Google AdSense

Новини » Липень 2019

Скільки Укрзалізниця має купити пасажирських вагонів — визначає річний фінансовий план компанії, а не Крюківський вагонобудівний завод. Так, цього року перевізник планує придбати 20 пасажирських вагонів. Зокрема, 10 — як передбачає фінплан та ще 10 після його коригування Кабінетом Міністрів України.

 

Як зазначають в Укрзалізниці, із запланованими інвестиціями в пасажирський сектор на 2019 рік та кількістю вагонів, які планується придбати, ще у березні був ознайомлений топ-менеджмент Крюківського вагонобудівного заводу. Так, оскільки фінансовий план Укрзалізниці був затверджений уже після підписання договору на постачання 54 пасажирських вагонів з КВБЗ, то перевізник відкоригував період постачання. Зокрема, Укрзалізниця запропонувала заводу поставити більшу частину рухомого складу у 2020 році, відповідно до фінансових можливостей компанії.

Коригування необхідної кількісті рухомого складу для постачання за контрактом передбачено і в самих договорах, і таке право надає компанії постанова Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2012 р. № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку».

Укрзалізниця вже внесла заводу авансовий платіж за 5 пасажирських вагонів, з яких поставлено 3. Щодо 2 вагонів класу РІЦ, то Укрзалізниця очікує від заводу-виробника надання ним повного пакету документів, який би підтвердив відповідність цих вагонів вимогам курсування в міждержавному сполученні, де ширина колії 1435 мм. Зокрема, Укрзалізниця вже зверталась до колег з Угорщини, Польщі та Австрії, але ці залізниці не підтвердили наявність дозвільних документів для курсування вагонів РІЦ на своїй території.

Закликаємо Крюківський вагонобудівний завод не маніпулювати фактами, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва КВБЗ. Зокрема, це стосується систем кондиціонування, які працюють не на 100% своєї потужності, та руйнування інфраструктури залізниці. Факти про це вже були направлені на Крюківський вагонобудівний завод.

Вчора, «Кожне врятоване життя виправдовує час і кошти, затрачені на модернізацію та підвищення безпеки пішохідних переходів. Тут людне місце — неподалік дитячий садок, школа, житловий масив. Тому ми вжили всіх заходів, щоб людям було безпечно та зручно користуватися цим переходом», — розповів Ремігіуш Пашкевич.

Під час модернізації переходу встановлено спеціальні огородження лабіринтного типу, світлову та звукову сигналізацію, облаштовано зручний прохід для людей з інвалідністю. Технології проекту, за яким побудовано наземний пішохідний перехід, використовуються не вперше. Залізничники вже не раз доводили, що вміють швидко та якісно будувати безпечні й сучасні пішохідні переходи: аналогічні вже функціонують на станціях Біла Церква, Ірпінь, Дарниця, Скнилів, Добропілля.

Проект реалізовано спільними зусиллями Укрзалізниці та місцевих органів влади.17 липня, відбулося відкриття оновленого пішохідного переходу через залізничні колії на станції Біличі у смт Коцюбинське Київської області. У заході взяли участь член правління АТ «Укрзалізниця» Ремігіуш Пашкевич, директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький та інші гості.

Укрзалізниця розпочала сезон перевезення зернових вантажів нового врожаю. Так, за першу декаду липня Укрзалізниця навантажила майже 613 тис. тонн зернових, що на 56 % більше показника відповідного періоду 2018 року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника компанії, Укрзалізниця повністю готова до перевезення нового врожаю зернових, для цього в компанії є достатня кількість спеціалізованих вагонів та тягового рухомого складу. «Наразі робочий парк зерновозів власності Укрзалізниці складає близько 10 тис. вагонів. Це майже на рівні минулого року, коли ми успішно впоралися з перевезенням зернових. Крім того, цьогоріч на 55 % збільшено парк приватних вагонів, і наразі він становить понад 11,9 тис. одиниць. Ці фактори надають впевненості, що ми зможемо вчасно перевезти врожай. Тепер головне, щоб вантажовідправники забезпечували ритмічну та злагоджену роботу», — розповів Євген Кравцов.

Середньодобове навантаження на мережі залізниць на початку липня складає 943 вагони, а загалом у липні Укрзалізниця планує перевезти 1 млн 654 тис. тонн зернових вантажів. «Ми збільшуємо маршрутизацію зернових вантажів, що дає змогу ефективно використовувати рухомий склад та перевозити більшу кількість вантажів. З початку 2019 року було відправлено 1744 маршрути зернових, тоді як за аналогічний період минулого року — 1143 маршрути. Крім того, ми продовжуємо реалізовувати послуги з перевезень у вагонах-зерновозах через систему Prozorro. Так, уже було успішно реалізовано 5870 зерновозів та ще 94 маршрути, а це ще 5076 вагонів», — резюмував Євген Кравцов.

Розробник онлайн-системи продажу квитків ТОВ «Уніт» стало «прокладкою» між Укрзалізницею та клієнтом при купівлі квитків через інтернет. Так, лише впродовж 2017-2018 років керівники цієї приватної компанії в змові з колишніми працівниками Укрзалізниці заволоділи коштами товариства на загальну суму близько 51,2 млн грн. Усі факти щодо незаконної діяльності передані до правоохоронних органів. Про це повідомив директор філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» Олександр Войтко.

 

За його словами, «Уніт» розробив сайт онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua таким чином, щоб при оплаті квитків банківськими картками використовувався платіжний шлюз. «Це фактично платіжний майданчик-посередник між сайтом продажу квитків та банками-еквайрами, через який проводяться транзакції купівлі-продажу квитків. У ході перевірки ми встановили, що, як не дивно, компанія-розробник прописала на сайті власний платіжний шлюз — Plategka.com. Після чого вони уклали низку «ексклюзивних» угод з банками-еквайрами в якості «агента», згідно з якими банки зобов’язані виплачувати ТОВ «Уніт» так звану «винагороду агенту» в розмірі 0,8% за кожну успішну транзакцію купівлі пасажирами квитків», — зазначив Олександр Войтко.

Укрзалізниця вважає такі дії незаконними, адже угода між Укрзалізницею та ТОВ «Уніт» не передбачала використання шлюзу компанії-розробника. «З метою відновлення справедливої конкуренції під час продажу квитків Укрзалізниця оголосила відкриті торги щодо закупівлі двох послуг: платіжного шлюзу та підтримки веб-сервісу. Одразу після цього ТОВ «Уніт» було розпочато компанію з блокування вказаних закупівель шляхом системного подання необґрунтованих скарг до Антимонопольного комітету України. Укрзалізниці все ж таки вдалося провести відкриті торги в системі Prozorro. Переможцем підтримки веб-сервісу була обрана інша компанія, яка запропонувала найбільш економічно вигідні умови. У зазначених торгах також брало участь ТОВ «Уніт». Процес укладання договору зараз знову заблоковано ТОВ «Уніт» шляхом надання чергової скаргі в АМКУ.

Відкрити торги на закупівлю платіжного шлюзу також вдалося провести. Натомість, не бажаючи відмовлятися від впровадженої схеми, посадові особи ТОВ «Уніт» заблокували закупівлю шляхом подання позову в Окружний адміністративний суд м. Києва. Судом видано ухвалу, що забороняє розгляд тендерних пропозицій до вирішення справи по суті. При цьому «Уніт» продовжує отримувати зазначену вище агентську винагороду без договірних відносин», — зазначив він.

Крім того, Укрзалізниця останнім часом все частіше фіксує збої в системі онлайн-продажу квитків booking.uz.gov.ua, які дивним чином збігаються з результатами торгів не на користь ТОВ «Уніт». «Фактично приватна компанія займається шантажем Укрзалізниці, не даючи можливості на законних підставах провести відкриті торги. Ми закликаємо правоохоронців провести детальне розслідування наданих фактів правопорушення. Також перевізнику мають бути повернуті кошти, незаконно отримані компанією «Уніт» під час продажу квитків без наявності договору», — зазначив Олександр Войтко.

У ситуації, яка склалася з ТОВ «Уніт», Укрзалізниця прийняла рішення про розробку власної системи онлайн-продажу квитків. «Ми вже розпочали розробку альтернативного сервісу та звернулися до провідних банків країни з пропозицією заключити прямі договори на використання їх шлюзу, без компаній-посередників. Після отримання їх пропозицій буде обрано найбільш вигідну. Впевнений, це дасть змогу навіть знизити вартість квитків», — резюмував Олександр Войтко.

Наразі через інтернет пасажири купують у середньому 110 тис. квитків на добу. Загалом в онлайн-системі компанії реалізується 56% проїзних документів, і популярність ресурсу постійно зростає. Саме тому ефективне функціонування онлайн-сервісу з продажу квитків сьогодні є пріоритетним завданням компанії, підкреслюють в Укрзалізниці.

За перше півріччя 2019 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» попереджено 22 крадіжки матеріальних цінностей залізниці на суму понад 187 тис. грн. За підозрою у скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 22 особи.

 

Окрім цього, загалом за 6 місяців під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 406 чоловік. 309 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Для попередження розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

Сторінка 5 з 10«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту