Google AdSense

Новини » Серпень 2019

Договори постачання сувенірної продукції – лляних рушників та жіночих і чоловічих сорочок з вишивкою ручної роботи – розірвано за взаємною згодою сторін. Відповідну інформацію про це оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу www.prozorro.gov.ua.

Закупівля цієї сувенірної продукції була визнана недоцільною. За дорученням голови правління Укрзалізниці Євгена Кравцова департамент безпеки спільно із департаментом внутрішнього аудиту здійснюють службову перевірку закупівель Центру сервісного забезпечення АТ «Укрзалізниця», які останнім часом викликали неабиякий резонанс у ЗМІ. Укрзалізниця повідомить громадськість про результати перевірки. Найближчим часом також розпочнеться комплексний аудит усіх процедур закупівель акціонерного товариства.

Укрзалізниця дякує громадськості та ЗМІ за увагу до процесу публічних закупівель акціонерного товариства.

У вересні Укрзалізниця планує оголосити рамковий тендер на постачання усього обсягу пального на 2020 рік. Про це повідомив директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко під час круглого столу з нафтотрейдерами. Захід відбувся з ініціативи товариства 16 серпня 2019 року в Києві.

 

«Компанія відкрита до діалогу з надійними постачальниками. Ми закликаємо учасників ринку, більшість з яких вже мають досвід роботи за рамковими угодами з іншими державними компаніями, долучитися до підготовки проекту тендерної документації та надати свої пропозиції. Впевнений, ми зможемо в рамках законодавчого поля врахувати усі доречні зауваження та побажання, які дозволять забезпечити ефективний, прозорий та конкурентний тендерний процес», - зазначив він.

За результатами круглого столу учасники домовилися, що проект рамкової угоди, підготовлений спеціалістами Укрзалізниці, буде передано на розгляд учасникам ринку вже на початку вересня.

До круглого столу були запрошені представники компаній, які брали участь у нещодавній екстреній процедурі закупівлі дизпального, що була пов’язана зі зривом тендерного процесу, а саме: ТОВ «Анвітрейд», ТОВ «Газтрим», ТОВ «Нафтотрейд-Капітал», ПП «Окко Контракт», ТОВ «ТД «Сокар Україна», ТОВ «Торум», ТОВ «Оіл-Трейд 2018», ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ТОВ «Глуско Україна», ТОВ «Енерджі Юніон», ПАТ «Укртатнафта», ТОВ «БНК-Україна».

Нагадаємо, що за результатами зазначеної процедури Укрзалізниці вдалося зекономити 45 млн грн. У подальшому економія збільшилася за рахунок падіння показників Platts.

Як раніше повідомлялося, Укрзалізниця стала першою державною компанією України, яка почала постачати дизпальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts

Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік. Про це під час зустрічі з компаніями-стивідорами в Одесі повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Одразу кажу: Укрзалізниця здатна перевозити до 40 млн тонн зернових на рік вже сьогодні. Це цілком реалістичний прогноз. Ми можемо вийти на перевезення 3,8 млн тонн щомісяця, якщо буде ритмічне замовлення і планування 12 місяців на рік. Але якщо говорити стратегічного, ми приготували плацдарм для ефективної логістики і перевезень у 5 млн тонн на місяць зернових. Це ті потужності, які ми здатні забезпечити за ідеальних умов з боку інших учасників ринку», – зазначив Євген Кравцов.

Він також зауважив, що перевезенням зернових притаманна значна сезонність. У пікові місяці перевозиться майже на 2 тисячі вагонів більше, ніж в періоди спаду. Інвестиції у зернові термінали для вирівнювання сезонності дозволять додатково перевозити 9,2 млн тонн зернових на рік – це більше на 25%.

Керівник Укрзалізниці повідомив, що компанія вживатиме запобіжних заходів, аби клієнти не використовували вагони, як склади на колесах. «Ми запровадимо послугу з перенесення наступної вантажної операції для тих, хто не вкладається у нормативні строки. Спочатку для вагонного парку Укрзалізниці, а потім і приватного парку. Ми закликаємо до відповідального та ефективного використання вантажних ресурсів. Через скупчення зерновозів автоматично вводитимемо конвенції», – наголосив Євген Кравцов.

Новий маркетинговий рік Укрзалізниця розпочала зі зростання обсягу перевезень на 32% порівняно з липнем минулого року. Нарощенню обсягів перевезень зернових сприяло зростання кількості локомотивів та вагонів. Зокрема, у липні кількість зерновозів, задіяних до перевезень, зросла на 30% – з 20,5 тис. до 26,5 тис. одиниць. Частка Укрзалізниці в оперуванні зерновозами зменшилася із 52% до 36% через збільшення парку приватних вагонів.

Зростанню обсягів перевезень сприяє і організація зернових маршрутів. Кількість маршрутних станцій зросла на 59 і наразі їх 140. «За нашими оцінками при правильній роботі елеваторів та за умови якісної координації Укрзалізниці з портами ці станції цілком здатні забезпечити вивезення необхідного обсягу зерна з елеваторів. Вантажовласники переходять на маршрутні відправки зернових, оскільки вбачають у цьому переваги», – зазначив Євген Кравцов. За його словами, ефективними є графікові маршрутні перевезення, коли вантажі перевозяться чітко за розкладом у визначений час, як пасажирські поїзди.

Укрзалізниця виставила на продаж через електронний майданчик Prozorro.Продажі чергову партію брухту чорного металу. Зокрема, компанія пропонує 12 лотів вагою понад 73 тис. тонн.

 

Початкова вартість 12 лотів становить майже 379 млн грн, але в Укрзалізниці  планують отримати не менше 400 млн грн від продажу цієї партії металобрухту. Аукціони за запропонованими лотами відбудуться упродовж серпня.

У компанії зазначають, що пішли назустріч потенційним покупцям — врахували пропозиції  і починають продаж металобрухту за новими умовами. «Відтепер ми реалізуємо металобрухт, який вже завантажено у вагони. Крім того, зменшили до 50 % передплату, після якої будемо починати відвантажувати брухт (раніше була 100%). А за несвоєчасне відвантаження запроваджуємо для компанії  штрафні санкції», — прокоментував директор  з правових питань та майнової політики Укрзалізниці Артур Резнік.

У компанії впевнені, що продаж металобрухту позитивно позначиться як на фінансових результатах Укрзалізниці, так і на стані вітчизняного профільного ринку.

За тринадцять днів серпня 2019 року Укрзалізниця збільшила середньодобове навантаження зерновозів на 12,5%. Цей позитивний показник свідчить про ефективне використання вагонів, - повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев під час зустрічі з представниками компаній-стивідорів.

За словами Андрія Рязанцева, у серпні цього року в середньому на добу Укрзалізниця навантажує 1581 зерновоз проти 1405 вагонів за аналогічний період минулого року. «За обсягами навантажень зернових ця цифра більша на 14,6% - у серпні цього року навантажено 105,8 тис. тонн проти 92,3 тис. тонн у серпні 2018 року.  Отже, кожен зерновоз перевозить в середньому більше зерна ніж торік, і це позитивний показник використання вагонного парку», - зазначив Андрій Рязанцев.

Він також додав, що орієнтованість на потреби клієнта та співпраця з ними дозволила Укрзалізниці створити умови, за яких вдалося наростити обсяги перевезень зернових. Зокрема, це суттєве збільшення кількості маршрутних станцій, запровадження перевезень за чітким графіком та збільшення кількості зерновозів, задіяних у перевезеннях. Так, у липні цього року в перевезенні зернових було задіяно на 6,5 тис. вагонів більше ніж у відповідний період минулого року.

«Середньодобова кількість навантажених зерновозів зросла на 13,4% або на 1187 зерновозів щодня. Ми отримали додатково 22 поїзди по 54 вагони, що завантажують інфраструктуру. Це ефект надлишкового парку зерновозів, який утворився останніми роками на ринку перевезень, і він спричиняє низку додаткових ризиків. Серед них - проблема пропускної спроможності станцій, на яких відстоюються зерновози», - зазначив Андрій Рязанцев.

Саме тому Укрзалізниця закликає операторів зернового ринку максимально ефективно використовувати вагонний парк та активно інвестувати кошти в розбудову інфраструктури для зберігання та первинної обробки зернових. «Відсутність розвиненої інфраструктури створює негативну ситуацію, коли вагони перетворюються на склади на колесах. Це перешкоджає Укрзалізниці надалі покращувати свою операційну діяльність, тож сьогодні ми вкотре закликаємо учасників спрямувати зусилля на розбудову інфраструктуру для зберігання зернових», - зазначив  Андрій Рязанцев.

Сторінка 1 з 812345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту