Google AdSense

Новини » Липень 2019

Укрзалізниця у поточному році практично не зменшуватиме обсяги ремонтів залізничної колії. Наразі лише відкореговано плани реконструкції та посиленого капремонту на декілька десятків кілометрів. Цього обсягу модернізації колії буде достатньо для забезпечення безпеки руху та стабільної роботи залізниці.

Корегування планів дозволить Укрзалізниці не закуповувати анкери для рейкових скріплень КПП-5 за завищеними на 20цінами. «На початку року, коли проводилися електронні торги, спостерігалося 4% зниження ціни на метал, із якого виготовляється анкер, що використовується для рейкового пружного скріплення КПП-5. У той час, як виробник збільшив вартість своєї продукції, разом з чим зростає і вартість шпал, адже на виготовлення однієї залізобетонної шпали використовуються чотири анкери», - зазначають фахівці колійного господарства АТ «Укрзалізниця».

Крім того, елементи скріплення типу КБ виготовляє низка вітчизних виробників, тож при їх закупівлі буде збережена конкуренція, а не буде залежності від монополіста. Тоді як скріплення КПП-5 та анкери для них виготовляє лише ТОВ НВП «Корпорація КРТ».

Наразі в Укрзалізниці в наявності скріплення іншого типу – КБ, які будуть використані для виготовлення шпал на заводах компанії і не потребують анкерів.  Крім того, компанія планує закупити додаткову партію цього типу скріплень. Тож робота з реконструкції та посиленого ремонту колій не припиняється.

Так, навіть після корегування, компанія планує цьогоріч реконструювати понад 200 км колій та виконати посилений капітальний ремонт близько 70 км. Різниця між попередніми планами лише у десятках кілометрів. Тому розповсюджена у ЗМІ інформація, ніби Укрзалізниця не спроможна виконати колійні роботи, необ’єктивна. Для порівняння, у 2015 році через відсутність матеріалів для верхньої будови колії було реконструйовано лише близько 50 кілометрів.

В Укрзалізниці зауважують, що тип скріплення, який наразі використовується для ремонту колій, жодним чином не впливає і на вартість самої проектно-кошторисної документації. Проектну документацію на виконання робіт з реконструкції та капітального ремонтів колії готують спеціалісти філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту», що входить до складу АТ «Укрзалізниця». Тому її вартість не буде суттєвою.

Укрзалізниця надасть всю необхідну інформацію та сприятиме слідчим для найскорішого встановлення обставин смерті 11-річного хлопця, тіло якого виявив залізничний технік поблизу колій у селі Волоське Деражнянського району.

Як повідомляє сектор комунікації поліції Хмельницької області, правоохоронці вже встановили особу загиблого. Ним виявився 11-річний киянин, який цієї ночі поїздом Рахів — Київ повертався додому з відпочинку разом з групою дітей.

Поїзна та локомотивна бригада поїзда готові співпрацювати з правоохоронними органами та надати всі необхідні свідчення.

Наші співчуття рідним та близьким хлопчика. Сподіваємося на швидкі та об’єктивні результати розслідування.

До команди менеджерів Укрзалізниці долучається фахівець із багаторічним досвідом роботи в провідних телекомунікаційних та авіаційних компаніях України та світу. Сергія Довгаленка призначено директором з питань закупівель АТ «Укрзалізниця».

 

«Мені потрібні вчасні і прозорі закупівлі за принципом найбільш економічно вигідної пропозиції для компанії. Зараз ми ставимо мету посилити в компанії процеси, що пов’язані із закупівлями, їх плануванням, контролем та обліком. Тому цю позицію зайняв менеджер з великим досвідом роботи в зазначеній сфері», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

З 2009 року Сергій Довгаленко займав керівні посади, зокрема, директора із закупівель у телекомунікаційних компаніях — Telecommunications Company, Bakcell (Азербайджан) та в авіакомпанії — Etihad Airways (Абу Дабі, ОАЕ). Під його керівництвом запроваджувалися SAP-процеси замовлень та управління матеріалами.

«Наразі Укрзалізниця ще в процесі трансформації у вертикально-інтегрований холдинг. Приємно долучитися до команди реформаторів, разом змінювати й налаштовувати в ній процеси, покращувати її репутацію та забезпечувати умови для ефективної роботи», — зазначив Сергій Довгаленко.

Крім того, новопризначений менеджер працював в Українському представництві LM Ericsson International AB та ДП «Reichle & De-Massari Україна». У 2002 році як директор із закупівель та логістики він долучився до ТОВ «Голден Телеком». Під його керівництвом було побудовано систему закупівель, запроваджено тендерні процедури та підпорядковано закупівлі в регіональних дирекціях, запроваджено проект розвитку нової мобільної мережі.

З 2007 по 2009 роки працював на посаді директора із закупівель та логістики ВАТ «Фарлеп-Інвест» (телекомунікаційна група Vega). За цей період було побудовано систему закупівель та контролю основних коштів холдингу в складі 23 компаній, підпорядковано закупівлі та склади в регіонах та запроваджено SAP процеси замовлень та управління матеріалами.

Прийміть найщиріші побажання міцного здоров'я, особистого щастя, невичерпної енергії і наснаги у всіх ваших добрих справах. Хай у вашому домі завжди панують мир і злагода, у серці – доброта, а у справах – мудрість та виваженість. Нехай доля і надалі буде прихильною до вас, даруючи радість життя, незрадливу удачу, вірних і надійних друзів!

Укрзалізниці вдалося з початку 2019 року зекономити енергоресурсів більш ніж на 6 млн доларів США, або 165 млн грн. Це досягнуто завдяки впровадженню заходів з «Програми енерго-, ресурсозбереження на залізничному транспорті на 2019—2020 рр.» та закупівлі сучасного рухомого складу.

 

Компанії вдалося заощадити всі види енергоресурсів, що дало змогу зменшити кількість коштів на їх придбання. Зокрема, витрати електроенергії скорочено майже на 30 млн кВт⋅год, дизельного пального — приблизно на 4 тис. тонн, природного газу — на понад 400 тис. м3. Так, лише завдяки придбанню та введенню в експлуатацію локомотивів GE (ТЕ33АС) за 5 місяців зекономлено 1,97 тис. тонн дизельного пального, що зменшило витрати на придбання палива майже на 58 млн грн. Завдяки скасуванню енергоємних обмежень швидкості руху поїздів зекономлено дизельного пального 108 тонн майже на 3 млн грн та 3574 тис. кВт*год електроенергії майже на 7,2 млн грн.

Економії енергоресурсів сприяла і робота тягових енергетичних вагонів-лабораторій, які здійснили 243 дослідні поїздки. За їх результатами виявлені резерви заощадження в тязі поїздів та надані рекомендації щодо реалізації в експлуатаційній роботі. Крім того, за результатами дослідних поїздок розроблено енергооптимальні режимні карти водіння поїздів, у локомотивних депо через скореговані норми питомих витрат дизельного пального та електроенергії.

Також від переведення системи опалення підприємств АТ «Укрзалізниця» на черговий режим у неробочий час, святкові та вихідні дні зекономлено близько 270 тис. м3 природного газу на суму 2,34 млн грн та за рахунок посилення контролю за використанням природного газу зекономлено 66 тис.мна суму 784,9 тис. грн.

Заходи для реалізації «Програми енерго-, ресурсозбереження на залізничному транспорті на 2019—2020 рр.» впроваджуються в усі напрямки діяльності залізничного транспорту для зниження рівня енергоємності, зменшення обсягів використання паливно-енергетичних та інших виробничих ресурсів, підвищення рівня безпеки праці та культури виробництва, зменшення обсягів шкідливих викидів у довкілля, навантаження на навколишнє природне середовище та реалізації Національного плану дій з енергоефективності.

Сторінка 2 з 10«««123456»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту