Google AdSense

Новини » Липень 2019

Укрзалізниця включила VIP-вагон до складу поїзда № 29/30 Київ  Ужгород. Він курсуватиме під № 0.

 

У рейс із Києва в складі поїзда він вирушатиме 20, 22, 26 липня та з 2 серпня через день по парних числах. З Ужгорода — 21, 23, 27 липня та з серпня через день по непарних числах.

Кожне з шести двомісних купе оснащене двоспальним ліжком, яке за бажання можна трансформувати в диван для сидіння, є відкидна верхня поличка, столик-трансформер, шафа для одягу, сейф, телевізор та індивідуальна система кондиціонування.

Крім того, у кожному купе є власний санвузол з рукомийником, біотуалетом та душем.

В одному такому купе можуть одночасно подорожувати двоє пасажирів, але в будь-якому разі викуповується одразу ціле купе.

Залізничним експресом, що сполучає Київ з Міжнародним аеропортом «Бориспіль», уже скористалося 500 тисяч пасажирів. Динаміка популярності експресу суттєво збільшилася в сезон літніх відпусток.

 

Так, якщо в грудні минулого року — на старті проекту — експрес перевозив близько 1600 пасажирів за добу, то в липні ця цифра сягнула 3100. У планах Укрзалізниці — подальший розвиток експресу, зокрема, відкриття зупинки на станції Видубичі та збільшення рухомого складу на маршруті.

Нагадаємо, Kyiv Boryspil Express почав курсувати 30 листопада 2018 року. Він з’єднує станцію Київ-Пасажирський з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Експреси роблять проміжну зупинку на станції Дарниця.

З 10 травня 2019 року на зазначеному маршруті Укрзалізниця розпочала здійснювати регулярні перевезення пасажирів здвоєними тандем-поїздами. Наразі в години пік уже курсує шість здвоєних поїздів: №830 Київ (11:02) — Бориспіль (11:41), №829 Бориспіль (11:44) — Київ (12:26), №834 Київ (13:00) — Бориспіль (13:38), №833 Бориспіль (13:58) — Київ (14:38); №842 Київ (17:00) — Бориспіль (17:38) та №841 Бориспіль (17:41) — Київ (18:20).

З розкладом руху Kyiv Boryspil Express можна ознайомитися тут.

Укрзалізниця закликала Крюківський вагонобудівний завод вжити заходів щодо поліпшення ситуації з виконання ремонту електропоїздів, а також терміново усунути зазначені конструктивні недоліки. Неоперативність і неякісне технічне обслуговування з боку КВБЗ призводять до видачі в рейс поїздів із зауваженнями та — цілком логічно — до дискомфорту під час подорожі пасажирів Укрзалізниці.

 

Зокрема, з 18 червня 2019 року Укрзалізниця експлуатує на маршрутах поїздів №711/712 електропоїзд ЕКр-1 №002 побудови ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». За перші чотири доби його експлуатації через неможливість реалізувати максимальні тягові характеристики електропоїзда ЕКр-1 зафіксовано 8 випадків затримки — загальний час запізнення 119 хвилин. А електропоїзди HRCS2 експлуатуються на цьому напрямку без зауважень.

Щодо якості виконання ремонту: Укрзалізниця уклала угоду на ремонт електропоїзда ЕКр-1 №001 на суму 16,8 млн грн, і після експлуатаційних випробувань 11.06.2019 було виявлено 35 зауважень. З них лише 9 було усунуто одразу, а усунути ще 26 КВБЗ зобов’язалось у термін до двох місяців. До того ж під час експлуатації після виконання ремонту виявлено ще 14 зауважень. Одне з них у сукупності з неоперативністю КВБЗ щодо його усунення призвело до видачі в рейс електропоїзда 29 та 30 червня із системами кондиціонування, що працювали лише на 50% потужності. У результаті температура в салоні збільшилася до +30 градусів, а це створило некомфортні умови для подорожі пасажирів і негативно вплинуло на репутацію Укрзалізниці як перевізника.

Укрзалізниця закликає Крюківський вагонобудівний завод не влаштовувати публічні перепалки, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва КВБЗ.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця цього року планує придбати 20 пасажирських вагонів. Зокрема, 10 — як передбачає фінплан компанії та ще 10 після його коригування Кабінетом Міністрів України.

У першому півріччі 2019 року колійники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» провели реконструкцію та ремонт більше 84 км колії та 74 стрілочних переводів.

 

Зокрема, колійним господарством регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснено реконструкцію 16,6 км колії, в т.ч. 15,5 км по непарній колії перегону Гракове-Шевченкове.

Залізничники також провели капітальний ремонт 4,4 км колії, середній ремонт 63 км колії.

Крім того, колійники замінили на нові 5 комплектів стрілочних переводів на ст. Бірки, провели середній ремонт 60 комплектів та замінили 9 комплектів стрілочних переводів старопридатними.

В 2019 році залізничники Південної магістралі запланово здійснити реконструкцію та ремонт майже 193 км колії та 142 стрілочних переводів.

Менеджмент Укрзалізниця разом з іншими представниками обговорили можливість створити додаткові механізми для захисту вантажів від розкрадання та оперативного відшкодування втрат, у тому числі через створення нового страхового продукту. У Європейській бізнес асоціації презентували разом з компанією Colonnade концепцію страхування вантажів. Про це розповів директор з розвитку бізнесу АТ  «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

Як було зазначено на зустрічі, страхування — це один із варіантів відшкодування збитків і цим має займатися страхова компанія. 

Андрій Рязанцев зазначив, що пропозиції Укрзалізниці спрямовані на підвищення клієнтоорієнтованості компанії та покращення бізнесу всіх учасників ринку. За його словами, страхування вантажів під час здійснення залізничних вантажних перевезень є швидким механізмом зменшення витрат, які понесені внаслідок поточної криміногенної ситуації в країні.  

«Це не є варіантом вирішення проблеми крадіжок вантажів, що перевозяться залізницею України. Цим питанням мають займатися правоохоронні органи. Ми ж маємо, зі свого боку, запропонувати клієнтам альтернативу фінансовим втратам, яких вони зазнають. Одна зі страхових компаній запропонувала концепцію страхування вантажів. Укрзалізниця відкрита до дискусій, пропозицій та зауважень із цього питання», — зазначив Андрій Рязанцев.

Директор з розвитку бізнесу зауважив, що розкрадання призводить до відтоку із залізниці високовартісних вантажів. Саме тих, що дають прибуток Укрзалізниці при перевезеннях. «Проблема ідентифікована досить давно, але спроби вирішити її типовими механізмами, як збільшенням фізичної охорони або вдосконаленням захисних пристроїв, не дають очікуваних результатів», — зазначив Андрій Рязанцев.

Він зауважив, що питання розкрадання вантажів та розукомплектування рухомого складу мають загальнодержавне значення, вони пов’язані із загальним рівнем життя в країні й не можуть бути вирішені лише силами Укрзалізниці.

Учасники ринку висловили готовність об‘єднатися для збору достовірних статистичних даних щодо розкрадання вантажів та розукомплектування рухомого складу для виявлення масштабів цього явища. На підставі цих даних страхова компанія зможе вирахувати вартість такого страхового продукту.

«Наступним етапом, після отримання пропозицій та консолідованої позиції ЕВА, розпочнемо спільний збір статистичних даних та формування вартості пропонованого продукту», — зазначив Андрій Рязанцев.

Із концепцією щодо страхування від розкрадання вантажів на залізничному транспорті можна ознайомитися тут.

Сторінка 4 з 10«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту