Google AdSense

Новини » 2 Травня 2019

Укрзалізниця фіксує рекордні перевезення залізничним експресом, що курсує між Києвом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Так, 22 квітня експресом було перевезено 2504 пасажирів. Загалом в середньому за добу експрес перевозить близько 2000 пасажирів.

 

Станом на 23 квітня Kyiv Boryspil Express зробив 7788  рейсів, а його обрали майже 270 тисяч пасажирів, причому популярність поїзда постійно зростає. Якщо в попередні місяці поїзд перевозив у середньому по 50 тис. пасажирів, то упродовж останнього місяця поїздом скористалися 70 тис. пасажирів. Як показує статистика, найчастіше пасажири обирають Kyiv Boryspil Express у п’ятницю та середу.

Наразі між Києвом та аеропортом «Бориспіль» працює 5 дизель-поїздів виробництва польської компанії PESА. Крім того, Укрзалізниця завершує модернізацію шостого, який незабаром вийде на маршрут. Також до кінця року планується придбання дизель-поїзда вітчизняного виробництва, який також буде задіяний у цьому сполученні.

Нагадаємо, експрес між Києвом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль» Укрзалізниця запустила 30 листопада 2018 року. Він функціонує в режимі 24/7 та щодоби здійснює 27 рейсів. Із графіком курсування поїзда можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

Квитки на експрес можна придбати в кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією на вокзалі в Києві. Для придбання квитка за готівковий розрахунок організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах. В аеропорту «Бориспіль» квитки можна придбати в касах та терміналах, що розташовані на вході до залізничної платформи. На станції Дарниця квитки можна придбати в касі № 2. Вартість квитка – 80 грн.

Укрзалізниця планує закупити послуги із сервісного обслуговування 30 магістральних вантажних тепловозів GE серії ТЕ33АС. Такою є світова практика, що дозволяє забезпечити максимально ефективне використання локомотивів протягом всього терміну їх служби. Про це розповів директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

Очікувана вартість закупівлі послуг зазначена у системі Prozorro складає  895,2 млн грн (з ПДВ). Період постачання послуг – до 31 грудня 2027 року, тобто 8 років.

Договір включатиме не лише обслуговування тепловозів, а й планові та позапланові ремонти та постачання запчастин для них.

За словами Антона Саболевського, вартість 1 км пробігу нового локомотива за сервісним обслуговуванням дешевша за самостійне обслуговування компанією  існуючих в Укрзалізниці серій тепловозів. Зокрема, для ТЕ33АС – це 0,61 долл. США, тоді як для  тепловозів 2ТЕ116 – це 1,1 долл. США. «Для Укрзалізниці важливо забезпечити надійність нової техніки та здійснити заплановані обсяги перевезень. Обслуговування локомотивів GE в рік обійдеться орієнтовно в 120 тис. долл. США, тоді як, приміром, обслуговування тепловозів Siemens у Литві – обходиться в  200 тис. долл. США на рік», – зауважив Антон Саболевський.

За його словами, за договором фінансового лізингу, Укрзалізниця має зобов’язання належно зберігати і експлуатувати локомотиви ТЕ33АС. «Найбільші гарантії надійності та якості обслуговування тепловозів GE, підтримки їх у технічно-справному стані, вчасного виконання ремонтів та постачання запчастин для цього може дати компанія, що спеціалізується на виконанні цих робіт, тому і проводимо закупівлю послуг. Це забезпечить можливість оперативно виконувати планові види обслуговування та у короткі терміни здійснювати  непланові ремонти, уникати простоїв тепловозів через їх несправність. Ми зможемо мінімізувати ризики невчасної закупівлі та поставки запасних частин і обладнання, а також їх не відповідної якості.  Також захистимо компанію від втрати гарантійних зобов’язань виробника тепловозів через невідповідні дії обслуговуючого персоналу товариства», — пояснив Антон Саболевський.

Крім того, він нагадав, що за аналогічним контрактом обслуговуються та успішно працюють швидкісні поїзди Hyundai Rotem. «Світовій досвід свідчить, що залізничні компанії, а також оператори тягового рухомого складу переходять на систему сервісного обслуговування рухомого складу власного виробництва, чим забезпечують максимальне ефективне використання локомотивів протягом всього терміну їх служби. Активними гравцями на цьому ринку є такі компанії-виробники локомотивів, як: «Bombardier Transportation», «Alstom Transport», «General Electric Transportation Systems», «Siemens Mobility» та інші», – резюмував він. 

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту