Google AdSense

Новини » Серпень 2019

Укрзалізниця завершує будівництво нового пішохідного мосту на станції Київ-Деміївський. Наразі проводяться оздоблювальні роботи, після чого буде встановлено огородження та облаштовано освітлення.

 

Новий залізобетонний міст зводиться на місці старого, у якого закінчився термін експлуатації. Він був збудований з рейкової сталі та прослугував півсторіччя.

Термін експлуатації нового мосту — 50 років, його загальна довжина — 108,15 м, а ширина — 3 м. Відкрити цей об’єкт планується восени цього року.

Роботи з будівництва мосту були розпочаті у 2018 році. У ході будівництва забито 72 палі, забетоновано 11 ростверків опор, встановлено фундаменти та стійки з ригелями для 15 опор, змонтовано 6 прогонових споруд та змонтовано сходи.

Крім того, оновлені станційні залізничні колії, контактну мережу, лінії електропостачання.

Наразі будівельники встановлюють і фарбують перила на прогонових спорудах, проводиться гідроізоляція прогонових споруд та сходів мосту, облаштовуються майданчики біля мосту.

Найбільш дієвим механізмом залучення інвестицій у галузь в найближчому майбутньому є саме IPO. Таку думку голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов висловив у колонці для «Економічної правди».

 

Як зазначає Євген Кравцов, при існуючому масштабі бізнесу та зношеності інфраструктури й рухомого складу, а також беручи політичні та економічні ризики, недосконале законодавство та інші стоп-фактори, продаж усієї компанії чи великого сегменту бізнесу Укрзалізниці одному стратегічному партнеру у найближчій перспективі навряд чи можливий.

За словами керівника Укрзалізниці, у світі залізниці мають різні форми власності. Наприклад, у Франції, Італії та Німеччині вони на 100% належать державі. У США, Канаді, Бразилії, Південній Африці – це повністю приватна власність. У деяких країнах, як наприклад, у Данії чи Нідерландах, у приватні руки передані лише вантажні перевезення. Існує й не дуже вдалий прецедент продажу залізниці невеликими частинами у Великій Британії.

Ще один механізм залучення приватного капіталу – це розміщення частини акцій на біржі з можливістю участі широкого кола інвесторів. Один із останніх таких успішних кейсів – це вихід на IPO польської PKP Сargo.

Саме ІРО*, на думку Кравцова, є оптимальним варіантом для залучення приватного капіталу в залізничну галузь.

 «Окрім недорогих довгих грошей,  IPO дає компанії унікальну можливість поліпшити ефективність роботи та якість корпоративного управління в процесі його підготовки.  IPO – це чудове щеплення від корупції та неефективності, яке зробить Укрзалізницю сильнішою і привабливішою для іноземних інвесторів,- впевнений голова правління компанії.

«У будь-якому разі, коли, навіщо і в який спосіб здійснюватиметься приватизація Укрзалізниці, вирішуватиме її власник – держава», - резюмував Євген Кравцов.

Повну версію колонки читайте тут.

 

*перший публічний продаж частини акцій

«Замінував» залізничний вокзал, бо без черги не пускали до каси. Так пояснив свій вчинок чоловік, який минулої неділі повідомив про начебто закладену вибухівку на залізничному вокзалі станції Дарниця в Києві. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Києва.

 

Вокзал обстежила слідчо-оперативна група, кінологи та вибухотехніки. Жодних небезпечних пристроїв не виявлено. Поліції вдалося затримати зловмисника. Ним виявився мешканець Київської області 1989 року народження, який раніше вже притягувався до кримінальної відповідальності.

Слідчим Дарницького управління поліції розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 259  (Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об'єктів власності).

Санкція статті передбачає до шести років позбавлення волі.

Понад 10 тисяч першокласників  дітей працівників Укрзалізниці отримають подарунки до 1 вересня. Напередодні Дня знань Укрзалізниця приготувала кожному з них шкільний ранець, у якому є все необхідне приладдя для навчання та творчості.

 

Дарувати до 1 вересня шкільне приладдя першокласникам в Укрзалізниці стало традицією. Третій рік поспіль правління товариства ухвалює рішення підтримувати своїх працівників у період підготовки дітей до школи, аби зменшити витрати родин на навчальні потреби.

У рюкзаках, що відрізняються за кольором і оформленням для хлопчиків та дівчат, діти знайдуть усе необхідне для навчання. Працівники Укрзалізниці, які незабаром поведуть своїх дітей у перший клас, уже почали отримувати подарунки.

Закупівлю подарунків на суму 12,7 млн грн філія «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» здійснила через систему ProZorro. Для прискорення закупівлі було оголошено п’ять тендерів на загальну очікувану вартість 13 млн грн. За результатами проведених аукціонів компанії вдалося зекономити 300 тис. грн. Середня вартість одного подарунка склала 1155 грн.

Менеджменту Укрзалізниці за останні 5 років вдалося стабілізувати фінансовий стан компанії, а також вивести її в прибуток. Таку думку висловили більшість експертів, яких опитало ЦТС.

 

Як йдеться у статті «Питання на мільярд: що з фінансами Укрзалізниці?», у 2015 році Укрзалізниця перебувала в технічному дефолті. А сьогоднішній фінансовий стан Укрзалізниці аналітики оцінюють як стабільний.

Компанія демонструє стабільне зростання виручки, має помірний рівень боргового навантаження: на кінець 2018 року співвідношення чистого боргу до EBITDA склало 2,0 рази. «Такі показники дають можливість Укрзалізниці добрати з ринку ще близько 1 млрд доларів США боргового ресурсу», — резюмує керівник ЦТС-Консалтинг Андрій Шкляр.

Загалом за підсумками 2018 року прибуток компанії склав 200 млн грн, а загальний дохід порівняно з 2014 роком зріс майже вдвічі — до 83,4 млрд грн. Також експерти зазначають, що за 5 років Укрзалізниці вдалося на 72% (+28 млрд грн) наростити доходи від вантажних перевезень, причому в умовах, коли вантажна база щорічно скорочувалася.

Крім цього, на початку липня цього року Укрзалізницею були випущені облігації терміном на п'ять років під 8,25% річних, що більш ніж на 1,5% нижче, ніж купон існуючого випуску. Понад 175 інвесторів з Великої Британії, континентальної Європи, США та Азії представили свої пропозиції про придбання цінних паперів. Отже, запит у 5 разів перевищив пропозицію компанії й досяг $ 2,5 млрд.

Розміщення виявилося настільки успішним, що рейтингове агентство Standard & Poor's (S & P) підвищило кредитний рейтинг компанії з «ССС +» до «B-» з прогнозом стабільний (поточний максимальний рівень кредитного рейтингу, обмежений рівнем суверенного рейтингу України).

Про це та інше читайте тут.

Сторінка 1 з 1112345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту