Google AdSense

Новини » 13 Травня 2019

Історична подія у вагонобудуванні на базі потужностей Укрзалізниці: вперше компанія самостійно збудувала вагон для перевезення зерна та інших харчових сипких вантажів. Усі комплектуючі та матеріали — українського виробництва, окрім елементів гальмівного обладнання. Про це повідомив у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

Дослідний зразок моделі 19-6938 має більший об’єм за існуючі в Укрзалізниці зерновози — 120 м³, тоді як максимальний об’єм старих зерновозів — 94 м³. За словами керівника Укрзалізниці, зерновоз нового зразка розробила та виготовила філія АТ «Укрзалізниці» «Панютинський вагоноремонтний завод», і після випробувань 17 квітня 2019 року він отримав сертифікат відповідності вимогам технічних умов на його виготовлення. Конструкційна швидкість становить до 120 км/год. «Цей зерновоз нового зразка вже внесено у міжнародний класифікатор моделей вантажних вагонів та погоджено його використання у сполученні з країнами СНД та Балтії. Для Укрзалізниці це епохальна подія, адже ще ніколи компанія самостійно не будувала зерновози. І цього року ми спрямуємо фінансування для підготовки Панютинського заводу до серійного виробництва зерновозів цієї моделі», — розповів Євген Кравцов.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» подякував конструкторам та експертам за роботу з розробки та виготовлення нового зерновоза й підготовки всієї необхідної документації. З його слів, збільшений об’єм нового вагона для перевезення зерна та сипких харчових продуктів (120 м³) має особливу вигоду для клієнтів, які перевозять шрот і насіння соняшника, адже дає змогу зекономити на маневрових роботах, прибиранні вагона та ін.

Як зазначив Євген Кравцов, наразі зерновози з таким об’ємом в Україні серійно будують лише два підприємства і Укрзалізниця готується розширити можливості українського ринку вагонобудування. Для імпортозаміщення в Україні необхідно налагодити виробництво гальмівного обладнання, а саме повітророзподільників.

Укрзалізниця змінила підхід до оздоровлення в корпоративних закладах компанії. Якщо раніше працівники відпочивали в оздоровчих закладах лише своєї філії, то відтепер можна обрати будь-який оздоровчий заклад, який належить Укрзалізниці. Наразі до вибору доступно 13 закладів по всій території України.

 

Укрзалізниця запустила пілотний проект – сайт, на якому представлено 13 закладів соціальної сфери компанії: дитячі табори, санаторії та пансіонати. Зокрема, до вибору шість дитячих таборів: «Гайдарівець» (Черкаська обл.), «Дубки» (Вінницька обл.),  «Зорька» (Сумська обл.), «Сокіл» (Херсонська обл.), «Сонячний» (Харківська обл.), ім. Л. Шевцової (Одеська обл.); база відпочинку «Остер» (Чернігівська обл.), санаторії: ім. М. Гоголя (Полтавська обл.), «Медичний центр реабілітації залізничників» (Вінницька обл.), «Світязянка» (Львівська обл.); пансіонати: «Галичанка» (Херсонська обл.), «Запоріжжя» та «Прибій» (Херсонська обл.).

Відтепер кожен працівник Укрзалізниці може зайти на цей сайт, обрати місце для відпочинку для себе або дітей та подати заявку на отримання путівки за зниженими цінами. Причому якщо раніше залізничники могли отримати путівки в оздоровчі заклади, які належали регіональній філії, де вони працювали, то відтепер можна обрати будь-який заклад компанії. Також розробляється механізм, як організовано дістатися місць відпочинку.

Безперечним позитивом є вартість путівок для оздоровлення, адже більшу частину коштів, до 70 %, сплачує компанія. Наприклад, відпочинок дитини в дитячому центрі «Дубки» буде коштувати залізничникам трохи більше 1 тис. грн за 21 день. Аналогічна путівка в інших закладах коштує не менше 10 тис. грн.

 

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту