Google AdSense

Новини » Липень 2019

Укрзалізниця капітально ремонтує з подовженням терміну служби електрички та модернізує вузли й обладнання. З початку 2019 року цим видом ремонту оновлено 14 секцій, з яких сформовано 3 електропоїзди. Загалом цьогоріч планується здійснити КРП 39 секцій — 8 складів електропоїздів.

 

Оновлені електрички сполучають столицю з містами-супутниками та навколишніми селами: Білою Церквою, Фастовом, Ротком, Мотовилівкою, Шепетівкою, Житомиром та курсують у сполученні Бахмут — Лиман. Усі роботи з модернізації електропоїздів здійснено на власних потужностях — на Київському електровагоноремонтному заводі.

Модернізація одного електропоїзда обходиться в понад 64 млн грн з НДС, а придбання нового коштує майже в 10 разів більше. Такий вид ремонту (КРП — капітальний ремонт із подовженням терміну служби) дозволяє продовжити експлуатацію приміських електропоїздів на 22 роки. Через критично високий рівень зношеності галузь потребує щорічної заміни принаймні 20 складів електропоїздів та 15 складів дизель-поїздів. Укрзалізниці для оновлення приміського рухомого складу необхідна державна підтримка – виділення бюджетних коштів на придбання приміського рухомого складу або передача його на баланс місцевих органів влади, оскільки вони є замовниками послуги.

Збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні за 2018 рік склали 6,3 млрд грн, а за 5 місяців 2019 року — 2,7 млрд грн.

У ході модернізації електропоїздів суттєво оновлено їх салон, відремонтовано системи вентиляції та обігріву, туалетне обладнання, комплекти вікон, двері у вагонах, встановлена сучасна звукова та візуальна системи оповіщення пасажирів. Для підвищення рівня комфорту пасажирів в електропоїздах замінено низку вузлів і агрегатів, світлосигнальне обладнання та інше.

Також модернізовано систему освітлення салонів вагонів електропоїзда: облаштована «світлова лінія» зі світильниками на базі світлодіодів, встановлені електронні маршрутні вказівники на лобових частинах головних вагонів, електронна нумерація вагонів. Залізничники сподіваються, що пасажири ставитимуться до рухомого складу відповідно — дбайливо та охайно, що дозволить зберегти комфорт перевезень.

Укрзалізниця щороку в приміському сполученні перевозить понад 100 млн пасажирів. Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця закликає народних депутатів внести зміни до Закону України «Про Державний бюджет» і виділити вже цього року перевізнику 7,1 млрд грн на оновлення приміського рухомого складу. За отримані кошти компанія могла б придбати понад 15 нових 10-вагонних електричок. Наразі Укрзалізниця як ніколи потребує підтримки держави, приміський залізничний парк уже на піку зношеності: дизель-поїзди — на 97,2%, електропоїзди — на 87,5%, обладнання загорається просто на ходу.

Жарт вдалий, якщо смішно всім. Але зовсім не смішно було вчора, 23 липня, машиністу поїзда «Інтерсіті+» №731 Запоріжжя — Київ, коли йому довелося застосувати екстрене гальмування о 19:12 поблизу станції Користівка, намагаючись попередити наїзд на сторонній предмет на колії.

 

На колії лежала велика плюшева іграшка, яку машиніст сприйняв як дитину, тому й застосував екстрене гальмування.

Через цей випадок поїзд було затримано на 4 хвилини, поінформовано чергового міського відділу поліції міста Олександрія.

Залізничники нагадують, що вони — теж люди, а залізниця — це зона підвищеної небезпеки, а не місце для ігор і жартів.

Укрзалізниця додатково закупить 10 нових пасажирських вагонів, з яких буде сформовано поїзд до Маріуполя. Рішення про внесення змін до фінплану компанії, якими передбачено фінансування закупівлі, на сьогоднішньому засіданні схвалив Уряд.

 

Нові вагони — два СВ та 8 купе — буде поставлено вже найближчим часом. Завдяки цьому рухомому складу поїзд № 9/10 курсуватиме щоденно. Наразі він курсує через день. Загалом до Маріуполя курсує 7 пасажирських поїздів далекого сполучення: № 104, 84 та 10 Київ — Маріуполь, № 96 Бахмут — Маріуполь, № 142 Маріуполь — Одеса та № 95 Харків — Маріуполь, № 70 Львів — Маріуполь.

АТ «Укрзалізниця» запропонувало бізнесу послуги з будівництва та ремонту вантажних вагонів на зустрічі з найбільшими власниками приватних парків вагонів. Наразі заводи компанії можуть будувати різні види піввагонів, фітингові платформи та незабаром для замовлення будуть доступні зерновози. Також Укрзалізниця може проводити ремонти будь-якої складності. Про це розповів під час зустрічі з представниками компаній приватних залізничних операторів директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

 

«Лібералізація ринку залізничних перевезень, яку спостерігаємо, призвела до збільшення кількості парку приватних вантажних вагонів. Так, лише за 2017-2019 роки робочий парк вагонів приватних власників зріс з 55,5 до 78,3 тисяч або на 41%. При цьому робочий парк УЗ зменшився з 61,5 до 57,7 тисяч одиниць рухомого складу або на 6%. Тому Укрзалізниця починає переорієнтовуватися на обслуговування приватних операторів. Ми пропонуємо використовувати наші підприємства для ремонту та обслуговування вагонів. Готові їх обслуговувати поточними та плановими ремонтами, адже маємо великий потенціал та досвід. Загалом цьогоріч Укрзалізниця має намір збільшити частку зовнішніх замовлень із 40 до 46% від загальних обсягів ремонтів у порівнянні з 2018 роком. Слід зазначити, що якість парку приватних власників значно знизилась. За оперативними даними кількість ремонтів з відчепленням у 2018 році становила 115 тис. ремонтів, а вже за перше півріччя 2019 року цей показник становив 120,3 тис. ремонтів. Кожен ремонт з відчепленням затримує подальший рух потяга від 7 до 25 годин. Звідси маємо і сповільнення руху, і зниження показників обігу тощо. Регулярний та якісний догляд і ремонт вагонів приватного парку — запорука стабільності бізнесу вантажовідправників та Укрзалізниці», — повідомив Андрій Рязанцев.

Зважаючи на потребу вітчизняної економіки в оновленні парку вантажних вагонів, Укрзалізниця готова виробляти вантажні вагони не лише для себе, а й для ринку приватних операторів. За останні два роки заводи Укрзалізниці виробили близько 5 тис. вагонів або 30% усіх нових вагонів в Україні.

«Ми готові виробляти нові вагони як із власних матеріалів, так і з матеріалів замовника, якщо таке бажання буде у клієнта. Також пропонуємо фінансовим компаніям та банкам розробити кредитні та лізингові продукти для придбання вироблених вагонів», — зазначив Андрій Рязанцев.

Під час зустрічі кожен з трьох вагоноремонтних заводів Укрзалізниці презентував клієнтам свої можливості. Представники Укрзалізниці запевнили партнерів у застосуванні на цьому напрямку бізнесу компанії максимальної клієнтоорієнтованості та гнучкості в ціноутворенні. Компанією створений загальний каталог усієї продукції, робіт, послуг, що може вироблятися цими заводами, починаючи від запчастин та закінчуючи новими вагонами.

З каталогом  можна ознайомитися тут.

Укрзалізниця ініціювала створення робочої групи, яка розгляне питання передачі міських електричок назад, залізничникам. Це дозволить реалізувати проект Kyiv Citу Express, у першу чергу оптимізувати використання рухомого складу та запобігати таким ситуаціям, коли поїзди взагалі не виходять на маршрут. Про це розповів директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький в інтерв’ю ЦТС.

 

Коментуючи ситуацію, що склалася з міськими електричками в Києві, Роман Веприцький повідомив: «Ці поїзди їздять по нашій інфраструктурі, обслуговуються в наших депо… Ми попередньо домовилися про створення робочої групи, щоб розглянути питання передачі електричок назад в УЗ, звичайно, з компенсацією».

Проект Kyiv Citу Express планується реалізувати до 2021 року, і на нього загалом потрібно 4 млрд грн. «Ми вивчаємо три варіанти фінансування: перший — власними силами (і ми на нього розраховуємо), другий — органи місцевої влади та Кабінет Міністрів, третій — приватні інвестиції з нашим партнерством. Зараз розглядаємо варіанти», — прокоментував Роман Веприцький. Він також підкреслив, що загалом потрібно відремонтувати близько 35 поїздів, а по мірі набуття прибутковості проекту — купувати новий рухомий склад.

«Щоб цей проект був ефективним, треба купити 10 одиниць рухомого складу місткістю до 1000 осіб. Ми зараз ведемо перемовини з різними виробниками рухомого складу, у тому числі з Pesa, Stadler і КВСЗ».

Проект Kyiv Citу Express передбачає інтервал між електричками в пікові години 10-15 хвилин і охопить 47 станцій.

Боротися з безквитковими пасажирами планується за допомогою турнікетів, огороджених зон очікування, а також підвищених штрафів.

Нагадаємо, 22 липня вранці в Києві було скасовано шість рейсів міської електрички. Зараз цей вид транспорту на балансі Київпастрансу.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця запропонувала повернути передані на баланс Київпастранс» 10 електропоїздів та виділити на їх відновлення 500 млн грн, 50 млн грн на кожний.

З повною версіє інтерв’ю можна ознайомитися тут.

Сторінка 3 з 10«««1234567»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту