № 120 Львів — Запоріжжя пасажири розбили скло у вікнах та тамбурах вагонів – загалом 12 вікон, викинули з поїзда 21 матрац, 25 подушок, 25 постільних комплектів, одну зимову ковдру та три вогнегасники.

З огляду на скарги пасажирів та працівників поїзної бригади, винуватцями безладу виявилися 250 пасажирів — вболівальники ФК «Карпати», які сіли в поїзд на станції Львів. Правоохоронців викликали майже на кожну станцію по ходу слідування поїзда, але жоден із представників Нацполіції, які приїжджали на виклики, не вжив заходів для врегулювання ситуації та вгамування хуліганів.

Укрзалізниця вкотре звертається до МВС із проханням про супровід пасажирських поїздів працівниками поліції або Національної гвардії для забезпечення дотримання громадського порядку.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту