Google AdSense

Новини » 10 Травня 2019

Кількість випадків травмування дітей електрострумом на об’єктах залізниці значно зростає під час канікул та подовжених вихідних. Так, лише під час Великодніх і травневих свят четверо підлітків отримали електротравми, вилізши на вагони. Укрзалізниця вкотре закликає батьків посилити контроль над дітьми та провести роз’яснювальну роботу.


Так, 26 квітня на станції Сахновщина, що на Харківщині, підлітки влаштували дебош на вокзалі та, втікаючи від наряду поліції, піднялися на дах вагона-зерновоза. Фінал пригод виявився фатальним. Двоє сімнадцятилітніх хлопців отримали ураження електричним струмом — одного травмовано смертельно, у другого 70 % опіків тіла.

Аналогічний випадок стався на станції Полтава-Київська 28 квітня, де на колії біля пішохідного мосту було знайдено травмованого стороннього чоловіка. Потерпілий 1998 року народження піднявся на дах вагона та був уражений електричним струмом. З опіками грудної клітини та переломом ноги травмованого доправили до полтавської міської лікарні.

Ще одна сумна подія сталася на станції Дарниця 30 квітня. Охоронець парку станції виявив стороннього з ознаками ураження електричним струмом. Потерпілий лежав між коліями біля вагона-зерновоза, поруч знаходилися двоє його друзів. Залізничники викликали працівників поліції та швидку медичну допомогу. Хлопця 2003 року народження доправили до опікового центру Києва з 50 % опіків тіла.

У 2019 році через нехтування правилами безпеки на залізниці отримали травми різного ступеню важкості 170 сторонніх осіб, у тому числі 110 — зі смертельним наслідком. За відповідний період 2018 року було травмовано 184 сторонні особи, з них 103 — смертельно. При цьому серед травмованих 8 дітей віком до 16 років. За відповідний період 2018 року було травмовано 10 дітей, з них 3 — загинули.

Внаслідок ураження електричним струмом у 2019 році травмовано 15 сторонніх громадян, з них 4 — смертельно. Серед травмованих 6 дітей віком до 16 років. За відповідний період 2018 року внаслідок ураження електричним струмом було травмовано 8 громадян, один з них загинув. Серед травмованих було 2 дітей віком до 16 років.

Нагадуємо, що порушення правил безпеки на залізничному транспорті може призвести до травмування або й загибелі. Пролазити під вагонами або підніматися на них суворо заборонено через небезпеку ураження електричним струмом високої напруги (27 000 V). На електрифікованих лініях заборонено підніматися на опори, а також торкатися до металевих проводів заземлення, які йдуть від опори до рейки; наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів. Не дозволяється також підходити ближче ніж на півметра до краю платформи після оголошення про прибуття поїзда до його повної зупинки.

Майже піврічний досвід аукціонів з продажу послуг з використання вагонів власності Укрзалізниці на «ProZorro. Продажі» визнано успішним, і вони будуть продовжені. Наразі йде робота над переведенням проекту з пілотного статусу на постійну основу. Про це заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Як і розраховували, ринок позитивно сприйняв цей ефективний і транспарентний механізм розподілу та визначення об’єктивної плати за користування нашим вагонним парком. Крім того, аукціони принесли Укрзалізниці додатковий фінансовий результат — близько 35,5 млн грн», — прокоментував керівник компанії.

За його словами, упродовж апробації цього механізму було, зокрема, проведено 1201 аукціон, на якому було виставлено 13 862 вагони. Успішно відбулося 803 аукціони на 9455 вагонів, що складає 68 % від загальної кількості оголошених та проведених аукціонів. Щодо видів рухомого складу, які виставлялися, то щодо піввагонів було оголошено та проведено 461 аукціон на 6350 вагонів, щодо зерновозів — 466 аукціонів на 5200 вагонів, решта — інший рухомий склад (цементовози, криті вагони та мінераловози).

Євген Кравцов повідомив, що майже 30,7 млн грн або понад 86 % одержано від надання зерновозів, решта — 4,79 млн грн — від надання під завантаження піввагонів. Відзначено, що за час першого етапу пілотного проекту активніше на аукціонах продавалися послуги використання зерновозів.

Участь в аукціонах, на яких виставлявся такий рухомий склад, брали 35 % компаній, що спеціалізуються на перевезеннях зернових. Це свідчення готовності ринку нарощувати попит на такий вид рухомого складу. Ситуація з продажем послуг з використання піввагонів дещо інша: лише 4 % компаній, що спеціалізуються на таких видах перевезень, долучилися до аукціонів. З цього приводу в Укрзалізниці заплановані зустрічі з користувачами різних видів рухомого складу для презентації особливостей наших аукціонів», — зазначив керівник компанії.

Щодо вартості користування вагонами, зауважив голова правління товариства, то спостерігається чітка залежність ціни від сезонних факторів та кількості вагонів, які виставлялися на аукціони. Наприклад, середньозважена ставка за користування піввагонами становила 1032 грн за вагон, якщо клієнт бере 50 вагонів, та 1182 грн за вагон, якщо йдеться про 5 вагонів. Щодо сезонних коливань, то вартість користування зерновозами змінювалася з 3901 грн за добу в січні до 1568 грн за добу в квітні, коли попит на перевезення зменшився.

Наразі Укрзалізниця працює над збільшенням кількості вагонів, право користування якими буде реалізовуватися через аукціони. «Пілотний проект продовжуємо, розробляємо графік аукціонів на найближчі місяці та готуємо документи для роботи на постійній основі», — повідомив Євген Кравцов.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту