Google AdSense

Новини » 7 Травня 2019

Станом на 1 квітня 2019 року Укрзалізниця перевезла 28,6 млн тонн зернових вантажів, що на 2 млн тонн більше, ніж за аналогічний період минулого року. В Укрзалізниці наголошують: таке зростання обсягів перевезення зернових у маркетинговому році 2018/2019 відбулося попри відсутність індексації тарифів на залізничні вантажні перевезення у відповідний період. Про це повідомив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

 

За його словами, насправді залежність індексації тарифів і обсягів перевезень, про яку нині говорять зерновики, є умовною і навпаки, має зворотній бік. Адже статистичні дані свідчать, що в роки, коли індексація тарифів здійснювалась, обсяги перевезень зернових зростали на 11-14 %. А у 2018 році, коли індексація була відсутня, обсяг перевезень зернових зменшився на 8 %. «Ці показники дозволяють розвіяти міф про те, що індексація тарифів на вантажні перевезення обов’язково тягне за собою падіння вантажообігу на залізниці», — наголосив Андрій Рязанцев.

Він також зауважив, що впродовж останніх десяти років відбулося суттєве зростання відсотку перевезення вантажів залізничним транспортом до виробництва зерна, зокрема, у 2008 році такий відсоток складав 29 %, тоді як у 2018 році — 54 %. «З 2008 по 2018 рік Укрзалізниця збільшила обсяги перевезення зерна та продуктів перемолу в 2,1 разу – з 15,5 до 32,9 млн тонн. При цьому виробництво сільськогосподарських культур — зернових та зернобобових — за аналогічний період зросло з 53,3 млн тонн у 2008 році до 61 млн тонн у 2018 році, тобто на 14,4 %», — зазначив Андрій Рязанцев.

Проїзд у поїзді Кошице – Мукачево коштуватиме близько 7,5 євро. У перший рейс поїзд євроколією відправиться 9 червня 2019 року. Розклад руху буде оголошено додатково, наразі йде його узгодження.

З Мукачево до Словаччини можна буде доїхати рейковим автобусом по євроколії за 4 години. Поїзд курсуватиме за маршрутом Кошице – Чієрна над Тисою – Чоп – Мукачево. Нагадаємо, що 2 квітня цього року було здійснено успішну тестову поїздку за цим маршрутом.

Спільне рішення про запровадження нового залізничного пасажирського сполучення Мукачево – Кошице було прийняте у лютому цього року в Києві під час зустрічі менеджменту залізничних компаній України та Словаччини. Під час переговорів було вирішено, що перевезення будуть здійснюватися рухомим складом словацької сторони, оскільки Укрзалізниця не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту