Google AdSense

Новини » 1 Травня 2019

У неділю, 21 квітня 2019 року о 16:49 на 17-й колії станції Мерефа, що на Харківщині, підліток 2004 року народження з невідомих причин піднявся на дах вагона-цементовоза неробочого парку і був уражений електричним струмом контактної мережі. На щастя, хлопець залишився живим. Потерпілого доставлено у лікарню міста Харкова. Загалом у квітні цього року внаслідок ураження електричним струмом вже травмовано 7 сторонніх осіб, у тому числі 2 – зі смертельним наслідком. Серед травмованих – 5 дітей віком до 16 років.

 

Попри постійні застереження та заклики залізничників до громадян не наражати себе на небезпеку на об’єктах залізниці, випадки травмування і надалі трапляються, особливо серед неповнолітніх. Рухомий склад, неначе магніт, притягує до себе підлітків, які не усвідомлюють, якими тяжкими можуть бути наслідки від таких небезпечних розваг на залізниці.

За відповідний період 2018 року електричним струмом було травмовано 5 сторонніх осіб, з них 1 – смертельно, серед травмованих було 2 дітей віком до 16 років.

Загалом з початку 2019 року станом на 22 квітня внаслідок ураження електрострумом було травмовано 10 сторонніх громадян, з них 3 – смертельно, 6 дітей віком до 16 років травмовано не смертельно. За відповідний період 2018 року внаслідок ураження електричним струмом було травмовано 7 сторонніх громадян, з них 1 – смертельно. Також 2 дітей віком до 16 років було травмовано не смертельно.

Залізничники вкотре закликають громадян бути обачними на об’єктах залізничного транспорту та дотримуватися правил безпечної поведінки. Закликаємо дорослих якомога частіше пояснювати та нагадувати дітям про те, що перебувати поряд з контактною мережею – це небезпечно і може коштувати життя.

Укрзалізниця встановлює нові ставки плати за використання власних вагонів компанії. Вони опубліковані у сьогоднішньому номері газети «Урядовий кур’єр» і наберуть чинності через 30 днів з дати їх офіційного опублікування. Про це повідомив директор з економіки і фінансів АТ  «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

За його словами, для забезпечення відновлення основних засобів, що беруть участь у перевізному процесі протягом нормативного терміну експлуатації цього виду рухомого складу, періодично здійснюється перегляд ставок за користування вагонами. Такий перегляд здійснюється поквартально. «Цього разу Укрзалізниця не переглядала ставки впродовж останніх півроку, оскільки вартість вагонів та їх ремонтів за перші три місяці цього періоду не зазнавала значних змін, а прогнозний показник індексу цін промислових виробників  збігся з фактичним за 2018-й рік», — пояснив Андрій Рязанцев. Однак вже за 4 місяці 2019 року, наголосив він, вартість нового вагона збільшилася, зросла вартість ремонтних робіт та зазнав змін індекс цін промислових виробників. Тому виникла необхідність чергового перегляду вартості вагонної складової.

При цьому, зауважив Андрій Рязанцев, перегляд ставок плати за використання власних вагонів Укрзалізниці не обов’язково означає їх зростання. «Ми не підходимо до цього механізму як до способу збільшити вартість перевезення. За деякими типами вагонів розміри ставок збільшилися, але є деякі позиції, за якими вони залишилися незмінними, або навіть зменшилися, наприклад, за використання автомобілевозу та критого вагона», — зазначив Андрій Рязанцев.

Він також підкреслив, що сьогоднішня плата за використання власних вагонів Укрзалізниці, є меншою від вартості користування приватним вагоном. Яскравою демонстрацією цього є результати з продажу послуг перевезень у вагонах товариства на аукціонах ProZorro. Продажі. «Ми працюємо над таким механізмом трансформації ціни, сформованої на ProZorro, який дозволив би перенести її на вартість всього парку. Коли будемо готові, презентуємо цю модель ринку. Наша мета – перейти повністю на ринкове ціноутворення вартості перевезення у вагоні Укрзалізниці, яка регулюється лише попитом і пропозицією, без будь-яких інших чинників та інших складових. Це повністю позбавить простору для корупційних проявів у цьому сегменті діяльності Укрзалізниці», — зауважив Андрій Рязанцев.

З новими ставками плати за використання власних вагонів компанії можна ознайомитись у номері газети «Урядовий кур’єр» за  19 квітня 2019-го року.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту