Google AdSense

Новини » 6 Травня 2019

Укрзалізниця передала на затвердження своєму акціонеру — Кабінету Міністрів України річний звіт товариства за 2018 рік (Інтегрований звіт товариства). Документ містить окрему фінансову звітність компанії разом з висновком незалежного фінансового аудитора ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги».

 

Це вже другий Інтегрований звіт, підготовлений компанією з метою інформування про діяльність акціонерного товариства широкого кола зацікавлених сторін, органів державної влади, інвесторів, партнерів, представників громадських організацій, населення, ЗМІ. У документі комплексно розкриваються питання сталого розвитку, фінансової та нефінансової діяльності товариства, ключові аспекти корпоративної соціальної відповідальності, які дають змогу комплексно оцінити загальну діяльність товариства у 2018 році. Інтегрований звіт підготовлений відповідно до вимог міжнародних стандартів фінансової звітності.

Голова наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер запросив усіх ознайомитися з документом, аби отримати чітке уявлення про процеси, що відбуваються в компанії, та відзначив її поступовий розвиток. «Протягом 2018 року завдяки постійним реформам і інвестиціям ми стали свідками поліпшення стану і якості послуг на головних об’єктах інфраструктури країни. На цьому тлі українська залізниця вийшла на новий етап розвитку, який сприятиме посиленню її конкурентоспроможності як в країні, так і на міжнародному рівні», — зазначив у своєму зверненні Шевкі Аджунер.

Зі свого боку голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов назвав цей звіт певною мірою історичним, адже у 2018 році компанія отримала новий статус акціонерного товариства. «Зі зміною типу акціонерного товариства Укрзалізниця зможе користуватися більш спрощеним підходом до регулювання. Така узгодженість збільшить довіру інвесторів та дозволить вибудувати чітке корпоративне управління компанією», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця стала драйвером запровадження нових ринкових механізмів. Компанія отримала можливість встановлювати ринкову вартість за користування своїми вагонами, — це дозволило залучити інвестиції та збільшити загальний робочий парк вагонів на понад 10 тисяч одиниць. Почав нарешті оновлюватися й тяговий рухомий склад — сучасними, надійними та економічними локомотивами General Electric.

Євген Кравцов також зазначив, що у 2018 році залізниця закінчила два надважливі інфраструктурні проекти — швидкий залізничний трансфер до головного аеропорту країни «Бориспіль» та відкриття двоколійного Бескидського тунелю, оновлення якого тривало понад 10 років.

У 2018 році, за словами голови правління товариства, також чимало змін відбулося в пасажирському секторі перевезень, зокрема, запровадження більше 11 нових маршрутів дозволило Укрзалізниці максимально оптимізувати логістику перевезень, а за рахунок акценту на міжнародному сполученні — удвічі збільшити пасажиропотік до ЄС.

Також 2018 рік став важливим етапом для внутрішньої трансформації компанії. «Доленосним для компанії стала реформа корпоративного управління, що розпочалася у 2018 році. Сформована та працює незалежна наглядова рада, проведено зміни до статуту Укрзалізниці, затверджено план реформи корпоративного управління. Компанія єдина має план середньострокових корпоративних змін компанії, які вже успішно впроваджуються в життя», — зазначив Євген Кравцов.

Звіт акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2018 рік має бути розглянутий та затверджений Кабінетом Міністрів України відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства» та Статуту акціонерного товариства «Українська залізниця».

ПрАТ «Укртранслізинг» спрямує 37 296 559 грн дивідендів АТ «Укрзалізниця» як частину чистого прибутку за результатами діяльності у 2018 році. Це найбільший обсяг, який це акціонерне товариство спрямує Укрзалізниці за останні 4 роки, а також рекордна сума чистого прибутку — 163,696 млн грн.

Укрзалізниці належить 47,6691% від загальної кількості акцій приватного акціонерного товариства «Лізингова компанія «Укртранслізинг», але через збиток за результатами діяльності цього товариства у 2017 році дивіденди не виплачувалися. За результатами 2016 року АТ «Укрзалізниця» отримало від ПрАТ «Укртранслізинг» 638 671 грн дивідендів, а за результатами 2015-го товариство сплатило 6 196 745 грн дивідендів Фонду державного майна України.

«Укрзалізниця підвищує ефективність управління фінансовими інструментами. Про це свідчить і збільшення розміру дивідендів. Нарощенню чистого прибутку Укртранслізингу великою мірою сприяла дерегуляція плати за користування вагонами Укрзалізниці, оскільки спеціалізацією товариства є лізинг залізничної техніки. Дерегуляція вирівняла тарифну криву, вплинула на ринок в цілому і дозволила повернулися Укртранслізингу від збитку до прибутку. Це яскраве свідчення того, як зміна підходів у залізничній галузі за сприятливої державної політики дає відчутний результат і вагомий економічний ефект», — зауважив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту