Google AdSense

Новини » Тра 2019

Сьогодні, 27 травня, на залізничній станції у Волочиську зайнявся електропоїзд сполученням «Волочиськ-Хмельницький». Інформація про пожежу надійшла до служби «101» о 03:25 ночі.

За інформацією Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Хмельницькій області, під час прибуття вогнеборців на місце події полум’я охопило моторвагонний рухомий склад потяга. Площа пожежі становила 40 квадратних метрів.

«Завдяки оперативним діям рятувальників пожежу вдалося швидко локалізувати та ліквідувати о 04:30. Таким чином вони не допустили поширення вогню на сусідні вагони», — йдеться у повідомленні.

На місці пожежі рятувальники не виявили загиблих чи постраждалих. Це пояснюється тим, що електропоїзд здійснював відстій, тому у вагонах не було пасажирів.

Наразі встановлюється причина пожежі.

Двом колишнім посадовцям філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 23 травня 2019 року повідомлено про підозру в завданні держкомпанії 39,8 млн грн збитків. Розслідування НАБУ, що відбувалось за всебічної підтримки діючого менеджменту Укрзалізниці, наразі завершене та скероване до суду.

 

Як інформує Національне антикорупційне бюро України, дії підозрюваних кваліфіковані за ч.2 ст.364 Кримінального кодексу України («Зловживання владою або службовим становищем»). Наразі вирішується питання обрання їм запобіжного заходу. У ході розслідування встановлено, що в грудні 2015 та березні 2016 року філія «ЦЗВ» отримала від ТОВ «Вог Аеро Джет» 30 тис. тонн дизельного пального в борг, які мала повернути до 1 березня 2016 року або ж сплатити штраф у розмірі 2-2,7 млн грн за кожен день прострочки.

«Повертати борг Філія почала лише 29 березня 2016 року, завершивши цей процес у травні. Проте слідство вважає, що посадовці філії свідомо затягнули з погашенням боргу, адже 18 березня 2016 року вже мали укладений контракт на постачання дизпалива. До того ж паливо позичила філії та сама компанія, яка виграла її конкурс із постачання, тож процес погашення міг бути доволі швидким. Проте його розпочали лише після незаконного збільшення ціни за контрактом, що було предметом розслідування», — йдеться в повідомлені НАБУ.

24 травня 2019 року минає рівно рік, як Укрзалізниця відкрила регулярний рух поїздів через новозбудований двоколійний Бескидський тунель у Карпатах, який з’єднує Україну з країнами Євросоюзу. Це наймасштабніший інфраструктурний проект, реалізований у нашій країні за останні десятиліття. Нині тунель повністю забезпечує як пропускну потребу на дільниці Лавочне — Мукачево, так і умови для розширення експортного потенціалу України. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Реалізований залізничниками проект виконує основне соціально-економічне завдання — забезпечує надійне та безпечне функціонування залізничного транспорту в сполученні Львів — Стрий — Чоп — Державний кордон, що є частиною V Критського міжнародного транспортного коридору. Новий Бескидський тунель створює сприятливі умови для розвитку торгівлі між Україною та країнами Європи, безперебійного руху вантажо- та пасажиропотоків цим міжнародним транспортним коридором», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Крім того, новий двоколійний тунель гарантує високий рівень безпеки руху. А завдяки збільшенню швидкості руху поїздів (вантажних — до 60 км/год, пасажирських — до 70 км/год) та можливості паралельного пропуску двома коліями пропускна здатність перегону зросла вдвічі. Це позитивно вплинуло на показники роботи залізниці.

«Теперішні показники та тенденція до суттєвого збільшення вантажних і пасажирських потоків через новий Бескидський тунель відповідає розрахункам його окупності. Із червня 2018 року через новозбудований тунель у напрямку західних кордонів держави та зворотно пройшло 10,5 тис. вантажних поїздів загальною кількістю понад 500 тис. вагонів. Вантажообіг в обох напрямках склав майже 2,5 млрд тонно-кілометрів брутто», — розповів Євген Кравцов.

Серед вантажів, що прямують через тунель на експорт, переважає українська продукція гірничо-видобувної та металургійної промисловості, а також вантажі в контейнерах.

У пасажирському сполученні за рік ділянкою V Критського міжнародного транспортного коридору в обох напрямках пройшло 8 тис. 590 пасажирських та приміських поїздів.

У першому кварталі 2019 року середньодобова кількість вантажних поїздів, що прямували через Бескидський тунель перегоном Лавочне — Мукачево, майже на 19% перевищує показник першого кварталу 2018 року.

За розрахунками, окупність реалізованого проекту припадає на 2042 рік. При цьому враховуються не лише доходи від вантажних і пасажирських перевезень, а також зменшення експлуатаційних витрат від функціонування нового тунелю.

24 травня внаслідок оперативної інформації співробітниками департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» було перевірено безпересадкові вагони Київ – Вроцлав. У результаті огляду трьох вагонів, у двох з них знайдено 6860 пачок сигарет. Про це повідомив на своїй сторінці уFacebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Блоки сигарет були сховані під стелею вагонів, де б мали знаходитися утеплюючи матеріали. Безпересадкові вагони, що перевірялися, були замінені на інші, які за графіком у складі поїзда № 749 відправилися за маршрутом Київ – Вроцлав.

На місце перевірки було викликано правоохоронні органи. На провідників поїзда складено адміністративні протоколи, знайдений підакцизний товар вилучено правоохоронцями. Ціна подібного «утеплення вагонів» могла скласти у Польщі близько 20 000 євро, у Німеччині майже 40 000 євро.

Про виділення коштів на оплату послуг хостингу

 

В зв'язку з необхідністю продовження роботи веб-сайтів наказую:

1. Виділити кошти згідно рахунку від 25.05.2019 на оплату хостингу.

2. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на себе.

3. Даний наказ набирає чинності з дня його підписання.

 

Адміністратор Д.С. Забурмеха

25 травня 2019 року.

Сторінка 1 з 912345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту