Google AdSense

Новини » Липень 2019

Упродовж минулої ночі в Кривому Розі стався буревій, внаслідок чого без світла залишилося практично все місто. Постраждала і залізниця: на деяких станціях тимчасово була відсутня напруга в контактній мережі. Через знеструмлення окремих ділянок пасажирські поїзди курсували електрифікованими дільницями за допомогою теплотяги. Загалом через негоду в дорозі затрималися близько 10 поїздів — про це повідомив на своїй сторінці у Facebook голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Всю ніч залізничники боролись з наслідками негоди. Бо стихія не вгамувалась, слідом розлютилась і в Дніпрі. На Криворізькій і Дніпровській дирекції рух вже максимально відновили. Зараз зі збоями у графіку курсують два поїзди: № 75 «Кривий Ріг — Київ» та № 6501 «П'ятихатки — Кривий Ріг», — написав Євген Кравцов.

Як пише керівник компанії, станом на 06:00 3 липня без напруги залишилося лише кілька станцій. За попередніми прогнозами, за кілька годин буде повністю відновлено електроживлення та робота станцій.

«Прошу пасажирів з розумінням поставитись до ситуації. Докладаємо максимальних зусиль для відновлення стабільної роботи. Бережіть себе», — написав Євген Кравцов.

З початку 2019 року Укрзалізниця капітально-відновлювальним ремонтом модернізувала 18 пасажирських вагонів. Ці вагони вже працюють на маршрутах у складі фірмових поїздів першого класу. Загалом цьогоріч таким ремонтом компанія планує відновити понад 50 вагонів. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника компанії, серед оновлених вагонів 4 плацкартні, 3 СВ, решта — купейні. «Після капітально-відновлювального ремонту ми отримуємо фактично новий вагон. Минулого року в такий спосіб оновили 118 вагонів, вони добре себе зарекомендували в експлуатації. Вартість модернізації одного вагона — 12-13 млн грн. Це вдвічі дешевше за придбання нового й дозволяє продовжити експлуатацію рухомого складу на половину його життєвого циклу, а саме на 14 років. До того ж таким чином компанія реалізує програму імпортозаміщення, оскільки майже всі комплектуючі — вітчизняних виробників», — розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Під час КВР вагон зазнає кардинального оновлення: змінюється інтер’єр салону вагона, на нові замінюються вікна, полички, обладнання вагона. На вікнах тепер ролетні системи з вогнетривкої тканини, які захищають салон від потрапляння прямих сонячних променів. У купе встановлено по чотири розетки — для кожного пасажира окремо. Також встановлюються системи кондиціювання повітря та вакуумних туалетних комплексів.

Нагадаємо, що з вагонів після КВР цього року сформований і з березня курсує поїзд №9/10 Маріуполь — Київ. Із модернізованих цьогоріч вагонів формуватимуться нові поїзди та поповнюватиметься кількість вагонів існуючих.

Наразі в пасажирських перевезеннях задіяно 2864 вагони, їх середній вік становить 32 роки при нормативному 28 років.

Укрзалізниця вперше після шестирічної перерви залучає фінансування з міжнародного ринку капіталу через випуск єврооблігацій на 500 млн доларів США з кінцевим терміном погашення до 2024 року з дохідністю 8,25% річних. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами Євгена Кравцова, Укрзалізниці вдалося залучити кошти на довгостроковий термін, до 2024 року, без жодних державних гарантій та застав. За результатами прайсингу ставка дохідності за єврооблігаціями склала 8,25% річних. Це більш ніж на 1,5% нижче за поточний купон випуску, який відбувся у 2013 році. Рекордні за багатьма показниками результати 2018 року, сприятливі ринкові умови та ефективні реформи дозволили успішно вийти на міжнародні ринки капіталу. Разом із цим завдяки успішному розміщенню платіжне навантаження на Укрзалізницю найближчими роками буде зменшено. Це дозволить компанії успішно розвиватись.

Керівник Укрзалізниці також повідомив, що road show топ-менеджменту компанії, яке передувало випуску цінних паперів, тривало впродовж чотирьох днів. За результатами проведених в рамках road show зустрічей та переговорів більш ніж 175 інвесторів з Великої Британії, континентальної Європи, США та Азії висловили свою зацікавленість і надали пропозиції щодо придбання цінних паперів. Попит на придбання єврооблігацій у 5 разів перевищив пропозицію компанії та сягнув 2,5 млрд доларів.

«Учасники міжнародного фінансового ринку детально аналізують показники діяльності потенційного позичальника та його середовища, без популізму та лише на реальних цифрах, і такий інтерес кваліфікованих інвесторів — це якраз яскравий показник впевненості у надійності та стабільності Укрзалізниці у довгостроковій перспективі», — наголосив Євген Кравцов.

За його словами, купон за бондами є найнижчим з 2011 року серед квазі-суверенних позичальників з України. Це відкриває дорогу іншим державним компаніям до міжнародних фінансових ринків.

Нагадаємо, що дебютний випуск єврооблігацій на $500 млн Укрзалізниця розмістила в травні 2013 року. Єврооблігації Укрзалізниці разом із цінними паперами Ощадбанку й Укрексімбанку були включені в периметр реструктуризації зовнішнього суверенного та гарантованого державою боргу, ініційованої Мінфіном України після затвердження МВФ нової чотирирічної програми розширеного фінансування EFF для України на $17,5 млрд. Графік погашення основної суми позики припадає на 2019-2021 роки: 60% мають бути оплачені у 2019 році, 20% — у 2020 році та 20% — у 2021 році.

На залізничному вокзалі в Перемишлі зустріли мільйонного пасажира поїздів Інтерсіті+ Київ – Перемишль. В урочистостях взяли участь міністр інфраструктури Польщі Анджей Адамчик, директор департаменту організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан, голова правління АТ «ПКП Інтерсіті» Марек Хранюк та представники польського сейму.

За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, швидкісному маршруту до Польщі вже кілька років і компанія подбала, щоб був належний сервіс, зручний графік та доступна вартість квитків. «Третина пасажирів цього поїзда – іноземці, які їдуть подорожувати Україною. Країна неймовірна, її варто бачити. На кордоні, на автомобільних пунктах пропуску, пасажири в середньому витрачають на годину більше в черзі. Так чином, залізниця зекономила більше 1000000 годин для наших пасажирів. Є багато варіантів, як провести вільний час, але не у чергах на кордоні. 1 млн пасажирів могли б в середньому перевезти півмільйона автівок чи 20 тисяч автобусів. Так що це наш чималий вклад у розвиток екологічних сполучень», – зазначив на своїй сторінці у Facebook Євген Кравцов.

Він також додав, що наразі 21 поїзд їде в напрямку ЄС, у найближчих планах – зручні варіанти до Берліна та Праги. Нагадаємо, що зараз між Україною та Польщею щоденно курсують дві пари швидкісних поїздів: №705/706 та №715/716 Київ – Перемишль. Квитки на ці поїзди можна придбати онлайн на сайті Укрзалізниці booking.uz.gov.ua

З  8 липня пасажири можуть купувати квитки на поїзди за 60 діб до дати їх відправлення. Ця послуга доступна для низки популярних поїздів внутрішнього та міжнародного сполучення й безпересадкові вагони. Таким чином, пасажири можуть заздалегідь спланувати свою подорож та купити квитки на дати відправлення, починаючи з 5 вересня 2019 року.

 

Продаж проїзних документів з 8 липня, за 60 діб до відправлення поїзда, вже доступний для всіх поїздів категорії «Нічний експрес» (крім поїздів № 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка, № 10/9 Київ — Маріуполь, № 20/19 Київ – Лисичанськ) та поїздів міжнародного сполучення з країнами Заходу формування АТ «Укрзалізниця».  

Послуга доступна на поїзди:

№ 4/3 Запоріжжя — Ужгород;

№ 7/8 Київ — Івано-Франківськ;

№ 7/8 Харків — Одеса;

№ 12/11 Київ — Новоолексіївка;

№ 12/11 Львів — Одеса;

№ 15/16 Харків — Рахів;

№ 17/18 Харків — Ужгород;

№ 29/30 Київ — Ужгород;

№ 26/36-25/35 Одеса — Львів, Рахів, Пшемисль;

№ 38/37 Київ — Запоріжжя;

№ 51/52 Львів — Вроцлав;

№ 63/64 Харків — Київ;

№ 67/68 Київ — Варшава;

№ 79/80 Дніпро — Київ;

№ 81/82 Київ — Ужгород;

№ 89/90 Львів — Пшемисль;

№ 92/91 Львів — Київ;

№ 106/105 Одеса — Київ;

№ 117/118 Київ — Чернівці;

№ 738/737 Київ — Запоріжжя;

№ 749/750 Івано-Франківськ — Київ.

Продаж квитків за 60 днів поширюється і на міжнародні безпересадкові вагони:

№ 25/382 РІЦ Київ — Кошице, що курсує у складах поїздів 81/8861-8862/108/30;

№ 21/431, 22/432 Київ — Відень, які курсують у складах поїздів 749/145/32519/629/140-147/628/32510/146/750;

№ 24/350 Київ — Вроцлав, який курсує у складах поїздів 749/51-52/750;

№ 24/470 Київ — Бухарест, що курсує у складах поїздів 117/959/381-380/960/118.

Попередній продаж проїзних документів на всі інші поїзди внутрішнього сполучення поки що відкриватиметься, як і раніше, за 45 діб до дати відправлення, швидкісні поїзди Інтерсіті+ та Інтерсіті — за 30 діб до відправлення поїзда.

Однак попередній продаж квитків на поїзди, що курсують у напрямку Донецької та Луганської областей, теж здійснюється за 30 діб до відправлення поїзда:

№ 1/2 Івано-Франківськ — Костянтинівка (через день);

№ 10/9 Маріуполь — Київ (через день);

№ 20/19 Київ — Лисичанськ (по датах);

№ 45/46 Ужгород — Лисичанськ (щоденно);

№ 70/69 Маріуполь — Львів (щоденно);

№ 84/83 Маріуполь — Київ (щоденно);

№ 92/91 Одеса — Костянтинівка (щоденно);

№ 96/95 Маріуполь — Харків/Бахмут (щоденно);

№ 104/103 Жмеринка, Київ — Маріуполь (по датах);

№ 116/136-135/115 Київ — Бердянськ, Покровськ (щоденно);

№ 124/123 Київ — Костянтинівка (щоденно);

№ 126/125 Київ — Костянтинівка (щоденно);

№ 138/137 Хмельницький — Лисичанськ (щоденно);

№ 140/139 Дніпро — Лисичанськ (щоденно);

№ 142/141 Львів — Бахмут (щоденно);

№ 142/141 Одеса — Маріуполь (через день);

№ 205/206 Покровськ — Харків (за вказівкою);

№ 215/216 Покровськ — Новоолексіївка (за вказівкою).

Сторінка 10 з 10«««678910
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту